Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Komputer z 1.6 CVH do 1.4 CVH
Autor Wiadomość
marlas666 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.4/73KM
Wiek: 32
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 27
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 8 Mar 2011, 07:56   

może i słychać ale tak delikatnie i nie jestem pewnien czy napewno bo wcześniej to bylo konkretnie słychać
 
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 802
Skąd: Złotów
Wysłany: 3 Paź 2012, 22:59   

Przepraszam za kotleta ale nie chciałem pisać nowego tematu.

Czy ktoś robił manewr w druga stronę? tj do XR2i wstawiał ECU np z Escorta MK7 1.4 EFI? Dlaczego taka kombinacja chodzi mi po głowie? Bo rozebrałem dziś wiązkę idącą do ECU i niestety stwierdziłem brak wyprowadzonych kabli z pinu 18 i 19 i co gorsza piny na samym ECU są ślepe. Co za tym idzie mogę zapomnieć o podłączeniu fordiaga i obserwacji silnika na żywo.

1.4 CVH EFI w Essim MK7 diagnozowałem i śmiga to jak dzikie... A chyba same wiązki zbytnio nie różnią się... Kwestia jedynie jeśli wsio jest względnie p&p jak wygląda mapa i co się może dziać...
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 3 Paź 2012, 23:10   

przecież nie od dziś wiadomo że, komputerów z początku lat 90 nie dało się diagnozować za pomocą komputera, w MK3 od początku produkcji było EEcIV, w egzemplarzach z końca produkcji pojawiało się już EEC V. wiązka nie jest taka sama i wątpię żebyś nawet odpalił silnik. 1.4 CVH EFI były wyposażone w przepływomierz. więc może , ale nie musi zadziałać
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 802
Skąd: Złotów
Wysłany: 3 Paź 2012, 23:14   

Kur... zapomniałem o przepływce.
EECIV czy V nie ma nic do tego czy może być diagnozowalne czy też nie. Każdego Zeteca zdiagnozujesz, nie ważne jaki rocznik i jakie ECU. Wystarcza piny 18 i 19.
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
Ostatnio zmieniony przez bobson 3 Paź 2012, 23:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 3 Paź 2012, 23:17   

dobrze że nie dasz sobie uciąc.
MAPsensor był tylko przy monowtryskach. natomiast w MK7 z 1.4 EFI był już MAF.
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - CVH Turbo
seria & modyfikacje
PumaRST Tuning mechaniczny 26 13 Paź 2012, 09:42
Daras84
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.