| [MK3] nieznośne szuranie w tylnym prawym kole | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | kaps82   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i/104KM
 Wiek: 42
 Dołączył: 09 Lip 2009
 Posty: 43
 Skąd: suwałki
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Lut 2010,  00:26   [MK3] nieznośne szuranie w tylnym prawym kole | 
 |  
               | 
 |  
               | witam jakiś czas temu zaczeło mi nieznośnie szurac w tylnym prawym kole przy hamowaniu, myślałem ze to okładzina oderwała sie od szczęki zwaliłem bęben ,a tu wszystko ok. wyczyściłem wszystko poskładałem i dalej tak samo(może troche ciszej). za jakiś czas zaczeło mnie to już drarznić i znów zwaliłem bęben posprawdzałem wszystko chyba z 8 razy(dodam ze cały przedni i  tylni hebel wymieniany w sierpniu bębny mikoda szczęki TRW linka ręcznego COFLE-Telco) wyczyściłem raz jeszcze i jak nazłość jeszcze głośniej.
 następna opcja to moze bęben po naciśnięciu hamulca jakoś sie wykabłecza i ociera o obudowe... rozpędziłem sam bęben(silnik elektryczny i pasek klinowy) hamujemy zgrzyt ostry ale nie ociera o obudowe. oki wkońcu pojechałem do mechanika(co żadko mi sie zdaża) rozebrał i  na to ze szczęki blokują no paranoja jeszcze 50pln zgarnął... macie jakieś pomysły bo już nie wiem co może być przyczyną tak dziwnego zachowania w tym bębnie. będę wdzięczny za każdą podpowiedź.
 
 
  	  | Kod: |  	  | Na przyszłość proszę pamiętać o tagowaniu tematów. - trzeci
 | 
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez bidżej 16 Wrz 2010,  09:17, w całości zmieniany 4 razy |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pablon   
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: CL
 Silnik: 1.1/53KM
 Imię: Paweł
 Wiek: 40
 Dołączył: 02 Lut 2008
 Posty: 497
 Skąd: Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Lut 2010,  00:43 | 
 |  
               | 
 |  
               | podpinam sie pod temat kolegi. mam bardzo dziwny obiaw po wymianie linki, szczek, cylinderków. Zimne hamulce szura i są ostre jak brzytwa przy hamowaniu, gdy sie rozgrzeja juz nie szura ale hamuje jakby bez serwa. Serwo raczej sprawne bo przed wymiana było ok. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Lut 2010,  07:55 | 
 |  
               | 
 |  
               | kaps82, Pewnie się okładzina zerwała, trzeba zdjąć koło i zobaczyć,,, pablon, możliwie że źle złożone / ustawione,,,
 |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pablon   
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: CL
 Silnik: 1.1/53KM
 Imię: Paweł
 Wiek: 40
 Dołączył: 02 Lut 2008
 Posty: 497
 Skąd: Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Lut 2010,  09:58 | 
 |  
               | 
 |  
               | Dzieki, mam jeszcze jechać na ustawienie recznego hamulca ale to chyba nie to. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kaps82   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i/104KM
 Wiek: 42
 Dołączył: 09 Lip 2009
 Posty: 43
 Skąd: suwałki
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Lut 2010,  15:51 | 
 |  
               | 
 |  
               | to była pierwsza opcja ze sie okładzina zerwała ale wszystko jest ok okładzina na swoim miejscu i wszystko wygląda tak jak powinno być. nieraz już to rozbierałem by temu zaradzić i nic...jakieś inne propozycje? 
 [ Dodano: Czw Mar 04, 2010 00:03 ]
 moze ktoś z was miał podobny problem? dziś znowu rozbierałem bęben(drugi też) i nie stwierdziłem nic co by powodowało takie zachowanie
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | aresza [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12 Wrz 2010,  11:17 | 
 |  
               | 
 |  
               | przed chwilą zrobiło mi sie to samo :/ jadąc 5km/h juz słysze zgrzytanie im szybcie tym zgrzytanie sie nasila prawe tylne koło co to może byc;> |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mechcom   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.1i/50KM
 Imię: Łukasz
 Wiek: 34
 Dołączył: 24 Sie 2008
 Posty: 397
 Skąd: Wolsztyn (PWL)
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12 Wrz 2010,  11:21 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | aresza napisał/a: |  	  | przed chwilą zrobiło mi sie to samo :/ jadąc 5km/h juz słysze zgrzytanie im szybcie tym zgrzytanie sie nasila prawe tylne koło co to może byc;> | 
 rozbierz i zobacz
   |  
				| _________________ Kupiłem Forda i śmieje mi sie morda
   Moja Fiestka Zapraszam
  http://www.fiestaklubpols...p=416613#416613   
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kamil wolski   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 17 Sty 2008
 Posty: 1416
 Skąd: Bydgoszcz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Wrz 2010,  09:29 | 
 |  
               | 
 |  
               | Jeśli w bębnie wszystko jest ok, to łożysko. Jeśli to nie to, to nie ma szurania  :1xf: |  
				| _________________ było: 104KM 220Nm
 jest: 133KM 186Nm
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | drzeniow   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.6i16V/90KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 35
 Dołączył: 08 Wrz 2010
 Posty: 663
 Skąd: Drzeniów FZI
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Wrz 2010,  18:58 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | kamil wolski napisał/a: |  	  | Jeśli w bębnie wszystko jest ok, to łożysko. Jeśli to nie to, to nie ma szurania :1xf: | 
 ale jezeli kolega podczas skrecania nawalilby nowego smaru
  to chociaz na jeden dzien szuranie by ustało ;] I jesli mialo by juz tak hałasować mocno to bylby luz na bębnie
   |  
				| _________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
 Aktualnie:
 Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
 
 Było:
 Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
 Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
 Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | karino   
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Basic
 Silnik: 1.3i/60KM
 Dołączył: 09 Lip 2009
 Posty: 24
 Skąd: Wałbrzych
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Lut 2012,  18:23 | 
 |  
               | 
 |  
               | i co bylo przyczyna problemu bo mam podobny problrm??? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |