| 1.3 - problem z obrotami | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | toshiba   
 Model: Ford Fiesta Mk6`03
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 14 Mar 2015
 Posty: 21
 Skąd: Mielec
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Mar 2015,  19:53 |   
 |  
               | 
 |  
               | ale chłopaki czy czasem do regulacji obrotów po wymianie silniczka komputer potrzebny nie jest ?   a silniczka szukali koło przepustnicy generalnie wszedzie tam ale w miejsce ze zdjecia nie zagladneli
  rozumiem ze to pewnie pod taki plastikiem gdzie pisze mi duratec ?:D prosze wytlumaczcie mi jak blondynce   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | vegetagt   Administrator / Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Inna
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączył: 31 Sie 2007
 Posty: 4012
 Skąd: Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Mar 2015,  22:00 |   
 |  
               | 
 |  
               |   
 Kolektor z allegro ten plastik zaznaczony na zielono. Na moje to ściągasz rure zaznaczoną czerwonym i powinno dać radę dostać się do krokowca. Znajduje się on na wewnętrznej stronie kolektora, pomiędzy nim a silnikiem.
 W rękach tego nie miałem, więc głowy nie dam.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | TSRules   
  
 Model: Ford Fiesta Mk4`98
 Wersja: Flair
 Silnik: 1.3i/60KM
 Dołączył: 13 Mar 2010
 Posty: 1031
 Skąd: ZIEMIA
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Mar 2015,  22:37 |   
 |  
               | 
 |  
               | jak musisz im tłumaczyć gdzie jest krokowy to lepiej zmień warsztat, bo strach z autem jechać   
 
   
 
 a i komputer potrzebny raczej nie jest ... chyba że na jakąś diagnostykę chcą ciebie naciągnąć znowu
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | toshiba   
 Model: Ford Fiesta Mk6`03
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 14 Mar 2015
 Posty: 21
 Skąd: Mielec
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Mar 2015,  06:54 |   
 |  
               | 
 |  
               | kurde czy ta rura to czasem nie ta od przepustnicy? ta co mi sciagali zeby sie do niej dostac? bo jesli tak to ja tam krokowca nie mam   
 [ Dodano: Pią Mar 27, 2015 06:55 ]
 
  	  | TSRules napisał/a: |  	  | jak musisz im tłumaczyć gdzie jest krokowy to lepiej zmień warsztat, bo strach z autem jechać   
 [url=http://images66.foto...1am.jpg]Obrazek[/URL]
 
 
 a i komputer potrzebny raczej nie jest ... chyba że na jakąś diagnostykę chcą ciebie naciągnąć znowu
 | 
 czyli rozumiem ze dymaja mnie jak sie da :DDD spoko ... ale wyobrazcie sobie jak baba u mechanika probuje cos podyskutowac na tematy na ktoych srednio sie zna
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | vegetagt   Administrator / Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Inna
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączył: 31 Sie 2007
 Posty: 4012
 Skąd: Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Mar 2015,  12:06 |   
 |  
               | 
 |  
               | bez zdjęcia nie uwierze, ze tam krokowca nie ma   
 A to jest na pewno 1.3 a nie 1.25?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | toshiba   
 Model: Ford Fiesta Mk6`03
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 14 Mar 2015
 Posty: 21
 Skąd: Mielec
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Mar 2015,  12:54 |   
 |  
               | 
 |  
               | Napewno 1.3 i 70KM   
 [ Dodano: Nie Mar 29, 2015 10:53 ]
 obroty faluja dalej..
 ktos ma jakis pomysł czemu? teraz zeby bylo ciekawie trzyma ponad tysiac i faluje do 2 tysiecy...
 rece mi opadaja przeciez nie bede wszystkiego po kolei wymieniać ku.wa
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.