
|
1.0 ecoboost 140KM - rozrząd padł? |
Autor |
Wiadomość |
Ivanekk
Model: Ford Fiesta Mk8`17
Wersja: ST-Line
Silnik: 1.0EcoBoost/140KM
Imię: Mateusz
Dołączył: 15 Lip 2025 Posty: 2 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 3 Sie 2025, 15:10 1.0 ecoboost 140KM - rozrząd padł?
|
|
|
Cześć, kupiłem niedawno samochód, 4 dni po zakupie przestał odpalać.
Kręci do 500 obrotów, podłączyłem kostkę OBD i wyszły błędy:
Kod: | Car Scanner ELM OBD2
Version: 1.121.0/401210/GP
DTC report
Connection profile: Ford OBD-II / EOBDDate: 30.07.2025 18:32:09
VIN: WF0
============================
OBD-IIOBD-II
DTCs: 10
----------------------------
P0340 [0x0340]
Camshaft position (CMP) sensor A, bank 1 - circuit malfunction
Camshaft Position Sensor Circuit Malfunction
Status: Oczekująca
----------------------------
P0344 [0x0344]
Camshaft position (CMP) sensor A, bank 1 - circuit intermittent
Camshaft Position Sensor Circuit Intermittent Edge Products 1080 S. Depot Dr. Ogden, UT 84404 888-360-3343 www.edgeproducts.com Ford DTC Codes 6
Status: Oczekująca
----------------------------
P0365 [0x0365]
Camshaft position (CMP) sensor B, bank 1 - circuit malfunction
Status: Oczekująca
----------------------------
P0369 [0x0369]
Camshaft position (CMP) sensor B, bank 1 - circuit intermittent
Status: Oczekująca
----------------------------
P0420 [0x0420]
Catalytic converter system, bank 1 - efficiency below threshold
Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1)
Status: Oczekująca
----------------------------
P00C6(00) [0x00C600]
Fuel rail pressure (FRP) - engine cranking - pressure too low
Status: Test nie powiódł się w bieżącym cyklu jazdy, Oczekująca, Potwierdzona, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu
----------------------------
P0532(00) [0x053200] Archiwum (nieaktywne)
AC refrigerant pressure sensor - low input
A/C Refrigerant Pressure Sensor Circuit Low Input
Status: Potwierdzona, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu
----------------------------
P0340(00) [0x034000]
Camshaft position (CMP) sensor A, bank 1 - circuit malfunction
Camshaft Position Sensor Circuit Malfunction
Status: Oczekująca, Test nie powiódł się od ostatniego resetowania błędu, Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0010(00) [0x001000]
Camshaft position (CMP) actuator, intake/left/front, bank 1 - circuit malfunction
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
----------------------------
P0011(00) [0x001100]
Camshaft position (CMP), intake/left/front, bank 1 - timing over-advanced/system performance
Status: Test nie został zakończony w bieżącym cyklu jazdy
|
Przebieg samochodu 185 tys kilometrów, rozrząd nie był robiony, pasek mógł się pożegnać z życiem? Czy te motory są zabezpieczone przed kolizją?
https://photos.app.goo.gl/GKTEkTH6d1SmN5LY6 |
|
|
|
 |
damianisko5
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 06 Sie 2012 Posty: 494 Skąd: Kraków
|
|
|
|
 |
Ivanekk
Model: Ford Fiesta Mk8`17
Wersja: ST-Line
Silnik: 1.0EcoBoost/140KM
Imię: Mateusz
Dołączył: 15 Lip 2025 Posty: 2 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 6 Sie 2025, 16:53
|
|
|
Widziałem podobne filmy na YouTube, że pasek jest zjedzony z zębów. Tylko pytanie czy te błędy wskazują na to i czy silnik ma jakieś szanse przeżyć? |
|
|
|
 |
damianisko5
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 06 Sie 2012 Posty: 494 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wczoraj 7:34
|
|
|
Nie umiem odpowiedzieć na to pytanie. |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|