| Przesunięty przez: szynszyl 26 Mar 2014,  20:41
 | [MK4] Niska prędkość maksymalna - 125 km/h | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Mirosław   
 Model: Ford Fiesta Mk4`98
 Wersja: Classic
 Silnik: 1.8D/60KM
 Wiek: 55
 Dołączył: 11 Wrz 2010
 Posty: 40
 Skąd: Stalowa Wola
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Wrz 2010,  20:06   [MK4] Niska prędkość maksymalna - 125 km/h |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam,niewiem czy to odpowiedne miejsce ale spytam dlaczego fiestka niechce jechać więcej jak 125 i to z górki,pedał gazu wciśnięty na full,spalanie w trasie to 6 litrów w zakresie 60-100 km. |  
				| _________________ żmijka
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez trzeci 19 Wrz 2010,  20:27, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kazio-n   
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: C
 Silnik: 1.1i/50KM
 Imię: Kazimierz
 Wiek: 38
 Dołączył: 11 Kwi 2009
 Posty: 170
 Skąd: Bogatynia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Wrz 2010,  20:12 |   
 |  
               | 
 |  
               | Przyczyn może być wiele - np. źle ustawiony kąt wtrysku... aż po sprzęgło. Opisz czy wkręca się na obroty, jak się silnik zachowuje. Czy za Tobą nie idzie chmura dymu itp. wszystkie spostrzeżenia. |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mirosław   
 Model: Ford Fiesta Mk4`98
 Wersja: Classic
 Silnik: 1.8D/60KM
 Wiek: 55
 Dołączył: 11 Wrz 2010
 Posty: 40
 Skąd: Stalowa Wola
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Wrz 2010,  21:51 |   
 |  
               | 
 |  
               | Na postoju przy dużym dodaniu gazu idzie sporo czarnego dymu,w czasie jazdy niewidoczne,na luzie ładnie się wkręca,przekroczenie 100 na/h zajmuje dużo czasu i idzie to topornie,mam wrażenie że maluch lepiej przyspeszał,może się pospieszyłem z zakupem tego egzemplaża,przy dwóch wtryskach widoczne pocenie się pomimo nowych wężyków,oznaczenie na wtryskach Bosch France KCA 30 S44 130 bar 861069 BNB  a pompę to niewiem jaką mam. |  
				| _________________ żmijka
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kamil wolski   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 17 Sty 2008
 Posty: 1416
 Skąd: Bydgoszcz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Wrz 2010,  22:15 |   
 |  
               | 
 |  
               | Do warsztatu na sprawdzenie wtryskiwaczy, to na początek. |  
				| _________________ było: 104KM 220Nm
 jest: 133KM 186Nm
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | drzeniow   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.6i16V/90KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 35
 Dołączył: 08 Wrz 2010
 Posty: 663
 Skąd: Drzeniów FZI
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Wrz 2010,  22:21 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | kamil wolski napisał/a: |  	  | na początek. | 
 to moze cisnienie spręzania
   
 ale jezeli kopci to moze tez problem z pompą
 |  
				| _________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
 Aktualnie:
 Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
 
 Było:
 Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
 Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
 Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mirosław   
 Model: Ford Fiesta Mk4`98
 Wersja: Classic
 Silnik: 1.8D/60KM
 Wiek: 55
 Dołączył: 11 Wrz 2010
 Posty: 40
 Skąd: Stalowa Wola
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Paź 2010,  20:02 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jest poprawa pomiar sprężania wskazał tak:29,30,31,30  mechanik lekko skorygował ustawienie pompy,pali narazie dobrze,do około 120 na/h można pociągnąć na czwórce,wspomniał że można jeszcze zwiększyć dawkę paliwa to fiesta powinna być trochę żwawsza ale z tym jest trochę zabawy i narazie tak zostawiłem.Jest dobrze tylko z portfela ubyło 330zł,(pasek klinowy,spr.ciśnienia spr.,zerowanie silnika.spr.ustawienie pompy),przepłaciłem? |  
				| _________________ żmijka
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | drzeniow   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.6i16V/90KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 35
 Dołączył: 08 Wrz 2010
 Posty: 663
 Skąd: Drzeniów FZI
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Paź 2010,  22:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | pasek 30zł spr cisnienia 50zł. Zerowanie silnika  :yyy:  co to?
 
 
  	  | Mirosław napisał/a: |  	  | spr.ustawienie pompy) | 
 
 250zł
   Chyba trochę drogo..
 |  
				| _________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
 Aktualnie:
 Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
 
 Było:
 Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
 Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
 Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Radhezz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: C
 Silnik: 1.3i/60KM
 Imię: Radek
 Wiek: 37
 Dołączył: 16 Wrz 2010
 Posty: 23
 Skąd: OPO87**
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Paź 2010,  16:02 |   
 |  
               | 
 |  
               | Odłączył akumulator, żeby zresetować ustawienia sterownika monowtrysku* 	  | drzeniow napisał/a: |  	  | Zerowanie silnika :yyy: co to? | 
   
 Sorry, nie mogłem się powstrzymać od durnego komentarza
   
 
 
 * - żart, jakby ktoś nie wiedział
 |  
				| _________________ Bo Mogę Wszystko 520i 24V 150KM
   ----------
 - Będę brał cie,
 w Aucie
 - Gdzie?!
 - W Fieście...
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | drzeniow   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.6i16V/90KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 35
 Dołączył: 08 Wrz 2010
 Posty: 663
 Skąd: Drzeniów FZI
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Paź 2010,  16:52 |   
 |  
               | 
 |  
               | zresetowac to nie z zerować.. |  
				| _________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
 Aktualnie:
 Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
 
 Było:
 Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
 Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
 Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mirosław   
 Model: Ford Fiesta Mk4`98
 Wersja: Classic
 Silnik: 1.8D/60KM
 Wiek: 55
 Dołączył: 11 Wrz 2010
 Posty: 40
 Skąd: Stalowa Wola
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Paź 2010,  17:40 |   
 |  
               | 
 |  
               | Zerowanie to chyba ustawienie tłoka pierwszego cylindra,mechanik założył nowe podkładki zapłonowe takie miedziane do wtrysków,wtrysk sprawdził,założył przewód paliwowy przezroczysty i obejmki,niestety dzisiaj zauważyłem że 1i 3 wtrysk się poci. |  
				| _________________ żmijka
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |