| Zamknięty przez: szynszyl 12 Sty 2008,  13:25
 | żarzy się kontrolka ładowania | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | marcmerc [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Sty 2008,  09:42   żarzy się kontrolka ładowania | 
 |  
               | 
 |  
               | Witam Szukałem podobnego tematu ale nic podobnego nie znalazłem
 Mam taki problem kontrolka ładowania żarzy się cały czas czyli zarówno na włączonym zapłonie jak i podczaqs gdy samochód chodzi z tego co się zorientowałem aku nie jest ładowany no i kontrolka nie świeci normalnie przy włączonym zapłonie tylko tak jak napisałem żarzy się
 
 z góry dzięki za pomoc
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | stafcio   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Paweł
 Wiek: 44
 Dołączył: 04 Lut 2007
 Posty: 1068
 Skąd: uRSynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Sty 2008,  10:32 | 
 |  
               | 
 |  
               | prawdopodobnie nie masz ładowania czyli alternatorowi coś dolega. podjedź do jakiegoś warsztatu, wymontują ci altka i sprawdzą na maszynie. być może szczotki być może taka blaszka nie dociska i nie ładuje jak trzeba. koszt niewielki za sprawdzenie, ok 20-30pln.
 |  
				| _________________ stafciogarage@gmail.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Darekmk3   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Futura
 Silnik: 1.6i16V/90KM
 Imię: Darek
 Wiek: 41
 Dołączył: 30 Lip 2005
 Posty: 917
 Skąd: Żory
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Sty 2008,  11:18 | 
 |  
               | 
 |  
               | ja mialem teraz ten sam problem i juz mialem altka wyciągac a sie okazalo ze byl lekko pekniety przewod masowy,polecam najpierw dokladnie sprawdzic od spodu samochodu przewodu bo jak tak sprawdzalem pomacosemu to niby wszytsko bylo ok a przy wykrecaniu altka sie okazalo   
 pozdro
   |  
				| _________________ mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
 www.fiesta-squad.prv.pl
 www.fiesta-squad.forum.prv.pl
 cos dla grupy jebax teoretix
 fiesta rs 1300 w akcji
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Howser   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Mateusz
 Wiek: 41
 Dołączył: 28 Paź 2007
 Posty: 366
 Skąd: Iłowa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Sty 2008,  11:30 | 
 |  
               | 
 |  
               | Ja miałem to samo, ładowanie niby było jak sprawdzał mechanik, ale wymienił szczotki, jednak nic nie pomogło kontrolka dalej świeciła, aż padł akumulator. Wymieniłem cały alternator i problem znikł,jest oki |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | stahoojedyn   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 41
 Dołączył: 15 Lis 2007
 Posty: 314
 Skąd: Czestochowa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Sty 2008,  15:07 | 
 |  
               | 
 |  
               | u mnie padl reduktor napiecia czy jakos tak |  
				| _________________ siedzi USER na swej sofie, w kapciach samych albo bez, ma fiescinke tuz pod domem, dzis na kresce VR6
 bo ja mam tak, z FIESTA fun SQUAD
   
   http://inprl.pl/relikt/2986/
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Arkadius   
  
 Model: Ford Fiesta Mk4`97
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.25i/75KM
 Imię: Arek
 Wiek: 35
 Dołączył: 17 Lip 2006
 Posty: 637
 Skąd: Sępólno Kraj.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Sty 2008,  15:36 | 
 |  
               | 
 |  
               | zwarcie diody w prostowniku? |  
				| _________________ Renault Vel Satis 2.0 16V Turbo 05"
 Renault Safrane 2.5 20V 99" - SOLD
 Ford Fiesta MKIV 1.25 16V 97"[/b]
 Blue Fiesta xr1800 - SOLD
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | stahoojedyn   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 41
 Dołączył: 15 Lis 2007
 Posty: 314
 Skąd: Czestochowa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Sty 2008,  15:51 | 
 |  
               | 
 |  
               | no i aku sie ladowal, normalnie chyba bo na tym jezdzilem jakies 4 miechy, a jak juz sie zaswiecila to wolalem altka zrobic do pozadku
 |  
				| _________________ siedzi USER na swej sofie, w kapciach samych albo bez, ma fiescinke tuz pod domem, dzis na kresce VR6
 bo ja mam tak, z FIESTA fun SQUAD
   
