Przepraszam za kotleta ale nie chciałem pisać nowego tematu.
Czy ktoś robił manewr w druga stronę? tj do XR2i wstawiał ECU np z Escorta MK7 1.4 EFI? Dlaczego taka kombinacja chodzi mi po głowie? Bo rozebrałem dziś wiązkę idącą do ECU i niestety stwierdziłem brak wyprowadzonych kabli z pinu 18 i 19 i co gorsza piny na samym ECU są ślepe. Co za tym idzie mogę zapomnieć o podłączeniu fordiaga i obserwacji silnika na żywo.
1.4 CVH EFI w Essim MK7 diagnozowałem i śmiga to jak dzikie... A chyba same wiązki zbytnio nie różnią się... Kwestia jedynie jeśli wsio jest względnie p&p jak wygląda mapa i co się może dziać...
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
Wysłany: 3 Paź 2012, 23:10
przecież nie od dziś wiadomo że, komputerów z początku lat 90 nie dało się diagnozować za pomocą komputera, w MK3 od początku produkcji było EEcIV, w egzemplarzach z końca produkcji pojawiało się już EEC V. wiązka nie jest taka sama i wątpię żebyś nawet odpalił silnik. 1.4 CVH EFI były wyposażone w przepływomierz. więc może , ale nie musi zadziałać
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
Kur... zapomniałem o przepływce.
EECIV czy V nie ma nic do tego czy może być diagnozowalne czy też nie. Każdego Zeteca zdiagnozujesz, nie ważne jaki rocznik i jakie ECU. Wystarcza piny 18 i 19.
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
Wysłany: 3 Paź 2012, 23:17
dobrze że nie dasz sobie uciąc.
MAPsensor był tylko przy monowtryskach. natomiast w MK7 z 1.4 EFI był już MAF.
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.