Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Komputer z 1.6 CVH do 1.4 CVH
Autor Wiadomość
Yankes 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: S
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 39
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 181
Skąd: Toruń / R2
Wysłany: 1 Mar 2011, 19:15   [MK3] Komputer z 1.6 CVH do 1.4 CVH

Czy podmiana komputera w 1.4 na ten od 1.6 da jakies wyniki na plus czy nawet auto nie odpali.
_________________
LIVE FAST DIE YOUNG
CARPE DIEM
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 1 Mar 2011, 19:23   

A jak ma odpalic skor 1.4 to mono spluczka a 1.6 to EFI ?? chyba ze dopadniesz ECU od mono spluczki 1.6 ale to i tak G... da bo podlejesz motor i nic wiecej bo masz seryjna jednostke...
_________________

 
 
 
marlas666 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.4/73KM
Wiek: 32
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 27
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2 Mar 2011, 08:08   

a zmiana całego kolektora dolotowego od 1.6 cvh do 1.4cvh efi z wiązką silnikową i kompem coś da ??
 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 2 Mar 2011, 08:17   

były przynajmniej dwa projekty 1,4 z osprzętem z 1,6, więc wystarczy poszukać... jeśli dobrze pamiętam to maerik i kolin (potem u Mariusza.B)
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2 Mar 2011, 11:59   

W głowicy z 1.4 mono przy zakładaniu kol ssącego z XR2i trzeba będzie podszlifować trochę głowicę żeby wtryski rozpylały do kanałów a nie po ściance głowicy.

_________________
 
 
 
marlas666 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.4/73KM
Wiek: 32
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 27
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2 Mar 2011, 19:40   

napisałem że z 1.6 efi cvh do 1.4 cvh efi
 
 
 
majdanos 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/71KM
Imię: Wiktor
Wiek: 32
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 73
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 6 Mar 2011, 16:17   

pomoge ci

http://www.fiestaklubpols...ighlight=maerik <--Kolin
http://www.fiestaklubpols...ighlight=maerik <--Maerik


a jak ci sie nie chce czytac to jak chcesz podniesc moc 1.4 to zamieniasz od 1.6(rozpisze na etapy) :

a)
-komp
-wtryski
-kolektor ssacy, przepustnica
-wiazka
(wywalasz przeplywke) z 10 km do przodu
b)
-walek od xr-ki
-glowica 1.6 z 10 km do przodu
c)wyrabac kata wstawic kawal rury cos tam niby mocy daje
d)jak srasz kasa to turbo wstawiasz i tu musisz kupic:
-caly dolot
-turbine
-intercooler
-weze
-zmiana pompy oleju albo przerobka
-komp+wiazka
-przydalo by sie skrzynie zmienic
-pewnie cos jeszcze

moim zdaniem za etap od a do c mozna wykonac ale za turbo bym sie nie bral bo to sie nie oplaca lepiej strzelic swapa na 2.0 i masz to samo za mniejsza kase.
 
 
 
Yankes 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: S
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 39
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 181
Skąd: Toruń / R2
Wysłany: 6 Mar 2011, 17:39   

majdanos napisał/a:
(wywalasz przeplywke) z 10 km do przodu

1.4 tez ma takowa?
_________________
LIVE FAST DIE YOUNG
CARPE DIEM
 
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 6 Mar 2011, 19:03   

No jeśli mowa o XR i silniku EFI, to ani 1,4 8V a ni tym bardziej 1,6 8V nigdy takowej nie posiadały. Więc przepływki nie wywalamy, bo jej nie ma :)

P.S. Mam kompa 1,6 8 V 103KM na sprzedaż :)
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
marlas666 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.4/73KM
Wiek: 32
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 27
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 6 Mar 2011, 19:32   

własnie zmieniłem kolektor wiązke i kompa
i jakby wieksze miał obroty ale na obrotomierzu niby dobrze pokazuje i naj gorsze jest to że kręci sie tlyko do około 3 tyś obrotów :( co zrobić
 
 
 
majdanos 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/71KM
Imię: Wiktor
Wiek: 32
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 73
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 6 Mar 2011, 21:35   

Tommur napisał/a:
No jeśli mowa o XR i silniku EFI, to ani 1,4 8V a ni tym bardziej 1,6 8V nigdy takowej nie posiadały. Więc przepływki nie wywalamy, bo jej nie ma :)


co ty mi tu... 1.4 cvh efi ma przeplywke wiem bo mam taki silnik :-) a pozatym nie wiem gdzie ty xr z 1.4 widziales

[ Dodano: Nie Mar 06, 2011 21:40 ]
marlas666 napisał/a:
własnie zmieniłem kolektor wiązke i kompa
i jakby wieksze miał obroty ale na obrotomierzu niby dobrze pokazuje i naj gorsze jest to że kręci sie tlyko do około 3 tyś obrotów :( co zrobić

jesli miales (w zasadzie go masz) silnik na gazniku badz mono (99% fiest takie ma )i przerobiles go na efi (czyli wielopunkt)to musisz wymienic pompe paliwa z 1 barowej na 3 barowa bo za nic ci nie wejdzie pow 3 tys a jak juz wejdzie bedzie sie dusil krztusil i pierdzial old
Ostatnio zmieniony przez majdanos 6 Mar 2011, 21:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
marlas666 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.4/73KM
Wiek: 32
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 27
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 6 Mar 2011, 21:52   

miałem 1.4 efi wielopunkt
 
 
 
majdanos 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/71KM
Imię: Wiktor
Wiek: 32
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 73
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 6 Mar 2011, 21:57   

nie chce wdawac sie w dyskusje ale z tego co mi wiadomo to 1.4 xr2i nie bylo.najlepiej daj zdjecie silnika(+ starego kolektora ssacego) to bedzie odrazu wiadomo :> pozatym nie wiem czy wtryskiwaczy nie trzeba wymienic bo te z 1.4 moga dawac za malo paliwa
 
 
 
marlas666 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.4/73KM
Wiek: 32
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 27
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 6 Mar 2011, 22:16   

wtryskiwacze są od 1.6 a ten kolektor jest identyczny co w 1.6 cvh i niema wersji 1.4 xr2i
 
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 6 Mar 2011, 22:34   

podobnie jak nie ma ubogiej wersji z ziutkiem która nie posiada nawet zegarka... a jednak taką mam (jeśli rozumiesz co mam na myśli)

opłaca Ci sie kupować graty od 1.6 zamiast po prostu kupić całe 1.6?
 
 
majdanos 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/71KM
Imię: Wiktor
Wiek: 32
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 73
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 6 Mar 2011, 22:42   

odnosnie obrotow a co z Mapsensor-em??Mozliwe tez ze cpp jest inny i sie wiesza :>

[ Dodano: Nie Mar 06, 2011 23:33 ]
Stunt_Man napisał/a:
podobnie jak nie ma ubogiej wersji z ziutkiem która nie posiada nawet zegarka... a jednak taką mam (jeśli rozumiesz co mam na myśli)


Stunt Man widzisz pewnie w fabrykach forda wkladali wyposazenie jak im sie chcialo gdzies czytalem ze jak montowane byly 2 poduszki to na 100% ma sie abs.poduszki 2 mam(a raczej mialem) a abs mam ale tylko wtedy gdy przy hamowaniu dostane skurczu nogi :-)
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 7 Mar 2011, 00:05   

Jak auto jest poskladane dobrze to bez podlaczonego Mapa lub przy uszkodzonym co trafia sie raz na 1mln przypadkow, auto poprostu zgasnie lub nie odpali a tez bywa i tak ze bedzie kopcic na czarno.
Odlacz TPS-a i jedyny objaw przy nim to zawieszenie sie obrowtow i wyzsze obroty ale silnik sie bedzie wkrecac...
Pompa paliwa, jesli z wolnych obrotow nie wkrecisz silnika wyzej jak3 k rpm to moze bedzie pompa... ale na moje to obrotomierz ci cos sciemnia, bo 1.4 a 1.6 ma inny sygnal z tego co pamietam... i bedzie zanizac obroty...

Aha... jeszcze jedno 1.4 do 1993r mialo spluczke i mapa, od 94 bylo to EFI z MAF, ale bujda na resorach z ta przeplywka ze jej wywalenie daje 10KM...
_________________

 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 7 Mar 2011, 09:48   

majdanos napisał/a:

a)
-komp
-wtryski
-kolektor ssacy, przepustnica
-wiazka
(wywalasz przeplywke) z 10 km do przodu


raczej kolegowi chodzilo o ten etap zmian :)
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
marlas666 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.4/73KM
Wiek: 32
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 27
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 7 Mar 2011, 17:01   

to co doradzacie zrobic z tymi obrotam słychac po silniku że niby sa wyszsze troche ale nawet wolniej sie kręci do tych 3 rpm a dalej nie chce a i nie wiem która kostka jest od krokowca ?? skąd powinna wychodzic ?? z kompa czy z listwy od wtrysków ?? a i jakiś czujnik mam nie podłaczony w miejscu tam gdzie w starych wersjach była pompka paliwa na głowicy
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 7 Mar 2011, 22:02   

Ja nie wiem cos ty tam namieszal, ale kto podpina silnik nie posiadajac podlaczonego silnika krokowego...
W wiazce obslugujacej wtryskiwacze, czujnik temp. powietrza zasysanego jest tez zestaw kabelkow od TPS-a i krokowca... do TPS ida 3 kable do krokowca 2 szt... a jeszcze jest taka mozliwosc ze ktos sprzedal ci kolektor ssacy z wersji ktora miala zawor bocznikowy (pierwsze XR2i tak mialy ze byl on na scianie grodziowej lub przy puszcze filtra powietrza).
Jak dajesz w deche gaz to slychac ze odcinka wchodzi ?? bo nadal smiem twierdzic ze cos sciemnia ci obrotek skoro wolniej sie wkreca i wyzej nie chce isc...
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - CVH Turbo
seria & modyfikacje
PumaRST Tuning mechaniczny 26 13 Paź 2012, 09:42
Daras84
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.