| 
| 
   
      | 
 
            
               |  
 |  
 
 
 
 
	
			| [MK3] Pozycja silniczka krokowego przy uruchamianiu... |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | przemek_bundy   
 Model: Ford Fiesta Mk3`96
 Wersja: Classic
 Silnik: 1.1i/50KM
 Wiek: 47
 Dołączył: 22 Paź 2007
 Posty: 42
 Skąd: Kętrzyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Kwi 2010,  11:38 | 
 |  
               | 
 |  
               | w końcu się dogrzebałem i pali mi z klucza. problem chyba jest z cpp. pomimo, że opory są płynne to być
 może czas zrobił swoje i coś mu tam nie gra (cpp).
 gdy przekręcimy kluczyk i zapalą się kontrolki, komputer fiesty
 ustawia "pałkę" krokowca w pozycji proporcjonalnej do oporu
 jaki jest na zielonym kablu cpp. widocznie cpp stracił swoje parametry i
 wskazywał mniejszy opór niż być powinien. I dlatego "pałka" sie nie wysuwała
 wczasie rozruchu silnika. przeciołem zielony kabel cpp i wstawiłem potencjometr.
 gdy opór mojego potencjometru wskazywał 4,45 Kohma pałka się lekko wysunęła.
 gdy kreciłem dalej, pałka wysuwała się aż w końcu zatrzymała się, a opór wskazał 6,65 Kohma.
 
 przymocowałem opornik z wartością 6,8 Kohma i jest dobrze. pali na zimnym silniku
 z klucza. Ale cpp momentami reaguje troche z opóźnieniem. trzymam nogę
 na gazie i nagle ją puszczam. obroty wolniej spadają i utrzymują się na ok.1250 obr/min.
 (tak było w czasie jazdy, nie spadały niżej)
 miałem przypadek, że przy 3000 obr/min puściłem gaz a one wzrosły do ok 3500obr/min
 i zaczęły powoli spadać. Przy samym odpalaniu obroty wskakują wpierw na ok. 2000 obr/min później 1500 i powolutku spadają do 1100 obr/min.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Kwi 2010,  14:13 | 
 |  
               | 
 |  
               | Po to się robi reset i adaptacje komputera żeby się nauczył aktualnych wartości CPP,,, |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | big210   
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: CL
 Silnik: 1.1/50KM
 Imię: Przemek
 Wiek: 42
 Dołączył: 19 Gru 2009
 Posty: 15
 Skąd: vfxdv
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Kwi 2010,  16:42 | 
 |  
               | 
 |  
               | Kolego ja w poprzedniej fiescie co mialem byl identyczny problem mechanik mi powiedzial ze to jest wina silniczka krokowego probowalem roznych sposobow dokręcanie sróbek odkręcanie smarowanie smarem i nadal bylo to samo, wciskalem pedal gazu i dopiero po paru sekundach spadam na normalne obroty wkurzalo mnie to nie milosiernie wiec sprzedalem ją i kupilem troche nowszą. Pozdrawiam
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | przemek_bundy   
 Model: Ford Fiesta Mk3`96
 Wersja: Classic
 Silnik: 1.1i/50KM
 Wiek: 47
 Dołączył: 22 Paź 2007
 Posty: 42
 Skąd: Kętrzyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Kwi 2010,  17:11 | 
 |  
               | 
 |  
               | Ale ja swój problem prawie rozwiązałem. pali z klucza. będę miał czas to zrobię reset i zobaczę czy komputer się skalibruje.
 w sumie w to nie wierze, że reset akurat w tym przypadku coś da.
 Ale spróbuje dla świętego spokoju. pozatym krokowiec mam sprawny.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  
 
 
 
       
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.         
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści. |  |  |