| Silnik 1.3 96 r - nie chce odpalić | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | QBOSS   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.8D/60KM
 Imię: Bożydar
 Wiek: 43
 Dołączył: 14 Kwi 2006
 Posty: 510
 Skąd: Rawa Mazowiecka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Cze 2008,  01:12   Silnik 1.3 96 r - nie chce odpalić | 
 |  
               | 
 |  
               | Niedawno uchodziłem całkiem zdrowego (porucz klapy) essiego z 96r za nie cały tysiąc zł silnik nic specjalnego 1.3 mimo wszystko myślę że jak za taką kasę warto było ,auto jest dla mojego ojca ,i o ile na początku nie było kłopotu to teraz za cholerę nie chce odpalić ,niestety ja nie znam sie na tych silnikach ,to co zdołałem ustalić to to że auto nie miało niskich obrotów aż w końcu przestało odpalać ,zapłon jest chyba ok bo na świecach iskra jest ,wygląda to tak jak by nie dostawał paliwa, wiem ze ojciec przed usterką wymieniał filtr powietrza i być może coś uszkodził nie wiem dlatego pisze to tutaj gdyż taki sam silnik jest stosowany w fofach i może wy mi coś poradzicie   |  
				| _________________ 
   
 FUTURA DIESEL RS PROJECT
  - in 60% complete  - still under construction http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=19814
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bidżej   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Bartek
 Wiek: 39
 Dołączył: 22 Maj 2008
 Posty: 4784
 Skąd: Stuttgart
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Cze 2008,  22:09 | 
 |  
               | 
 |  
               | może przy wymianie pogmerał coś przy wtyczkach od krokowca/cpp przy filtrze? |  
				| _________________ www.twojrobot.blogspot.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | LOY   Członek Honorowy FKP
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 47
 Dołączył: 16 Mar 2005
 Posty: 1367
 Skąd: Zamość/Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Cze 2008,  23:49 | 
 |  
               | 
 |  
               | sprawdz -wyłacznik uderzeniowy ...przekaznik pompy paliwa ..bezpiecznik pompy  ( ten w baku) ..masy |  
				| _________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | stafcio   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Paweł
 Wiek: 44
 Dołączył: 04 Lut 2007
 Posty: 1068
 Skąd: uRSynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Cze 2008,  08:07 | 
 |  
               | 
 |  
               | jak przekrecisz stacyjke ale bez uruchamiania silnika, to slychac cykcykcyk? to jest pompa paliwa, jak nie slychac to nie dziala i tu trzeba szukac przyczyny. |  
				| _________________ stafciogarage@gmail.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | k_myk   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Calypso
 Silnik: 1.3i/60KM
 Imię: Kamil
 Wiek: 36
 Dołączył: 13 Maj 2008
 Posty: 95
 Skąd: Warszafka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Cze 2008,  08:25 | 
 |  
               | 
 |  
               | Po włączeniu zapołonu powinno być słychać ciche "wyjnięcie" pompy paliwa  Ten 1.3 jest na wtrysku, prawda? Poza tym tak, jak koledzy pisali, kontakt w łapkę i przeczyścić wtyczki pod filtrem... i nie tylko pod filtrem... 
 P.S. Rozumiem, że rozrusznik kręci bez problemów
   
 Pozdrawiam
 |  
				| _________________ Chory na Fiestę...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | QBOSS   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.8D/60KM
 Imię: Bożydar
 Wiek: 43
 Dołączył: 14 Kwi 2006
 Posty: 510
 Skąd: Rawa Mazowiecka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Cze 2008,  11:45 | 
 |  
               | 
 |  
               | Pompa paliwo podaje ,bo sprawdzałem przy samym wtrysku, iskra jest na wszystkich świecach ,napięcie do wtrysku jest ,tylko dziwne bo po przekręceniu kluczyka prąd podawany jest cały czas nie wiem czy tak powinno być ,wtyczki posprawdzałem i przeczyściłem ,nie wiem może wina w czujniku położenia przepustnicy bo sam korkowiec odpowiada tylko za wolne obroty i rzeczywiście nie widzę żeby pracował po przekręceniu kluczyka |  
				| _________________ 
   
 FUTURA DIESEL RS PROJECT
  - in 60% complete  - still under construction http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=19814
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Tommur   
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i/104KM
 Imię: Tomek
 Wiek: 52
 Dołączył: 07 Lip 2006
 Posty: 910
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Cze 2008,  12:07 | 
 |  
               | 
 |  
               | Na wtryskach nie powinno być napięcia non stop tylko impulsy. W 1.6 za podawanie impulsów odpowiada czzujnik położenia wału i on podaje impulsy przez moduł zapłonu na wtrysk. |  
				| _________________ Prędkość była dobra
  , tylko zakręt był za ciasny   Czarnula Tommura
   Sędzia KJS, PPAiK i inne
   FKP RACE&RALLY TEAM
 Automobilklub Zachodniopomorski
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | QBOSS   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.8D/60KM
 Imię: Bożydar
 Wiek: 43
 Dołączył: 14 Kwi 2006
 Posty: 510
 Skąd: Rawa Mazowiecka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Cze 2008,  12:08 | 
 |  
               | 
 |  
               | Tak z tym że to jest mono wtrysk ,nie mniej jednak też mi się nie wydaje żeby miało tam być cały czas napięcie |  
				| _________________ 
   
 FUTURA DIESEL RS PROJECT
  - in 60% complete  - still under construction http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=19814
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | genov [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Cze 2008,  20:38 | 
 |  
               | 
 |  
               | czujnik polozenia Walu w tym  1 ,3 jest. Sprawdz bo moze to winowajca   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | QBOSS   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.8D/60KM
 Imię: Bożydar
 Wiek: 43
 Dołączył: 14 Kwi 2006
 Posty: 510
 Skąd: Rawa Mazowiecka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Cze 2008,  22:49 | 
 |  
               | 
 |  
               | Hym dobra tylko gdzie go szukać ?? i jak powinien wyglądać bo nie wiem |  
				| _________________ 
   
 FUTURA DIESEL RS PROJECT
  - in 60% complete  - still under construction http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=19814
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Cze 2008,  01:38 | 
 |  
               | 
 |  
               | czujnik masz nad rozrusznikiem idą do niego 2 przewody . ale raczej winowajcą nie jest bo by nie było iskry . trzeba troszkę analizować fakty . Co masz zrobić wiesz . |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | QBOSS   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.8D/60KM
 Imię: Bożydar
 Wiek: 43
 Dołączył: 14 Kwi 2006
 Posty: 510
 Skąd: Rawa Mazowiecka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Cze 2008,  12:17 | 
 |  
               | 
 |  
               | ok sprawdziłem napięcie na wtrysku i niby dochodzi ale żaróweczka tylko mi sie lako żarzy jak próbuje odpalić tak wiec tak jak by dobrej masy nie było bo tam jest +12v czyli powinna się żarzyć całkiem nieźle |  
				| _________________ 
   
 FUTURA DIESEL RS PROJECT
  - in 60% complete  - still under construction http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=19814
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Cze 2008,  14:49 | 
 |  
               | 
 |  
               | bez przesady . Podłacz kostkę i zobacz czy do gardzieli spływa paliwo przy odpalaniu . Widać to wyraźnie jak odpala się bez wciśniętego gazu . Jeśli leci to odpalić musi jeśli nie leci to sprawdź masy przy komputerze . Możesz na chama przykręcić minus pod obudowe . |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | QBOSS   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.8D/60KM
 Imię: Bożydar
 Wiek: 43
 Dołączył: 14 Kwi 2006
 Posty: 510
 Skąd: Rawa Mazowiecka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Cze 2008,  18:12 | 
 |  
               | 
 |  
               | No i do gardzieli nie spływa paliwo ,nie wiem już co jest nawet Edisa zmieniłem bo mam drugi w zapasie i nadal to samo ,czy możliwe jest żeby za to był odpowiedzialny czujnik położenia przepustnicy ?? |  
				| _________________ 
   
 FUTURA DIESEL RS PROJECT
  - in 60% complete  - still under construction http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=19814
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Lokmen   Zeus
 
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 23 Maj 2004
 Posty: 1723
 Skąd: ___
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Cze 2008,  19:29 | 
 |  
               | 
 |  
               | nie, zrobiłęś z masą tak jak dioda podpowiedział   |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | QBOSS   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.8D/60KM
 Imię: Bożydar
 Wiek: 43
 Dołączył: 14 Kwi 2006
 Posty: 510
 Skąd: Rawa Mazowiecka
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Lokmen   Zeus
 
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 23 Maj 2004
 Posty: 1723
 Skąd: ___
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Cze 2008,  20:02 | 
 |  
               | 
 |  
               | no to wtrysk szlag trafił - lub ewentualnie sie zapchał |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | QBOSS   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.8D/60KM
 Imię: Bożydar
 Wiek: 43
 Dołączył: 14 Kwi 2006
 Posty: 510
 Skąd: Rawa Mazowiecka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Cze 2008,  20:08 | 
 |  
               | 
 |  
               | Moim zdaniem to wina gdzieś w wiązce leży bo ,trzy inne wtryski już sprawdzałem i jest to samo ,po za tym pod edisem jest opornik jak odłączę kabel od niego i dam bezpośrednio pod samą mase to słyszę jak stuka wtrysk ,tak wiec albo gdzieś jest zwarcie albo przewód gdzieś jest przerwany |  
				| _________________ 
   
 FUTURA DIESEL RS PROJECT
  - in 60% complete  - still under construction http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=19814
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | luki   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Wiek: 39
 Dołączył: 31 Sty 2008
 Posty: 1676
 Skąd: Kraków/Zakopane
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Cze 2008,  20:29 | 
 |  
               | 
 |  
               | QBOSS,  sprawdź ten opornik dochodzą do niego bodajże brązowe kable... bynajmniej tak jest w fieście |  
				| _________________ Jest seFieścina
 jest i modneo
 KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Cze 2008,  21:23 | 
 |  
               | 
 |  
               | weź żarówkę weź skręć razem dwie żarówki 5W . rozłącz kostkę na zewnątrz monowtrysku (ta do której idą przewody z gardzieli dwa czarne chyba) i podłącz do tych przewodów od gardzieli układ jak na schemacie : 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |