| Zamknięty przez: szynszyl 12 Sty 2008,  13:25
 | żarzy się kontrolka ładowania | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | marcmerc [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Sty 2008,  08:30 | 
 |  
               | 
 |  
               | wczoraj pokusilem sie o wyjęcie alternatora, i mam pytanie czy po wyjęciu alternatora przy włączonym zapłonie kontrolka powinna sie świecić czy nie bo u mnie nie ma żadnej różnicy po odłączeniu przewodów kontrolka nadal się żarzy, i mam pytanie który to jet ten mostek diodowy 
 [ Dodano: Sro Sty 09, 2008 08:42 ]
 
 i które to są te kołki 	  | diodalodz napisał/a: |  	  | Możesz sprawdzić diody bez rozbierania sprawdzasz czy jest przejście między Kołkiem B+ a D+ | 
 a i na wyłączonym zapłonie nić mi się nie świeci
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Sty 2008,  11:14 | 
 |  
               | 
 |  
               | jeśli po odłączeniu altka nadal świeci kontrolka to coś jest powalone w instalacji elektrycznej auta . D+ to kołek diod wzbudzenia (niebieski cienki przewód)
 B+ to zasilanie z altka (czerwony gruby ewentualnie 2 czerwone)
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | marcmerc [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Sty 2008,  12:17 | 
 |  
               | 
 |  
               | diodalodz,  a co może być z tą instalacją nie tak? masz jakieś pomysły? co mogę sprawdzić ? i ewentualnie gdzie ?? 
 [ Dodano: Sro Sty 09, 2008 12:18 ]
 czasem mam wrażenie że mało co w tym pojeździe nie jest powalone już zaczynam tracić do niego cierpliwość
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Sty 2008,  13:23 | 
 |  
               | 
 |  
               | licznik mógł stracic mase |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | marcmerc [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Sty 2008,  13:52 | 
 |  
               | 
 |  
               | ale nie ma też ladowania czy może to być powodem ? 	  | diodalodz napisał/a: |  	  | licznik mógł stracic mase | 
 
 [ Dodano: Sro Sty 09, 2008 14:23 ]
 i dokąd idzie ten niebieski cienki kabelek ?
 
 [ Dodano: Sro Sty 09, 2008 20:53 ]
 już stracilem cierpliwość co za badziewie
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Sty 2008,  21:30 | 
 |  
               | 
 |  
               | hm wyjołeś altka z auta i kontrolka nadal świeci ?? czy po przekręceniu klucza czy bez przekręcenia ?? jeśli tak to coś się stało  z niebieskim przewodem koło altka pewno . idzie on do kontrolki w liczniku . z drugiej strony kontrolka jest zasilania +12 V po stacyjce . |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | marcmerc [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Sty 2008,  09:00 | 
 |  
               | 
 |  
               | tak nadal się żarzy ale jak dotknę tym niebieskim do + to gaśnie a jak do masy to kontrolka świeci się normalnie 	  | diodalodz napisał/a: |  	  | hm wyjołeś altka z auta i kontrolka nadal świeci ?? | 
 tylko przy włączonym zapłonie 	  | diodalodz napisał/a: |  	  | czy po przekręceniu klucza czy bez przekręcenia ?? | 
 wczoraj rozbebeszyłem instalację i doszedłem że ten niebieski idzie do przekażnika nad bezpiecznikami 	  | diodalodz napisał/a: |  	  | idzie on do kontrolki w liczniku | 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Sty 2008,  12:23 | 
 |  
               | 
 |  
               | tam też idzie jeśli masz ogrzewnie przedniej szyby . masz gdzieś w aucie upływności na niebieskim przewodzie . Podłącz sobie żarówkę 5W 12V do plusa akku i do miejsca gdzie normalnie był niebieski przewód odpal , jeśli zgaśnie i ładowanie bedzie ok to trzeba mordować instalację auta . wtedy na 100 % jest dobry altek |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | marcmerc [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Sty 2008,  15:19 | 
 |  
               | 
 |  
               | juz wiem padl regulator napięcia |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | stahoojedyn   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 41
 Dołączył: 15 Lis 2007
 Posty: 314
 Skąd: Czestochowa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Sty 2008,  22:22 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Cytat: |  	  | juz wiem padl regulator napięcia | 
 piaty post na stronie pierwszej
   |  
				| _________________ siedzi USER na swej sofie, w kapciach samych albo bez, ma fiescinke tuz pod domem, dzis na kresce VR6
 bo ja mam tak, z FIESTA fun SQUAD
   
