Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[Inny] Problem z obrotami...
Autor Wiadomość
Miły 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 31
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 2082
Skąd: Gostyń/PGS RFxx
Wysłany: 15 Sty 2013, 03:33   [Inny] Problem z obrotami...

potrzebuje pomocy przy mojej Viki. Tym razem chodzi o obroty. Ale od poczatku.

Jak kupilem Viki to sprawa wygladala tak, ze na gazie czasem zawieszalo obroty a na benzynie falowal. Z braku srodkow pienieznych jezdzilem na gazie, az parownik padl. Wymienilem parownik na nowy. Postanowilem tez zrobic obroty. Na pierwszy strzal poszedl krokowy. Nowy kosztuje 250 zl jednak akurat znajomemu pekl blok z omegi. Silniczek 100 % sprawny. Wymienilem... I dupa. Drugi pomysl. Czujnik polozenia przepustnicy. Zalozony z omegi - dupa...
Jednzk w tym momencie stala sie bardzo dziwna rzecz. Na moim zestawie, po odlaczeniu krokowca od zasilania, auto gaslo. Na zestawie z omegi po odlaczeniu auto chodzi niemal idealnie (jedynie na lpg wolne obroty trzyma 1100 i nizej nie wyreguluje bo przerywa). Niby fajnie, jednak zimny silnikgasnie na lpg, a na benzynie rozgrzewanie duzo kosztuje (bez krokowca spalanie pb wynosi 25l/100km)... Pytalem juz na forum opla, jednak szyiej bym uzyskal konkretna odp z aso... Co moze byc przyczyna takiego swirowania? Dodam, ze przepustnica czyszczona 2 razu.

A i tekstom typu „sprzedaj opla ” itp mowimy stanowcze NIE

pisze z kom wiec brak znakow pl
_________________
Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"

Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: L
Silnik: 1.1/55KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 32
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5512
Skąd: Łódź
Wysłany: 15 Sty 2013, 12:58   

podmień przepływomierze . i sprawdź szczelność podciśnień i dolotu do przepływki .
 
 
 
Miły 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 31
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 2082
Skąd: Gostyń/PGS RFxx
Wysłany: 15 Sty 2013, 13:33   

Przepływka była podmieniona (zapomniałem napisać)... Dolot szczelny... Jedynie to podciśnienie... Muszę poszukać...

BTW. znajomy mi mówił że czujnik położenia wału korbowego może dawać takie efekty... W sumie bym się zastanowił nad tym, ale czy wtedy bez krokowca nagle magicznie zacząłby działać poprawnie?
_________________
Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"

Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
 
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 43
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3758
Skąd: jasło
Wysłany: 15 Sty 2013, 17:21   

a może pod kompa podepnij? kody błedów można sobie wymigać. a wiem co piszę.. :hahaha:
albo magiczne na tym forum ha ha: reset kompa
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 15 Sty 2013, 21:13   

odepnij zawór egr :)
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 43
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3758
Skąd: jasło
Wysłany: 15 Sty 2013, 22:14   

Stunt_Man, dostanie w tym silniku 4 kM i 6 Nm
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
Miły 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 31
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 2082
Skąd: Gostyń/PGS RFxx
Wysłany: 15 Sty 2013, 22:59   

egr mam zaslepiony. Kody bledow zczytalem metoda zworki i wywala niby tylko problem z immo... Aczkolwiek z odpaleniem problemow nie mam...

Wyczytalem ze nzjprawdopodobniej lambda padla... W weekend bede napiecia mierzyl. Tylko gdzie dokladnie mam sie wpiac? Gdzie masowy kabel odmultimera? A gdzie pradowy?
_________________
Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"

Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
 
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 43
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3758
Skąd: jasło
Wysłany: 16 Sty 2013, 21:45   

Miły, kabelek miernika czerwony w sygnalowy, czarny w masowy
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Inny] Inne auta
Pojazdy inne niż Fiesta
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:25
Freeman
Brak nowych postów [Inny] Zetec 1.6 16v Problem z obrotami.
cpp i zawór bocznikowy sprawny.
drzeniow Mechanika 0 31 Maj 2011, 22:04
drzeniow
Brak nowych postów [Inny] Escort 1.6 16V - problem z obrotami
po podlaczeniu potencjometru przepustnicy, obroty idą na 2000
megabajt Mechanika 4 20 Lip 2011, 22:10
kuba87
Brak nowych postów Problem z obrotami
nataliabtm Mechanika silnika 3 7 Lip 2014, 21:54
Puff
Brak nowych postów 1.3 - problem z obrotami
Kaczy888 Mechanika silnika 25 27 Mar 2015, 12:54
toshiba


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.