| Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś 17 Gru 2006,  18:34
 | 1.6 CVH 300hp | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | doogi [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Lut 2006,  13:39   1.6 CVH 300hp |   
 |  
               | 
 |  
               | a tutaj starcie z evo VIII w specyfikacji okolo 340koni 
 http://video.google.com/v...&q=escort+turbo
 
 pamietajcie ze evo ma 4x4 ;]
 
 
 specyfikacja escorta...
 
 1600 CVH
 Farndon H section Steel Rods
 Ross Racing Forged Pistons
 Low Compression
 Omex 710 Engine Management
 Cosworth 403 Grey Injectors
 2wd Cosworth Fuel Pump
 3 Bar MAP Sensor
 4x4 Cosworth Throttle body fitted on Modified MFi Inlet Manifold
 ALS Valve
 FRST Coil Pack
 Ford Motorsport Plugs
 Ford Motorsport Ignition Leads
 Greddy Electronic Boost Controller
 Graham Goode Racing Monster K&N Air Filter and Trumpet
 GRS Evo 4 Intercooler
 GRS Alloy Radiator
 Electronic Independantly Controlled Twin Fans
 Mocal 19 Row Oil Cooler
 Baffled Sump
 Modified Oil Pick- Up
 APT Custom Made Exhaust Downpipe
 3” Mongoose Exhaust System with 4” Roller Out Tail Pipe
 
 
 
 Top End;
 
 
 Fully Worked Head
 APT Custom Cam
 Double Valve Springs
 Solid Lifters
 Piper Vernier Pulley Wheel
 
 
 text po angielsku.
 w escorcie rst wyszło 313 koni
 
 ktoś moze na polski przetlumaczyc ??
   |  
				| Ostatnio zmieniony przez Żółwik Tuptuś 17 Gru 2006,  18:35, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Lut 2006,  14:11 |   
 |  
               | 
 |  
               | Farndon H section Steel Rods - stalowe Korbowody (dziekujemy xr2fun) Ross Racing Forged Pistons - Ross Racing kute tłoki
 Low Compression - niskiej kompresji (odpreżające tłoki)
 Omex 710 Engine Management  - Omnix 710 sterownik silnika ECU
 Cosworth 403 Grey Injectors  - Cosworth 403 szare wtryski
 2wd Cosworth Fuel Pump - 2wd Cosworth pompa paliwowa (stara sierra).
 3 Bar MAP Sensor - Mapsensor o wydajności 3 barów (dokładnie czyta sygnały do 3 barów)
 4x4 Cosworth Throttle body fitted on Modified MFi Inlet Manifold - 4x4 Cosworth przepustnica zamontowana na kolektor ssący z mechanicznego wtrysku (xr3i/rst MK3/MK4)
 FRST Coil Pack - chyba chodzi o cefke zapłonową z FRST
 ALS Valve  - zawory ALS
 Ford Motorsport Plugs - świece Motorsport
 Ford Motorsport Ignition Leads  - Kable MS
 Greddy Electronic Boost Controller  - Greddy Elektroniczny kontroler doładowania
 Graham Goode Racing Monster K&N Air Filter and Trumpet  - Graham Goode Racing Monster  filtr powietrza K&N i trąbka (pewnie chodzi o zasys powietrza)
 GRS Evo 4 Intercooler - GRST Evo intercooler
 GRS Alloy Radiator - GRS ALLOY chłodnica
 Electronic Independantly Controlled Twin Fans  - 2 wentylatory elektryczne,  sterowane niezależnie
 Mocal 19 Row Oil Cooler  - Mocal 19 rzędowa chłodnica oleju
 
 Baffled Sump  - .... Miska olejowa (nie wiem co to Baffled)
 Modified Oil Pick- Up  - zmodyfikowany olejowy smok może (pick-kilof)
 APT Custom Made Exhaust Downpipe  - APT seryjny downpipe wydechu (pierwszy odcinek coś jak portki w N/A)
 3” Mongoose Exhaust System with 4” Roller Out Tail Pipe  - 3 calowy wydech Mongoose z 4 calową końcówką
 