   http://inprl.pl/relikt/2986/
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Sty 2008,  00:21 | 
 |  
               | 
 |  
               | nie ma takiej możliwości . kontrolka sama palić się nie może przez regulator . |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | marcmerc [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Sty 2008,  08:11 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | diodalodz napisał/a: |  	  | nie ma takiej możliwości . kontrolka sama palić się nie może przez regulator . | 
 jak to nie ma takiej możliwości wymienilem i dziala czyli jest taka możliwość
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Sty 2008,  12:30 | 
 |  
               | 
 |  
               | popatrz sobie na schemat alternatora i powiedz mi z kąd ma wziąć zasilanie regulator napięcia jeśli są wyjęte kluczyki . |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | squadak   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 44
 Dołączył: 29 Kwi 2005
 Posty: 383
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Sty 2008,  16:43 | 
 |  
               | 
 |  
               | nie ma co się kłócic z gościem skoro on wie lepiej  pewnie przy wymianie cos poruszal i ma na chwile dobrze, niech sie cieszy   |  
				| _________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
 0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
 
 była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | marcmerc [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12 Sty 2008,  12:04 | 
 |  
               | 
 |  
               | po pierwsze nie z kąd tylko skąd a po drugie kto powiedzial że regulator mial napiecie przy wyjetych kluczykach, 	  | Cytat: |  	  | popatrz sobie na schemat alternatora i powiedz mi z kąd ma wziąć zasilanie regulator napięcia jeśli są wyjęte kluczyki . | 
 
 a co niby moglem poruszac przy wymianie a regulator byl walnięty to wiem na 100 % bo sprawdzilem alternator u fachowca 	  | Cytat: |  	  | nie ma co się kłócic z gościem skoro on wie lepiej  pewnie przy wymianie cos poruszal i ma na chwile dobrze, niech sie cieszy   | 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Arkadius   
  
 Model: Ford Fiesta Mk4`97
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.25i/75KM
 Imię: Arek
 Wiek: 35
 Dołączył: 17 Lip 2006
 Posty: 637
 Skąd: Sępólno Kraj.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12 Sty 2008,  12:41 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | marcmerc napisał/a: |  	  | po pierwsze nie z kąd tylko skąd a po drugie | 
 
 kiepsko zaczynasz kariere na forum próbując uczyć diode
   
 
 a co do regulatora... skoro twierdzisz ze regulator miał całą wine... to widocznie coś źle sprawdzałeś z tego co miałeś sprawdzać...
 
 ehhh
   |  
				| _________________ Renault Vel Satis 2.0 16V Turbo 05"
 Renault Safrane 2.5 20V 99" - SOLD
 Ford Fiesta MKIV 1.25 16V 97"[/b]
 Blue Fiesta xr1800 - SOLD
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12 Sty 2008,  13:23 | 
 |  
               | 
 |  
               | nie moj cyrk nie moje małpy . |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | szynszyl   EKSTERMINATOR
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 51
 Dołączył: 17 Lip 2004
 Posty: 3784
 Skąd: jasło
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12 Sty 2008,  13:25 | 
 |  
               | 
 |  
               | uuuu... Panie i Panowie. kłócić się nie bedziecie.
 auto rozumiem hula i nie ma co sie spierać
 zatem zamykam.
 ewentualne pretensje do mnie na PW
   |  
				| _________________ 1% dla mojego syna
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |