| kolo zamachowe | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Daras84   King of Bednary 2011
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: RST
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączyła: 05 Maj 2005
 Posty: 2563
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Sty 2007,  20:04   kolo zamachowe |   
 |  
               | 
 |  
               | przy okazji zmiany skrzyni na krotsza wymieniam kpl. sprzeglo i przy okazji sciaglem kolo zamachowe i porownalem je do siebie i tak wyglada kolo z RS 1800 
   
 a tak z Si 16V
 
 
   
 i teraz pytanie czy te 4 otwory wplywaja na prace silnika?? i czy jak zaloze kolo z rs1800 to bedzie normalnie hulalo??  bo juz zgłupialem
   |  
				| _________________ AUTO LAWETA 24H
 SKUP AUT całych i powypadkowych   883-255-991
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Sty 2007,  20:07 |   
 |  
               | 
 |  
               | Moze problemy robic czujnik polozenia walu...  bo inaczej sa rozstawione otwory, i w sumie to mysle ze jesli kolo zamachowe od RS1800 masz jednomasowe to taki zabieg jest bez sensu... porownaj wage obu kol...   
 Pozdro
 |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Lokmen   Zeus
 
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 23 Maj 2004
 Posty: 1723
 Skąd: ___
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Sty 2007,  20:08 |   
 |  
               | 
 |  
               | przecież to nic innego jak wyrównażenie koła |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Daras84   King of Bednary 2011
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: RST
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączyła: 05 Maj 2005
 Posty: 2563
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Sty 2007,  20:14 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Łokmen napisał/a: |  	  | przecież to nic innego jak wyrównażenie koła | 
 
 tak tez sadzilem ale jakos nie dawalo mi to spokoju...
 |  
				| _________________ AUTO LAWETA 24H
 SKUP AUT całych i powypadkowych   883-255-991
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Sty 2007,  20:21 |   
 |  
               | 
 |  
               | Eeee a to gdzie to to ma umieszczony czujnik polozenia walu    i z czego tu czyta czujnik   |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Sty 2007,  20:49 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Fordon napisał/a: |  	  | Eeee a to gdzie to to ma umieszczony czujnik polozenia walu    i z czego tu czyta czujnik   | 
 
 
 Czujnik czyta z tych z dołu kratek do okoła koła
 |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Sty 2007,  21:00 |   
 |  
               | 
 |  
               |  To ja w TD-ku mam inaczej... na 2 masowym kole sa wlasnie takie jakby nawierty na calym obwodzie i z tego czytal czujnik polozenia walu... czytal bo go wywalilem lacznie z 2 masowym kolem   Darek zwaz te kola i zobacz czy jest jakas roznica w wadze...
 |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piesek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`89
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 39
 Dołączył: 28 Sty 2005
 Posty: 1226
 Skąd: Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Sty 2007,  00:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | to odrazu się spytam o odelżanie koła zamachowego  Co o tym sądzicie? I jak to jest w praktyce? Kumpel w golfie 2 gti miał znacznie odelżone i sądził że odczuwalnie lepiej auto mu się wkręcało... co myślicie o takiej przeróbce? |  
				| _________________ Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | LOY   Członek Honorowy FKP
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 47
 Dołączył: 16 Mar 2005
 Posty: 1367
 Skąd: Zamość/Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Sty 2007,  01:40 |   
 |  
               | 
 |  
               | tak i dochodzi nierówny jałowy  i znaczne pogorszenie kultury pracy jednostki ..przerabiałem temat w fiacie ..tam do lampredi motori (DOHC) montuje się koła z mniejszych pojemnosci ..ja do moje dwulitrówki miałem juz koło z 1600 ale  ubiegł mnie kolega i poczułem na jego przykładzie mankamenty ..i smiem twierdzic ze było ich więcej . |  
				| _________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Sty 2007,  07:54 |   
 |  
               | 
 |  
               | odchudzenie kołą zamachowego ma sens dgy wykorzystujemy auto do jazdy po torze lub innych tego typu zabaw sportowych, lub gdy mamy Turbine. ale zdjecie z koła ile sie da moze sie skończyc tym ze nie wytrzyma i peknie a jak peknie to nam przetnie cały samochód. 
 jedyny sensowny pomysł na obniżanie wagi zamachu to wraz z wyważeniem całego ukłądu Korbowo-tłokowego.
 
 w wypadku odchudzenai w ciemno to sie skończy tak jak opisął Loy. ja dodam że zacznie brakowac mocy od 3 biegu. Poprostu gdy zmniejszymy wage ukłądu koroboewgo to zmniejsza nam sie ilośc Nm. auto szybciej sie wkreca ale jesli nie nadrobimy czyms innym tej straty to okazuje sie być ona uciażliwa.
 |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Sty 2007,  11:00 |   
 |  
               | 
 |  
               | Nom wlasnie cos bardzo podobnego powiedzieli mi u Swiatka jak hamowalem FoFi... Ze skubana sie wkreca ale momentu az takiego to kolo diesla N/a nie przeniesie. |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.