   http://inprl.pl/relikt/2986/
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | squadak   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 44
 Dołączył: 29 Kwi 2005
 Posty: 383
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Sty 2008,  16:40 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Darekmk3 napisał/a: |  	  | ja mialem teraz ten sam problem i juz mialem altka wyciągac a sie okazalo ze byl lekko pekniety przewod masowy,polecam najpierw dokladnie sprawdzic od spodu samochodu przewodu bo jak tak sprawdzalem pomacosemu to niby wszytsko bylo ok a przy wykrecaniu altka sie okazalo   
 pozdro
   | 
 do altka nie dochodzi przewod masowy tylko "plusowy", i tez polecam go sprawdzic bo i w mojej fiescie i w brata byl on podgnity az w koncu ledwo zwieral i kontrolka wlasnie sie zazyla
 |  
				| _________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
 0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
 
 była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Sty 2008,  22:09 | 
 |  
               | 
 |  
               | zwarcie plusowej diody w altku   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | marcmerc [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Sty 2008,  11:03 | 
 |  
               | 
 |  
               | diodalodz,  czli co proponujesz zrobić ?? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Sty 2008,  16:03 | 
 |  
               | 
 |  
               | wymienić mostek |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | marcmerc [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Sty 2008,  18:13 | 
 |  
               | 
 |  
               | i pewnie sam sobie z tym nie poradzę 	  | diodalodz napisał/a: |  	  | wymienić mostek | 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Arkadius   
  
 Model: Ford Fiesta Mk4`97
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.25i/75KM
 Imię: Arek
 Wiek: 35
 Dołączył: 17 Lip 2006
 Posty: 637
 Skąd: Sępólno Kraj.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Sty 2008,  19:21 | 
 |  
               | 
 |  
               | nie jest to takie skomplikowane  jak masz troszkę oleju w głowie i pare kluczy łacznie z lutownicą to sobie bez problemu poradzisz, przy okazji sprawdzisz stan szczotek moze tez juz wymagaja wymiany |  
				| _________________ Renault Vel Satis 2.0 16V Turbo 05"
 Renault Safrane 2.5 20V 99" - SOLD
 Ford Fiesta MKIV 1.25 16V 97"[/b]
 Blue Fiesta xr1800 - SOLD
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Darekmk3   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Futura
 Silnik: 1.6i16V/90KM
 Imię: Darek
 Wiek: 41
 Dołączył: 30 Lip 2005
 Posty: 917
 Skąd: Żory
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Sty 2008,  12:35 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | squadak napisał/a: |  	  |  	  | Darekmk3 napisał/a: |  	  | ja mialem teraz ten sam problem i juz mialem altka wyciągac a sie okazalo ze byl lekko pekniety przewod masowy,polecam najpierw dokladnie sprawdzic od spodu samochodu przewodu bo jak tak sprawdzalem pomacosemu to niby wszytsko bylo ok a przy wykrecaniu altka sie okazalo   
 pozdro
   | 
 do altka nie dochodzi przewod masowy tylko "plusowy", i tez polecam go sprawdzic bo i w mojej fiescie i w brata byl on podgnity az w koncu ledwo zwieral i kontrolka wlasnie sie zazyla
 | 
 no mozliwe nie znam sie na tym ale to ten gruby kabel
   
 pozdro
   |  
				| _________________ mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
 www.fiesta-squad.prv.pl
 www.fiesta-squad.forum.prv.pl
 cos dla grupy jebax teoretix
 fiesta rs 1300 w akcji
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | szynszyl   EKSTERMINATOR
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 51
 Dołączył: 17 Lip 2004
 Posty: 3784
 Skąd: jasło
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Sty 2008,  17:21 | 
 |  
               | 
 |  
               | dlaczego zakładasz ze ma diody nie zalane w plastiku? i dlaczego myslisz że ściagnie łozyska bez naruszenia pozycji wirnika? 	  | Arkadius napisał/a: |  	  | pare kluczy łacznie z lutownic | 
 |  
				| _________________ 1% dla mojego syna
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Arkadius   
  
 Model: Ford Fiesta Mk4`97
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.25i/75KM
 Imię: Arek
 Wiek: 35
 Dołączył: 17 Lip 2006
 Posty: 637
 Skąd: Sępólno Kraj.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Sty 2008,  18:13 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | szynszyl napisał/a: |  	  | laczego zakładasz ze ma diody nie zalane w plastiku? | 
 
 od takie moje przypuszczenie
  nie rozbierałem jego alternatora ale lepiej mieć niż nie mieć no nie ? 
 
  	  | szynszyl napisał/a: |  	  | i dlaczego myslisz że ściagnie łozyska bez naruszenia pozycji wirnika? | 
 
 ale tego to ja już nie powiedziałem
   |  
				| _________________ Renault Vel Satis 2.0 16V Turbo 05"
 Renault Safrane 2.5 20V 99" - SOLD
 Ford Fiesta MKIV 1.25 16V 97"[/b]
 Blue Fiesta xr1800 - SOLD
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PUCIO   Grzmiąca Ręka Sprawiedliwości
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 76
 Dołączył: 24 Kwi 2005
 Posty: 708
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Sty 2008,  18:26 | 
 |  
               | 
 |  
               |   ja was pogodze
 albo masz spadek napięcia na instalacji i dlatego kontrolka się tak zachowuje
 albo masz walniete diody w alternatorze
 innych opcji nie ma
 pozdr
 ( przynajmniej tak mi sie wydaje )
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Arkadius   
  
 Model: Ford Fiesta Mk4`97
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.25i/75KM
 Imię: Arek
 Wiek: 35
 Dołączył: 17 Lip 2006
 Posty: 637
 Skąd: Sępólno Kraj.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Sty 2008,  18:30 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | PUCIO napisał/a: |  	  | ja was pogodze
 | 
 
 a ktoś się kłuci ?
   
 koniec OT
   |  
				| _________________ Renault Vel Satis 2.0 16V Turbo 05"
 Renault Safrane 2.5 20V 99" - SOLD
 Ford Fiesta MKIV 1.25 16V 97"[/b]
 Blue Fiesta xr1800 - SOLD
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Sty 2008,  01:32 | 
 |  
               | 
 |  
               | odkręć sobie tył alternatora bez odkręcania koła pasowego i winika i wybij sam tył i uzwojenia stojanu razem . Możesz sprawdzić diody bez rozbierania sprawdzasz czy jest przejście między Kołkiem B+ a D+ z tego co mi sie kołacze w pamięci nie powinno być przejścia w żadną stronę jeśli jest to na bank padła dioda na tzw zwarcie .
 Tylko ten efekt jest tylko i wyłącznie wtedy gdy świeci i na włączonej i na wyłączonej stacyjce . Zdarza się to często w lucas/magneti bosch ma raczej niezniszczalne i nie rozbieralne mostki , magneti można próbować naprawić na prasie nadziewając nowe diody ale to zazwyczaj wychodzi efekt dziada tylko
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | KrystianA [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Sty 2008,  02:43 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Arkadius napisał/a: |  	  | nie jest to takie skomplikowane  jak masz troszkę oleju w głowie i pare kluczy łacznie z lutownicą to sobie bez problemu poradzisz, przy okazji sprawdzisz stan szczotek moze tez juz wymagaja wymiany | 
 
 dużą lub moocną lutownicę ..........
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |