| [Inny] Escort 1.6 16V - problem z obrotami | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | megabajt   
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: FX
 Silnik: 1.8D/60KM
 Dołączył: 07 Lip 2008
 Posty: 128
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Lip 2011,  06:57   [Inny] Escort 1.6 16V - problem z obrotami | 
 |  
               | 
 |  
               | Witam 
 Samochód Ford ESCORT 93r 1,6 16v EFI
 Silnik krokowy został wyczyszczony.
 
 Mam taki problem: założyłem nowy czujnik przepustnicy, odłączyłem akumulator na godzinę. Czujnik przepustnicy został przed założeniem pomierzony omomierzem, otrzymane wartosci były bliskie wartoscią na stornie o wzkszeszaniu (różnica 0,02k) potencjometrów przepustnicy. Po podłączeniu akumulatora i odpaleniu samochodu, poczekałem 3 minuty na biegu jałowym, po tym czasie przejechałem 15 km. Samochód nie schodził z 2000 rpm, start i obniżenie obrotów do 1000 rpm podawało gaśniecie, pononowny zapłon był możliwy po wciśnięciu maksymalnym gazu i hehłaniu 3 s.Przejechałem tak 100% licząc że się coś zmieni, w końcu podniosłem maskę i odłączyłem czujnik przepustnicy.Jak ręką odjoł, samochód nie miał problemu z odpaleniem, wręcz zapalił od pierwszego strzału, obroty spadają odrazu na 1000 rpm, nie gaśnie podczas jazdy.
 Jakie są powody takiego zachowania?!
 Czy oprócz zmiany czujnika powinienem coś zrobić z przepustnicą np zdemontować ja i wyczyścić?! Czy takie objawy mogą sugerować uszkodzoną sondę lambda?!Może czujnik ilości powietrza na filtrze powietrza jest uszkodzony?! Co robić?!
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez trzeci 19 Lip 2011,  07:46, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Lip 2011,  07:02 | 
 |  
               | 
 |  
               | Dobrze wszystko złożyłeś? |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | megabajt   
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: FX
 Silnik: 1.8D/60KM
 Dołączył: 07 Lip 2008
 Posty: 128
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Lip 2011,  14:38 | 
 |  
               | 
 |  
               | Co mogłem założyć żle? Wyciągnołem czujnik który nie ruszał omomierzem, założyłem i przykręciłem drugi, od tyle co zrobiłem. Może ktoś przede-mną coś pomieszał, tylko co?! |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | megabajt   
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: FX
 Silnik: 1.8D/60KM
 Dołączył: 07 Lip 2008
 Posty: 128
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Lip 2011,  21:05 | 
 |  
               | 
 |  
               | Co upaciac czerwonym silikonem?Czy mam czyścić jakoś przepustnice? Możesz mi w 10 punktach napisac co mam zrobic?!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kuba87   
 
  
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Ambiente
 Silnik: Inny
 Imię: Jakub
 Wiek: 38
 Dołączył: 06 Lis 2008
 Posty: 3357
 Skąd: Roskilde
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Lip 2011,  21:10 | 
 |  
               | 
 |  
               | ejjj nie krzycz zczytaj błędy
 moze ten drugi CPP jest uwalony założ z powrotem stary i zobacz co się dzieje
 |  
				| _________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 było łałdi w automacie, funwagen
 był transit mk5 long na dokładkę
 jest faketaxi w dizlu
 jest dokurwiator D2Callya
 jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.