Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Jak przyśpieszyć zapłon - 1.1
Autor Wiadomość
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 30 Cze 2010, 20:13   

JoeMix mylisz EDISa z kompem. Bidżejowi chodziło o sam moduł zapłonowy. Mk3 na monowtrysku ma EDISa (na ścianie grodziowej) i również ma EECIV. Modele z gaźnikiem nie miały EECIV, ale idisa miały (bo coś zapłonem jednak musi sterować) i to "coś" nazywało się między innymi ESC, lub ESCP1 lub ESC-H2 lub UESC - wszystko zalezy z kiedy była ta fiesta i pewnie jaki humor miał ktoś z forda w danym momencie. W linku są schematy do silników z gaźnikiem: http://jackrzec.republika..._mod_gaznik.jpg

Inna sprawa że nazwa EECIV wcale nie oznacza kompa dla monowtrysku, tylko w ogóle generację tego kompa - EFI też miało EECIV i np w Mondeo Mk1 też był EECIV. Następną generacją był EECV (ale ten miał 2 razy więcej kabli - chyba 104) i był dostępny we fieście mk4 i wyżej nawet w starym (konstrukcyjnie) silniku 1,3 (już EFI wtedy). Różnica polegała głównie na tym, że EDISa przenieśli do EEC i nie było go przy EECV jako osobnego modułu. Nie wiem czasem czy Mk3 Futury 1,6 16V z końca produkcji nie miały już EECV, bo ja w nich jakoś edisa nie widziałem.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
przemo_rsr 


Model: Ford Fiesta Mk5`99
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Przemek
Wiek: 34
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 916
Skąd: Markuszowa(RSR)
Wysłany: 1 Lip 2010, 00:07   

jackrzec napisał/a:
Nie wiem czasem czy Mk3 Futury 1,6 16V z końca produkcji nie miały już EECV, bo ja w nich jakoś edisa nie widziałem.

jeśli chodzi o EDISA u mnie go nie ma na ścianie grodziowej i mam fieste classic 1,1i więc nie tylko futurka,
pozdro!!
_________________
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 1 Lip 2010, 18:19   

przemo_rsr napisał/a:
jeśli chodzi o EDISA u mnie go nie ma na ścianie grodziowej i mam fieste classic 1,1i więc nie tylko futurka,
pozdro!!
Bo masz juz wynalazek wyprodukowany po oficjalnym zakończeniu produkscji mk3 w którym wszystko może być. Ja ma jedną fiestę z września 95 (czyli z ostatniego miesiąca produkcji) i ma EDISa. Swoją drogą, to jesli to nie tajemnica to podaj VIN, bo z chęcią bym sprawdził schemat tej fiesty.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
przemo_rsr 


Model: Ford Fiesta Mk5`99
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Przemek
Wiek: 34
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 916
Skąd: Markuszowa(RSR)
Wysłany: 1 Lip 2010, 22:07   

jackrzec, jasne prosze VIN VS6BXXWPFBTK32297 , Dzidzia też sprawdzał


Fiesta 89/94, Valencia 1.1L OHV CFI NA I4 G, Niebieski Ontario 93

Numer VIN: VS6BXXWPFBTK32297
Główne funkcje
Data produkcji: 18.06.1996
Model pojazdu: Fiesta 89/94
Typ nadwozia: 3-Drzw.Sedan
Wersja: C
Silnik: Valencia 1.1L OHV CFI NA I4 G
Przekładnia: 5-biegowa ręczna - B5/IB5
Napęd: LHD FWD
Przełożenie przekładni głównej: 4.06
Norma emisji spalin: Emisja 83 Usa Benzyna/Usa Diesel
Klimatyzacja: Bez Układu Klimatyzacji
Obszar: (+)"D"
Lakier: Niebieski Ontario 93
Kolor wnętrza: Wnętrze Raven
Materiał we wnętrzu: Midnight B-C (CB)
_________________
 
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 52
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 15 Sty 2011, 13:37   

JoeMix napisał/a:
Zworę się zdejmuje jak leje się do 1,1 paliwo gorszej jakości niż zalecane np. E91,,,

Odświeżam kotleta, ale właśnie grzebiemy z tymi nieszczęsnymi obrotami u trzeciego. I nie mogę namierzyć złącza liczby oktanów. Bo chcę sprawdzić jego kabelki (a nie chcę rozcinać całej wiązki z izolacji). Ktoś wie , wktórym miejscu w CVH 1,6 on jest. Jakieś zdjęcie chociaż okolicy gdzie go szukać?
Będę wdzięczny za pomoc
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
Pele 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 757
Skąd: Szczecin
Wysłany: 15 Sty 2011, 14:10   

Patrząc od przodu (nie z siedzenia kierowcy :-P ) w okolicach prawego kielicha, biała kostka.

http://www.fiestaklubpols...8c6f506f79d1748

Albo tutaj wymieniają jeszcze inne miejsca.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Jak powstało życie
Co było, a nie jest zapisane w rejestr!!!
PUCIO Frakcja wielkopolska 6 21 Mar 2010, 23:10
Piter
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Jak rozebrać fotele "Uszatki"
luk-90 Tuning stylistyczny 9 6 Wrz 2013, 02:02
fiestaRS
Brak nowych postów Przyklejony: Jak zacząć ?
pablonas Sport w FKP 19 5 Sty 2005, 20:43
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Jak rozpoznać czy skrzynia ma LSD
stafcio Tuning mechaniczny 7 29 Sty 2016, 22:47
vegetagt
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Jak z Calypso zrobić Szklarnię
czyli przeróbka dachu w Calypso na szklany
trzeci Tuning stylistyczny 8 4 Paź 2012, 15:26
rufffio


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.