Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Silnik 1.3 96 r - nie chce odpalić
Autor Wiadomość
QBOSS 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Bożydar
Wiek: 42
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 510
Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: 17 Cze 2008, 02:12   Silnik 1.3 96 r - nie chce odpalić

Niedawno uchodziłem całkiem zdrowego (porucz klapy) essiego z 96r za nie cały tysiąc zł silnik nic specjalnego 1.3 mimo wszystko myślę że jak za taką kasę warto było ,auto jest dla mojego ojca ,i o ile na początku nie było kłopotu to teraz za cholerę nie chce odpalić ,niestety ja nie znam sie na tych silnikach ,to co zdołałem ustalić to to że auto nie miało niskich obrotów aż w końcu przestało odpalać ,zapłon jest chyba ok bo na świecach iskra jest ,wygląda to tak jak by nie dostawał paliwa, wiem ze ojciec przed usterką wymieniał filtr powietrza i być może coś uszkodził nie wiem dlatego pisze to tutaj gdyż taki sam silnik jest stosowany w fofach i może wy mi coś poradzicie :)
_________________


FUTURA DIESEL RS PROJECT :) - in 60% complete :D - still under construction
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=19814
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 17 Cze 2008, 23:09   

może przy wymianie pogmerał coś przy wtyczkach od krokowca/cpp przy filtrze?
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
LOY 
Członek Honorowy FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46
Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 1367
Skąd: Zamość/Łódź
Wysłany: 18 Cze 2008, 00:49   

sprawdz -wyłacznik uderzeniowy ...przekaznik pompy paliwa ..bezpiecznik pompy ( ten w baku) ..masy
_________________
dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie :)
 
 
 
stafcio 


Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 43
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1068
Skąd: uRSynów
Wysłany: 18 Cze 2008, 09:07   

jak przekrecisz stacyjke ale bez uruchamiania silnika, to slychac cykcykcyk? to jest pompa paliwa, jak nie slychac to nie dziala i tu trzeba szukac przyczyny.
_________________
stafciogarage@gmail.com
 
 
k_myk 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Calypso
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Kamil
Wiek: 34
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 95
Skąd: Warszafka
Wysłany: 18 Cze 2008, 09:25   

Po włączeniu zapołonu powinno być słychać ciche "wyjnięcie" pompy paliwa :) Ten 1.3 jest na wtrysku, prawda? Poza tym tak, jak koledzy pisali, kontakt w łapkę i przeczyścić wtyczki pod filtrem... i nie tylko pod filtrem...

P.S. Rozumiem, że rozrusznik kręci bez problemów :yes:

Pozdrawiam
_________________
Chory na Fiestę...
 
 
QBOSS 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Bożydar
Wiek: 42
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 510
Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: 18 Cze 2008, 12:45   

Pompa paliwo podaje ,bo sprawdzałem przy samym wtrysku, iskra jest na wszystkich świecach ,napięcie do wtrysku jest ,tylko dziwne bo po przekręceniu kluczyka prąd podawany jest cały czas nie wiem czy tak powinno być ,wtyczki posprawdzałem i przeczyściłem ,nie wiem może wina w czujniku położenia przepustnicy bo sam korkowiec odpowiada tylko za wolne obroty i rzeczywiście nie widzę żeby pracował po przekręceniu kluczyka
_________________


FUTURA DIESEL RS PROJECT :) - in 60% complete :D - still under construction
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=19814
 
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 18 Cze 2008, 13:07   

Na wtryskach nie powinno być napięcia non stop tylko impulsy. W 1.6 za podawanie impulsów odpowiada czzujnik położenia wału i on podaje impulsy przez moduł zapłonu na wtrysk.
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
QBOSS 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Bożydar
Wiek: 42
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 510
Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: 18 Cze 2008, 13:08   

Tak z tym że to jest mono wtrysk ,nie mniej jednak też mi się nie wydaje żeby miało tam być cały czas napięcie
_________________


FUTURA DIESEL RS PROJECT :) - in 60% complete :D - still under construction
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=19814
 
 
 
genov
[Usunięty]

Wysłany: 18 Cze 2008, 21:38   

czujnik polozenia Walu w tym 1 ,3 jest. Sprawdz bo moze to winowajca :)
 
 
QBOSS 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Bożydar
Wiek: 42
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 510
Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: 18 Cze 2008, 23:49   

Hym dobra tylko gdzie go szukać ?? i jak powinien wyglądać bo nie wiem
_________________


FUTURA DIESEL RS PROJECT :) - in 60% complete :D - still under construction
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=19814
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5651
Skąd: Łódź
Wysłany: 19 Cze 2008, 02:38   

czujnik masz nad rozrusznikiem idą do niego 2 przewody . ale raczej winowajcą nie jest bo by nie było iskry . trzeba troszkę analizować fakty . Co masz zrobić wiesz .
 
