Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK4] Dławienie samochodu po dodaniu gazu
Autor Wiadomość
Epek 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 32
Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 1
Skąd: Jejkowice
Wysłany: 8 Sie 2012, 12:54   [MK4] Dławienie samochodu po dodaniu gazu

Witam.
Gdy odpalam samochód i jest na wolnych obrotach to się dławi a jak dodaje gazu to zaczyna go dławić jeszcze bardziej i nie potrafi wejsć na większe obroty. Nie wiem z jakiego powodu coś takiego się dzieje. Bardzo prosze o pomoc i z góry dziękuje
Ostatnio zmieniony przez Epek 8 Sie 2012, 14:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 51
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 8 Sie 2012, 13:27   

http://img.photobucket.co...4/226751910.jpg mam takie za grosze nowe
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
kevinsalem 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.3/58KM
Imię: Piotr
Wiek: 43
Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 3
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 8 Sie 2012, 20:19   

Miałem ten sam problem. Pompa paliwa się kończy. Kupiłem za 140 zł firmy HART. Po tygodniu poszła. Głupi byłem że w ogóle ją kupiłem (tej firmy). W cześniej zakupiłem tarcze tej firmy i się pokrzywiły. Poszła po 2 tygodniach. Bak zalany po full, więc nie pracowała na sucho. Wycieczka do Zawoi. Powrót do domu wyglądał tak, że co parę kilometrów, musiałem stawać i uderzać lekko od góry w pompę by zaskoczyła. Pieniędzy mi nie chcieli oddać, wymienili na nową. Kupiłem na szrocie używkę z bitego Niemca, oryginał. Tamtą wożę w bagażniku. Przejechane mam 3700 i na razie bez problemu.
Także jeżeli to problem pompy i nie cierpisz na brak gotówki to tylko oryginał.
_________________
Bycie samym we wszechświecie byłoby strasznym marnotrawieniem przestrzeni
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3108
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 8 Sie 2012, 21:31   

jak już coś kupować to na początku sprawdziłbym ciśnienie na listwie wtryskowej, wtedy będzie wiadomo czy to brak paliwa.
_________________
Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
kevinsalem 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.3/58KM
Imię: Piotr
Wiek: 43
Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 3
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 8 Sie 2012, 23:46   

Masz oczywiście rację. Może nawet przekaźnik nawala. Być może nawet filtr paliwa jest zapchany. Podobnie miałem w oplu. Ciśnienia sam nie sprawdzi no chyba że ma czym. Niech wyjmie pompę. Podepnie na krótko i zobaczy co i jak. Czy przerywa, zawiesza się , nierówno pracuje. W tym modelu aby dostać się do pompy należy zrzucić cały bak, bo niema jak podejść do niej. Ja osobiście przy wymianie nożycami wyciąłem blachę, potem dosztukowałem i na nitach przymocowałem kawałek. Mniej pracy jak przy zdjęciu baku.
_________________
Bycie samym we wszechświecie byłoby strasznym marnotrawieniem przestrzeni
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3108
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 9 Sie 2012, 15:37   

bez przesady, załatwienie wskaźnika na pewno będzie mniej kłopotliwe jak ściąganie baku i sprawdzanie pompy na zewnątrz...

kevinsalem napisał/a:
a osobiście przy wymianie nożycami wyciąłem blachę, potem dosztukowałem i na nitach przymocowałem kawałek. Mniej pracy jak przy zdjęciu baku.

barbarzyństwo.... ;-|
_________________
Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
kevinsalem 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.3/58KM
Imię: Piotr
Wiek: 43
Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 3
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 9 Sie 2012, 19:45   

Marcin, wszystko równiutko docięte :) . Nawet kawałek blachy został idealnie dopasowany. Przykręcony i pomalowany. Łatwiej było tak. A jeszcze gdybym musiał ściągać drugi raz bak to.....
_________________
Bycie samym we wszechświecie byłoby strasznym marnotrawieniem przestrzeni
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3108
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 10 Sie 2012, 15:57   

kevinsalem napisał/a:
Marcin, wszystko równiutko docięte :) . Nawet kawałek blachy został idealnie dopasowany. Przykręcony i pomalowany.

jesteś ciekaw jak się rozwinął kornik od strony baku. eot.
_________________
Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [Ogólny] Proszę o ocenę samochodu.
W tym temacie prosimy o ocenę auta z ogłoszenia i prośby o sprawdzenie
Freeman Przed zakupem 298 21 Maj 2021, 05:43
mariusz131
Brak nowych postów Przyklejony: Plan obsługi samochodu Ford Fiesta - także Diesel
Laskosz Mechanika ogólna 0 4 Lut 2006, 01:17
Laskosz
Brak nowych postów Przyklejony: Ku przestrodze, czyli zdejmij nogę z gazu
Tutaj zamieszczamy linki i zdjecia dla piratow drogowych
Mafios Linkownia 583 30 Paź 2015, 14:54
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:34
Freeman


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.