 Fully Worked Head  - kompletnie zrobiona głowica (chodzi o kanały, komore spalani itd)
 APT Custom Cam   - APT seryjny wałek
 Double Valve Springs  - podwujne sprężyny zaworowe
 Solid Lifters  - mechaniczne popychacze
 Piper Vernier Pulley Wheel  -Pipercams rególowane koło rozrządu
 
 
 
 PS: skąd wiesz że ten escort z filmu ma 340KM?? Daj linke czy cóś bo widziałem ten film już.
 |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez PumaRST 4 Lut 2006,  14:22, w całości zmieniany 2 razy |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | _-MoKrY-_   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 39
 Dołączył: 01 Lis 2005
 Posty: 211
 Skąd: Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Lut 2006,  14:17 |   
 |  
               | 
 |  
               | ehh, ubiegłes mnie też konczylem swoje wypociny z tlumaczenia i na wszelki wypadek odswierzylem, no i prosze juz jest   tego pierwszego też nie zakumałem,
 |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | xr2fun   
 
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Xr2
 Silnik: 1.6/96KM
 Dołączył: 18 Sie 2005
 Posty: 625
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Lut 2006,  14:19 |   
 |  
               | 
 |  
               | Stalowe korbowody - można za tą kwotę kupić auto! |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Lut 2006,  14:20 |   
 |  
               | 
 |  
               | no to jest odpowiedź  dziekujemy. natomiast faktycznie za takiego moda można kupić fajne auto ale w angli to inne realia. |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | doogi [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Lut 2006,  14:26 |   
 |  
               | 
 |  
               | to z forum www.streetracing.pl pisało ze evo w specyfikacji 340 koni 4x4, a escort 313 HP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | djpleban [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Lut 2006,  17:10 |   
 |  
               | 
 |  
               | 8|  :yyy:  8|  :yyy:  8|  :yyy: O W DUPĘ........
 Już widzę miny dresów w M3 jak by moja Fiestka miała tyle mocy... i jak bym takiego na światłach odstawił........
       |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | doogi [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Lut 2006,  17:53 |   
 |  
               | 
 |  
               | mowiąc takimi kategoriami to nie byloby duzo aut w polsce ktore by objechały fieste z +300km ;] |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bad_Boy__Zabrze   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Adrian
 Wiek: 39
 Dołączył: 25 Gru 2005
 Posty: 81
 Skąd: Zabrze
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Lut 2006,  21:53 |   
 |  
               | 
 |  
               | troche z innej polki widzial ktos ile on zamykal na liczniku nim sie skonczyl ??   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Lut 2006,  21:59 |   
 |  
               | 
 |  
               | 160 mil, czyli około 260KM/H |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | doogi [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Lut 2006,  22:07 |   
 |  
               | 
 |  
               | jeszce zmieniał bieg gdy konczył sie licznik   
 na 1/4 by przegrał, ale na odcinku kilometrowym to sami widzimy co z evo
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bad_Boy__Zabrze   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Adrian
 Wiek: 39
 Dołączył: 25 Gru 2005
 Posty: 81
 Skąd: Zabrze
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Lut 2006,  07:06 |   
 |  
               | 
 |  
               | po pierwsze opjemnosc silnika robi swoje a do tego mozliwosci rozbudowy takiej jednostkim na dodatek zauwaz ze koles zapitala na torze dla dragsterow na Slickach...A nasza Supra na zwyklej plycie lotniska i slickach kreci bez problemu ET=11.73 ET+RT=12.05 aha ta Supra z linku miala by problem ze Skyline-m
 w serii  0-100-4.02 0-200-9.25 0-300-19.55 na zwyklych ulicznych oponach...
 |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | doogi [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Lut 2006,  07:10 |   
 |  
               | 
 |  
               | skoro to co piszesz ze skyline ma 0-200 w 9.25 a do 300 w 19.55 to supra by wygrałą jak wali 260km/h w 10 sek... |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Lut 2006,  07:24 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Gebal napisał/a: |  	  | skoro to co piszesz ze skyline ma 0-200 w 9.25 a do 300 w 19.55 to supra by wygrałą jak wali 260km/h w 10 sek... | 
 To teraz zdejmij z toyoty slicki...
  ciekawy efekt byl by... bo Skyline GTR-R34 jest na standartowym silniku RB26 i najzyklejszych oponach, no i naped 4x4... a supra RWD i na zwyklym ogumieniu  moze tylko popatrzec jak skaj znika jej sprzed noska... |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | doogi [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Lut 2006,  07:27 |   
 |  
               | 
 |  
               | no poklociłbym sie ale skoro tak twierdzisz  to spoko ;] wierze ;]
 
