| 
| 
   
      | 
 
            
               |  
 |  
 
 
 
	
			| nie zapala dobrze na ciepłym, na zimno od razu. |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | lepio   
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.3i/60KM
 Imię: piotr
 Wiek: 37
 Dołączył: 21 Paź 2020
 Posty: 7
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Paź 2020,  10:54   nie zapala dobrze na ciepłym, na zimno od razu. |   
 |  
               | 
 |  
               | witam. 
 Problem pojawił się z dnia na dzień.
 
 pacjent:
 
 fiesta mk3 1,3i cat gfj j6b 95' z lpg
 
 opis:
 
 Generalnie auto ma połera i wszystko ok gdyby nie to.
 
 Rano na zimnym odpala super.
 
 Chwilę pochodzi i  się nagrzeje i jak zgasze to odpali, ale jak zdarze i" pójde do sklepu po bułki"  to kręcenie trwa z 6sekund potem lekko zaskoczy przydławiony i zapala czasem przy pierwszym zakręceniu a czasem 2 raz.
 
 Przy ostrym przyśpieszaniu na lgp czasem mnie przeżuca na paliwo ale dopiero po nagrzaniu
 
 Myslę że:
 
 - nie jest to kwestia zapłonu bo tak mi gaz strzelał świece mają z 7tys motorcraft.
 
 - 2 nie jest to kwestia czujnika położenia wału bo miałem na podmianę i nic to nie pomogło
 (wymieniłem bo miałem wrazenie ze jak przeżuca na gaz to jest coś z pewnie z czujnikiem - miałem tak w seju ze robila sie odcinka i ciężko zapalał. Potrafił zgasnąc i niezapalić, a chwilę postał i było ok albo nie)
 
 -być może jest to kwestia czujnik temperatury- odpiąłem ja całkiem i jest tak samo. ( potem się okazało że nie ten czujnik odpiąlem- od wentylatora,- edycja po rozwiązaniu problemu
 )
 
 
 =
 
 czyli na ciepłym myśli ze jest zimny i zalewa go trochę.
 
 Może ktoś miał podobnie i chciałbym się wymienić opiniami.
 
 A tak poza tym gdzie jest ten czujnik?
 
 w termostacie są dwa- duży w pione jest od właczania wentylatora, mniejszy w poziomie od właczania wskaźnika temp w stacyjce??  jest 3ci???
 
 pozdrawiam
 |  
				| _________________ Fiesta i Maluch rulez !
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez lepio 25 Paź 2020,  23:00, w całości zmieniany 1 raz |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Marcin   
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Imię: Marcin
 Wiek: 40
 Dołączył: 10 Kwi 2006
 Posty: 3110
 Skąd: Krosno Odrz.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Paź 2020,  20:13 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jaka generacja instalacji lpg? |  
				| _________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
 Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | lepio   
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.3i/60KM
 Imię: piotr
 Wiek: 37
 Dołączył: 21 Paź 2020
 Posty: 7
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Paź 2020,  20:42 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Marcin napisał/a: |  	  | Jaka generacja instalacji lpg? | 
 
 Druga z silniczkiem krokowym, ale ja chyba nie szedłbym w  stronę lpg. Bo wyłączyłem go całkiem i było tak samo. A wcześniej jeszcze sprawdzałem odpalając awaryjnie na  gazie po nagrzaniu już na gazie i zgaszeniu na gazie -było tak samo jak na PB
 .
 Chyba że sterownik gazu sieje coś mimo że gaz nie jest włączony, albo puszczają elektozawory.
 Ja się zastanawiam czy wtrysk nie puszcza ciśnienia czy coś.
 |  
				| _________________ Fiesta i Maluch rulez !
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Paź 2020,  22:44 |   
 |  
               | 
 |  
               | Wyeliminuj problem z LPG,,, zakręć gaz na butli, wypal gaz z przewodów i zrób test na 100% benzynie,,, |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | lepio   
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.3i/60KM
 Imię: piotr
 Wiek: 37
 Dołączył: 21 Paź 2020
 Posty: 7
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Paź 2020,  22:54 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | JoeMix napisał/a: |  	  | Wyeliminuj problem z LPG,,, zakręć gaz na butli, wypal gaz z przewodów i zrób test na 100% benzynie,,, | 
 
 Faktycznie to jest problem z LPG, sprawdziłem że zawór wylotowy z reduktora przepuszcza gaz zablokował się w pozycji otwartej. Jazda na samej benzynie nie generowała tego problemu. Jak tylko nagrzałem i włączyłem gaz i zgasiłem problem wystąpił natychmiast a chwilę wcześniej go nie było.
 Dławi
 Parownik dławił silnik gazem.
 Kolega powyżej miał rację.
 Z tym że wcześniej myślałem że objawy są podobne do lejącego wtrysku.
 
 Temat uważam za rozwiązany;)
 
 Fieścina ma się już świetnie i jest zadowolona.
 
 Dzięki za pomoc;)
 |  
				| _________________ Fiesta i Maluch rulez !
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  
 
 
 
       
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.         
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści. |  |  |