 
 
QBOSS 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Bożydar
Wiek: 42
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 510
Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: 19 Cze 2008, 13:17   

ok sprawdziłem napięcie na wtrysku i niby dochodzi ale żaróweczka tylko mi sie lako żarzy jak próbuje odpalić tak wiec tak jak by dobrej masy nie było bo tam jest +12v czyli powinna się żarzyć całkiem nieźle
_________________


FUTURA DIESEL RS PROJECT :) - in 60% complete :D - still under construction
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=19814
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5651
Skąd: Łódź
Wysłany: 19 Cze 2008, 15:49   

bez przesady . Podłacz kostkę i zobacz czy do gardzieli spływa paliwo przy odpalaniu . Widać to wyraźnie jak odpala się bez wciśniętego gazu . Jeśli leci to odpalić musi jeśli nie leci to sprawdź masy przy komputerze . Możesz na chama przykręcić minus pod obudowe .
 
 
 
QBOSS 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Bożydar
Wiek: 42
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 510
Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: 19 Cze 2008, 19:12   

No i do gardzieli nie spływa paliwo ,nie wiem już co jest nawet Edisa zmieniłem bo mam drugi w zapasie i nadal to samo ,czy możliwe jest żeby za to był odpowiedzialny czujnik położenia przepustnicy ??
_________________


FUTURA DIESEL RS PROJECT :) - in 60% complete :D - still under construction
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=19814
 
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 19 Cze 2008, 20:29   

nie, zrobiłęś z masą tak jak dioda podpowiedział :?:
_________________
 
 
 
QBOSS 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Bożydar
Wiek: 42
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 510
Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: 19 Cze 2008, 20:52   

łoki robiłem ale jest dokładnie to samo
_________________


FUTURA DIESEL RS PROJECT :) - in 60% complete :D - still under construction
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=19814
 
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 19 Cze 2008, 21:02   

no to wtrysk szlag trafił - lub ewentualnie sie zapchał
_________________
 
 
 
QBOSS 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Bożydar
Wiek: 42
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 510
Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: 19 Cze 2008, 21:08   

Moim zdaniem to wina gdzieś w wiązce leży bo ,trzy inne wtryski już sprawdzałem i jest to samo ,po za tym pod edisem jest opornik jak odłączę kabel od niego i dam bezpośrednio pod samą mase to słyszę jak stuka wtrysk ,tak wiec albo gdzieś jest zwarcie albo przewód gdzieś jest przerwany
_________________


FUTURA DIESEL RS PROJECT :) - in 60% complete :D - still under construction
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=19814
 
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 19 Cze 2008, 21:29   

QBOSS, sprawdź ten opornik dochodzą do niego bodajże brązowe kable... bynajmniej tak jest w fieście
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5651
Skąd: Łódź
Wysłany: 19 Cze 2008, 22:23   

weź żarówkę weź skręć razem dwie żarówki 5W . rozłącz kostkę na zewnątrz monowtrysku (ta do której idą przewody z gardzieli dwa czarne chyba) i podłącz do tych przewodów od gardzieli układ jak na schemacie :
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - Dlaczego 1.8 Diesel nie chce odpalić
Zajrzyjcie tutaj zanim spytacie o to samo.
Rkalitka Silniki diesla 230 23 Gru 2014, 20:23
Jaszczur
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Brak nowych postów Przyklejony: Strony i linki o Fiestach i nie tylko
Nikuś Linkownia 23 22 Gru 2017, 09:59
autovairas
Brak nowych postów Przyklejony: Koło dwumasowe - jest czy nie ma? Wątek zbiorczy
Brak pewności co masz w swojej MK6? Pytaj tutaj.
medrek Mechanika ogólna 17 18 Lip 2021, 10:46
ttomek71
Brak nowych postów [MK3] Silnik nie chce odpalić - 1.1
Gość Mechanika 9 9 Kwi 2010, 02:16
diodalodz


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.