| 
		[MK4] Dławienie samochodu po dodaniu gazu | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Epek  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`97 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Wiek: 32  Dołączył: 08 Sie 2012 Posty: 1 Skąd: Jejkowice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 8 Sie 2012,  11:54   [MK4] Dławienie samochodu po dodaniu gazu
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam.
 
Gdy odpalam samochód i jest na wolnych obrotach to się dławi a jak dodaje gazu to zaczyna go dławić jeszcze bardziej i nie potrafi wejsć na większe obroty. Nie wiem z jakiego powodu coś takiego się dzieje. Bardzo prosze o pomoc i z góry dziękuje | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez Epek 8 Sie 2012,  13:07, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 szynszyl  		  
		 
         EKSTERMINATOR
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Wiek: 51  Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kevinsalem  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`97 
                  Wersja: Flair 
                  Silnik: 1.3/58KM 
                  Imię: Piotr 
                  Wiek: 44  Dołączył: 19 Mar 2012 Posty: 3 Skąd: Jaworzno 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 8 Sie 2012,  19:19   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Miałem ten sam problem. Pompa paliwa się kończy. Kupiłem za 140 zł firmy HART. Po tygodniu poszła. Głupi byłem że w ogóle ją kupiłem (tej firmy). W cześniej zakupiłem tarcze tej firmy i się pokrzywiły. Poszła po 2 tygodniach. Bak zalany po full, więc nie pracowała na sucho. Wycieczka do Zawoi. Powrót do domu wyglądał tak, że co parę kilometrów, musiałem stawać i uderzać lekko od góry w pompę by zaskoczyła. Pieniędzy mi nie chcieli oddać, wymienili na nową. Kupiłem na szrocie używkę z bitego Niemca, oryginał. Tamtą wożę w bagażniku. Przejechane mam 3700 i na razie bez problemu. 
 
Także jeżeli to problem pompy i nie cierpisz na brak gotówki to tylko oryginał. | 
             
						
				_________________ Bycie samym we wszechświecie byłoby strasznym marnotrawieniem przestrzeni | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Marcin  		  
		 
          
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Sport 
                  Silnik: 1.6i16V/100KM 
                  Imię: Marcin 
                  Wiek: 40  Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3110 Skąd: Krosno Odrz. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 8 Sie 2012,  20:31   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | jak już coś kupować to na początku sprawdziłbym ciśnienie na listwie wtryskowej, wtedy będzie wiadomo czy to brak paliwa. | 
             
						
				_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
 
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kevinsalem  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`97 
                  Wersja: Flair 
                  Silnik: 1.3/58KM 
                  Imię: Piotr 
                  Wiek: 44  Dołączył: 19 Mar 2012 Posty: 3 Skąd: Jaworzno 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 8 Sie 2012,  22:46   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Masz oczywiście rację. Może nawet przekaźnik nawala. Być może nawet filtr paliwa jest zapchany. Podobnie miałem w oplu.  Ciśnienia sam nie sprawdzi no chyba że ma czym. Niech wyjmie pompę. Podepnie na krótko i zobaczy co i jak. Czy przerywa, zawiesza się , nierówno pracuje. W tym modelu aby dostać się do pompy należy zrzucić cały bak, bo niema jak podejść do niej. Ja osobiście przy wymianie nożycami wyciąłem blachę, potem dosztukowałem i na nitach przymocowałem kawałek. Mniej pracy jak przy zdjęciu baku. | 
             
						
				_________________ Bycie samym we wszechświecie byłoby strasznym marnotrawieniem przestrzeni | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Marcin  		  
		 
          
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Sport 
                  Silnik: 1.6i16V/100KM 
                  Imię: Marcin 
                  Wiek: 40  Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3110 Skąd: Krosno Odrz. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 9 Sie 2012,  14:37   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               bez przesady, załatwienie wskaźnika na pewno będzie mniej kłopotliwe jak ściąganie baku i sprawdzanie pompy na zewnątrz...
 
 
 	  | kevinsalem napisał/a: | 	 		  | a osobiście przy wymianie nożycami wyciąłem blachę, potem dosztukowałem i na nitach przymocowałem kawałek. Mniej pracy jak przy zdjęciu baku. | 	  
 
barbarzyństwo....     | 
             
						
				_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
 
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kevinsalem  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`97 
                  Wersja: Flair 
                  Silnik: 1.3/58KM 
                  Imię: Piotr 
                  Wiek: 44  Dołączył: 19 Mar 2012 Posty: 3 Skąd: Jaworzno 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 9 Sie 2012,  18:45   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Marcin, wszystko równiutko docięte    . Nawet kawałek blachy został idealnie dopasowany. Przykręcony i pomalowany. Łatwiej było tak. A jeszcze gdybym musiał ściągać drugi raz bak to..... | 
             
						
				_________________ Bycie samym we wszechświecie byłoby strasznym marnotrawieniem przestrzeni | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Marcin  		  
		 
          
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Sport 
                  Silnik: 1.6i16V/100KM 
                  Imię: Marcin 
                  Wiek: 40  Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3110 Skąd: Krosno Odrz. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10 Sie 2012,  14:57   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | kevinsalem napisał/a: | 	 		  Marcin, wszystko równiutko docięte    . Nawet kawałek blachy został idealnie dopasowany. Przykręcony i pomalowany.  | 	  
 
jesteś ciekaw jak się rozwinął kornik od strony baku. eot. | 
             
						
				_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
 
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       | 
   
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.