| niska kompresja CVH | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | stafcio   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Paweł
 Wiek: 44
 Dołączył: 04 Lut 2007
 Posty: 1068
 Skąd: uRSynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Kwi 2011,  21:26   niska kompresja CVH | 
 |  
               | 
 |  
               | moze ktos bedzie mial pomysl. dotyczy to silnika CVH 1,6 turbo do escorta.
 historia wygląda następująco: zrobilem remont glowny, po zmontowaniu i próbie odpalenia nie udawało się, po sprawdzeniu kompresji wyszło ok 4bar. zdjalem glowice i zobaczylem strasznie porysowane cylindry.
 wymienilem blok z tłokami na inny od fiesty turbo.
 po zmontowaniu i probie odpalenia nadal brak kompresji, wskazuje ok 3bar.
 uszelka i sroby glowicy nowe.
 glowica ma nowe zawory ktore byly troche docierane, nowe popychacze i uszczelniacze.
 
 jak dzisiaj zdjalem ta glowice i odwróconą zalalem benzyna to po jakims czasie z dwoch komó uciekło.
 
 czy jest opcja taka ze nieszczelnosc ktora spowodowala ucieczke paliwa przez zawory powoduje tak niską kompresję?
 
 oddam jutro glowice na dotarcie zaworów, ale czy to pomoze?
 
 help bo juz chce odpalic tego dziada
 |  
				| _________________ stafciogarage@gmail.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | drzeniow   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.6i16V/90KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 35
 Dołączył: 08 Wrz 2010
 Posty: 663
 Skąd: Drzeniów FZI
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Kwi 2011,  21:28 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | stafcio napisał/a: |  	  | czy jest opcja taka ze nieszczelnosc ktora spowodowala ucieczke paliwa przez zawory powoduje tak niską kompresję?
 
 oddam jutro glowice na dotarcie zaworów, ale czy to pomoze?
 | 
 to raczej nie to.
 
 Problem może być w złym zamontowaniu pierścieni.
 |  
				| _________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
 Aktualnie:
 Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
 
 Było:
 Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
 Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
 Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Daras84   King of Bednary 2011
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: RST
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączyła: 05 Maj 2005
 Posty: 2563
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Kwi 2011,  21:35 | 
 |  
               | 
 |  
               | jesli ucieka to sa nieszcelne proste...  powinno sie poprawic |  
				| _________________ AUTO LAWETA 24H
 SKUP AUT całych i powypadkowych   883-255-991
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | stafcio   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Paweł
 Wiek: 44
 Dołączył: 04 Lut 2007
 Posty: 1068
 Skąd: uRSynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Kwi 2011,  21:41 | 
 |  
               | 
 |  
               | no tak ale mam drugi blok. pierscienie nie powinny i raczej nie mają z tym nic wspólnego |  
				| _________________ stafciogarage@gmail.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Laskosz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`79
 Wersja: RS
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Piotr
 Wiek: 39
 Dołączył: 04 Kwi 2005
 Posty: 2321
 Skąd: Nowy Sącz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Kwi 2011,  22:04 | 
 |  
               | 
 |  
               | spróbuj go odpalić na plaku tak samo jak na samostarcie tylko użyj do tego plaka może ciśnienie oleju nie dochodzi jeszcze do hydro?
 ale zacznij od odpalenia go
 |  
				| _________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | stafcio   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Paweł
 Wiek: 44
 Dołączył: 04 Lut 2007
 Posty: 1068
 Skąd: uRSynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Kwi 2011,  22:22 | 
 |  
               | 
 |  
               | Juz probowalem wszystkiego zeby go odpalic. To jest cholerny uklad kejetronic i nie moge odpalic. Olej dochodzi, krecilem przy zdjetym deklu zaworow i wszystko chodzilo jak trzeba |  
				| _________________ stafciogarage@gmail.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Lokmen   Zeus
 
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 23 Maj 2004
 Posty: 1723
 Skąd: ___
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Kwi 2011,  22:27 | 
 |  
               | 
 |  
               | zrób to samo z cylindrami, pozalewaj je benzyną - tam gdzie szybciej bedzie jej ubywać tam bedzie albo cylinder jajowaty albo pierścienie nad wymiarowe dać 	  | stafcio napisał/a: |  	  | jak dzisiaj zdjalem ta glowice i odwróconą zalalem benzyna to po jakims czasie z dwoch komó uciekło. | 
 |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kuba87   
 
  
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Ambiente
 Silnik: Inny
 Imię: Jakub
 Wiek: 38
 Dołączył: 06 Lis 2008
 Posty: 3357
 Skąd: Roskilde
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Kwi 2011,  22:29 | 
 |  
               | 
 |  
               | wyjmij tłoki sprawdz pierscienie moze popękane niedotarte zawory mają jakis wpływmogą jak najbardziej przepuszczać
 gniazda zaworów wymieniałeś?
 sprawdz jeszcze górną powierzchniębloku na płaskosc moze jest pofalowany...
 |  
				| _________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 było łałdi w automacie, funwagen
 był transit mk5 long na dokładkę
 jest faketaxi w dizlu
 jest dokurwiator D2Callya
 jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Pele   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Michał
 Dołączył: 24 Sty 2009
 Posty: 757
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Kwi 2011,  22:52 | 
 |  
               | 
 |  
               | To jak rzucamy pomysły to ja coś dodam  Uszczelki pod głowicę są różne, mają ząbki które oznaczają grubość. Z tego co pamiętam to im więcej szlifów głowicy tym grubszą uszczelkę się daje. Może masz do nominalnej głowicy najgrubszą uszczelkę ?? Ale wątpię żeby sama uszczelka aż tak kompresję zmniejszyła ... |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12 Kwi 2011,  10:39 | 
 |  
               | 
 |  
               | Takie rzeczy weryfikujesz Nafta, a jak nie masz nafty to mleko ( mowie serio), obracasz glowice zalewasz rowno ja i czekasz az nie pojawi sie wyciek, jesli bedzie spierdzielac to masz czapke do poprawki. Takie testy robi sie podczas skladaniu glowicy jak docierasz zawory... tak ze fuck up moze byc tu lub w garach to samo robisz wlasnie na garach, wlewasz nafte po 50ml i czekasz z ktorego szybciej ucieknie.
 |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.