 ale nie patrzmy tymi kategoriami bo co supra ma do skylina
   tyle co maluch do fiesty
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Lut 2006,  07:35 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Gebal napisał/a: |  	  | ale nie patrzmy tymi kategoriami bo co supra ma do skylina   tyle co maluch do fiesty
   | 
 Wlasnie ze Supra ma silnik 3.0 Turbo 24V lub 3.0Bi-Turbo 24V a Slyline 2.5Turbo i 2.6Turbo...
 Jakies pytanka...
   Odnosnie Escorta... nie wiadomo jak ma zestopniowana skrzynie i dla tego mogl wyjsc tak start...
 |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Qzyn   
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i/104KM
 Wiek: 46
 Dołączył: 22 Cze 2004
 Posty: 1811
 Skąd: Radlin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Lut 2006,  08:24 |   
 |  
               | 
 |  
               | Kurde a wracajac do tematu to mam jedna prosbe. Mimo mojej wielkiej sympatii do Escortow a jeszcze wiekszej do fiest, nie robcie prosze profanacji porownujac je z EVO, podpalajac sie ogladajac takie filmiki. Przeciez widzicie ze ten escort doszedl lancera tam dzie zwyczajnie konczy sie mu V-max, czyli w okolicach 250km/h. Do tej predkosci lancek odchodził tak jakby essi szedl na 3 garach hieheiheieh. Jesli chca porownywac to niech dlubna i lancka i puszcza go w okolice 280km/h. Bo zupelnie pomijam kwestie hamowania czy zakretow. Jesli do pokonania byloby okraenie toru to pewnie roznica wynosilaby z pol minut  :D:D No dobra troche przesadzilem ale pewnie bylem blisko. Co do porownania innych skylineow i supr sie nie wypowiadam bo temat wyscigow na 400m jest mi obcy. Chcialem tylko napisac odnosnie tego nadforda
  Pewnie wywolam burze, ale prosze sie na mnie nie wkurzac tylko podawac konkretne argumenty obalajace to co napisalem. Pozdro
 |  
				| _________________ "Mission impossible" rozpoczęta
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Lut 2006,  09:53 |   
 |  
               | 
 |  
               | Qzyn nie do kończa z tą predkością bo Escort zaczoł sie napędzać przy okolicach 200KM/H i około 210 sie zrównał z tym EVO. Jeszcze na końcu 4 biegu.  Tak czy inaczej escort ma 313KM a Evo prawie 400Km i też jest dłubniete. Spraw jest dość prosta, powyżej 200KM/H napęd na 4x4 zaczoł robić na tyle duże opory że mocne FWD był wstanie go odjechać. 
 Aczkolwiek w każdej formie wyścigów oprócz ze stania od maxymalnej predkości EVO wygra bo różnica technologiczna miedzy oboma autami jest kosmiczna.
 
 Niemniej jednak to co pokazuje ten staruszek zasługuje na szacuneczek
   
 Zobaczcie sobie filmiki na tej stronie a wszczególności polecam 2 fiesty:
 1) 4x4 cosworth
 2) Zetec Turbo jadący 170mil/H
 
 http://www.fordsport.org....mazingFords.htm
 |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | GienekWichura   
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Turbo
 Dołączył: 05 Cze 2004
 Posty: 309
 Skąd: Puck
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Lut 2006,  19:50 |   
 |  
               | 
 |  
               | Z tego co kiedyś wyczytałem na stronce Marca Norrisa to z CVH jest on w stanie wyciągnąć 350 koni mechanicznych. Tzw. Stage 7
 CHyba nikt inny tego nie zrobił.
 
 mark norris motorsport
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |