| Sonda lambda. | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | omeniusz22   
 Model: Ford Fiesta Mk7`12
 Wersja: Titanium X
 Silnik: 1.25Duratec/82KM
 Dołączył: 20 Maj 2015
 Posty: 20
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Lut 2017,  20:35   Sonda lambda. |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam: proszę o wypowiedzi z waszej strony czy sonda niebieski wykres jest uszkodzona czy wy tez tak macie na wykresie? 
 Pierwsze zrzut ekranu sonda niebieski wykres bez dodania gazu.
 
 Drugi zrzut ekranu sonda niebieski wykres po dodaniu gazu.
 
   
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marcin   
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Imię: Marcin
 Wiek: 40
 Dołączył: 10 Kwi 2006
 Posty: 3110
 Skąd: Krosno Odrz.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Lut 2017,  21:49 |   
 |  
               | 
 |  
               | Są jakieś błędy w ecu? Na wolnych jest na poziomie 0,94V? bo zdjęcie ma !@#$ą rozdzielczość... jak tak to jest za bogato i powinny iść sporo na minus korekty stft. Do drugiego ciężko się przyczepić po tak krótkim czasie na oscylogramie.
 |  
				| _________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
 Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | omeniusz22   
 Model: Ford Fiesta Mk7`12
 Wersja: Titanium X
 Silnik: 1.25Duratec/82KM
 Dołączył: 20 Maj 2015
 Posty: 20
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Lut 2017,  22:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | Nie ma żadnych błędów w ecu . |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | omeniusz22   
 Model: Ford Fiesta Mk7`12
 Wersja: Titanium X
 Silnik: 1.25Duratec/82KM
 Dołączył: 20 Maj 2015
 Posty: 20
 Skąd: Łódź
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marcin   
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Imię: Marcin
 Wiek: 40
 Dołączył: 10 Kwi 2006
 Posty: 3110
 Skąd: Krosno Odrz.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Lut 2017,  21:30 |   
 |  
               | 
 |  
               | Tak z innej beczki... coś się działo niepokojącego, że się zainteresowałeś podglądaniem ecu? Nagraj w programie kawałek jakiejś trasy z różnymi prędkościami i obciążeniami silnika i się okaże czy faktycznie jest coś nie tak.
 |  
				| _________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
 Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | omeniusz22   
 Model: Ford Fiesta Mk7`12
 Wersja: Titanium X
 Silnik: 1.25Duratec/82KM
 Dołączył: 20 Maj 2015
 Posty: 20
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Lut 2017,  21:37 |   
 |  
               | 
 |  
               | Duże spalanie ponad 10 l/100km. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marcin   
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Imię: Marcin
 Wiek: 40
 Dołączył: 10 Kwi 2006
 Posty: 3110
 Skąd: Krosno Odrz.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Lut 2017,  11:30 |   
 |  
               | 
 |  
               | Zrób zapis wszystkich parametrów z postoju i jakiegoś kawałka trasy z przyspieszaniem, stałą prędkością i wyślij mi plik na maila, może coś się z tego uda wyjaśnić. |  
				| _________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
 Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | omeniusz22   
 Model: Ford Fiesta Mk7`12
 Wersja: Titanium X
 Silnik: 1.25Duratec/82KM
 Dołączył: 20 Maj 2015
 Posty: 20
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Lut 2017,  11:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | Przepraszam ze pytam ale o jakie parametry postoju chodzi ? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bobson   
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Andrzej
 Wiek: 37
 Dołączył: 27 Lut 2010
 Posty: 806
 Skąd: Złotów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Lut 2017,  13:08 |   
 |  
               | 
 |  
               | Spalanie stechiometryczne a więc 14,7 to około 0,45v i jeśli średnia na oscyloskopie wskazuje na napięcie w tych okolicach to mieszanka powinna być ok. Bardziej pomocna w sytuacji diagnozy sondy jest korekta STFT - im bardziej oddalona na -/+ od 0% tym gorzej, powyżej 20% wywala już błędy sondy.
 |  
				| _________________ Fiesta XR2i ITB
 Rally Ford's - Warsztat Bobsona
 www.ford-tech.pl
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marcin   
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Imię: Marcin
 Wiek: 40
 Dołączył: 10 Kwi 2006
 Posty: 3110
 Skąd: Krosno Odrz.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Lut 2017,  11:10 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | omeniusz22 napisał/a: |  	  | Przepraszam ze pytam ale o jakie parametry postoju chodzi ? | 
 postój -> wolne obroty, a parametry wszystkie jakie zbiera forscan
 
 
  	  | bobson napisał/a: |  	  | Bardziej pomocna w sytuacji diagnozy sondy jest korekta STFT - im bardziej oddalona na -/+ od 0% tym gorzej, powyżej 20% wywala już błędy sondy. | 
 dlatego chcę więcej danych, bo inaczej to wróżenie...
 |  
				| _________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
 Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |