Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś 9 Paź 2011, 23:50 |
[MK2] Mam swój kawałek podłogi, 16V :)) |
Autor |
Wiadomość |
yoyo72
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Dziadek
Wiek: 51 Dołączył: 29 Kwi 2010 Posty: 1021 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22 Lip 2019, 21:56
|
|
|
vegetagt, przepraszam...Następnym razem się zamienimy z piaskiem i trawą. |
_________________ Jest inne , ale tez Ford
Było MK3 1994r 1.1/2.0 136KM
Było MK3 1995 r.1.6 16v 90 KM Futura swap 2.0 136KM
Było MK3 1993 r.1.3 NEWPORT z klimą (ślimak)
Było MK3 1992 r.1.8 16v 130 KM (akwarium)
PRINCE OF RADOM 2016
|
|
|
|
|
bobson
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35 Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 802 Skąd: Złotów
|
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 24 Gru 2019, 18:41
|
|
|
tak przy wigilii:
czy jest jakiś lepszy sposób na pozyskanie nowych kabli do zastosowań typowo samochodowych, niż zakup np wiązki pod jakiś standalone?
https://allegro.pl/oferta/wiazka-przewody-kable-emu-classic-stand-alone-8008533477 - taką ilością kabli bez problemu ogarniam sobie wiązke silnikową, ale może można taniej/lepiej/inaczej? W rękach tego nie miałem, ale licze na sensowną jakość, żeby nie trzeba było po 2 latach wszystkiego wymieniać.
Już nie wspominam, że najfajniej by było samemu sobie wybrać kolory kabli. We wiązce silnikowej totalnie na tym mi nie zależy, ale jak trzeba będzie reanimować oryginalną z mk2, to bym chciał użyć tych samych kolorków.
Znalazłem coś takiego: https://bqcable.com/pl/pl/category/przewody-do-instalacji-samochodowej-flry/117/3?visibleFilters=32,423,661&limit=16&direction=asc&viewMode=grid , ale również w ręku tego nie miałem. |
|
|
|
|
Jaszczur
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 1094 Skąd: SD (Dąbrowa G)
|
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25 Gru 2019, 14:12
|
|
|
vegetagt napisał/a: | W rękach tego nie miałem, ale licze na sensowną jakość, żeby nie trzeba było po 2 latach wszystkiego wymieniać.
| jeśli chodzi o te od emu to gość który ma mi robić elektrykę silnikową powiedział że on lepsze kable zastosuje, te podobno nie są jakieś najgorsze ale taki średniak, ale osobiście tego w ręku nie miałem także to takie zasłyszane może tylko być |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 25 Gru 2019, 16:42
|
|
|
Jaszczur, a jakiś plus względem klasycznych? Silikon pewnie dlużej wytrzyma zanim izolacja pusci ;>
van, mógłbyś się podpytać skąd bierze swoje przewody? O ile to nie jakaś tajemnica branżowa |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 25 Gru 2019, 17:34
|
|
|
vegetagt napisał/a: | Silikon pewnie dlużej wytrzyma zanim izolacja pusci ;> | Ile czasu przewidujesz,,, w Fieście z 77 ori instalacja jest OK, a auto stało w krzakach przez ostatnie 12 lat,,, odpaliło, i elektrycznie wszystko działa,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 25 Gru 2019, 17:51
|
|
|
We wiązce z escorta 97 izolacja nie jest ok. I także niezbyt była 6-7 lat temu Ba, wnętrze kabla też nie jest ok. Jak użyłem jednego do podłączenia świateł, to po parunastu minutach świecenia się zjarał :/ A wizualnie izolacja była super.
Także czy jesteś pewien, że elektrycznie wszystko działa w tej mk1 i kable trzymają fabryczne parametry? U mnie też wszystko się swieci, kable od świateł nie mają takich problemów jak przytoczony escort. Ale czy każdy jest w takim super stanie? Nie wiem. Te od przednich świateł raczej są (jeszcze) w miare spoko
No i przypominam, że w pierwszej kolejności to potrzebuje zrobić kolejną ewolucję wiązki silnikowej, bo ta z wnętrza to jest jeszcze oki, jeżeli patrzymy na to takimi kryteriami
Inna sprawa, że jakbym miał możliwość zakupu kabli o jakości fabrycznych z mk2, to bym raczej zaryzykował. Ale spodziewam się produktu niczym te z escorta mk6/7 :/ . |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 25 Gru 2019, 19:16
|
|
|
Mamy troche inne odczucia, jakosc kabli w fiescie mk3 to niezla kupa, gdy zabrałem się za zbudowanie wiązki silnikowej pod emu to przebudowałem wiązke właśnie z escorta mk7 i nie miałem żadnych obiekcji, słuchaj zawsze możesz sobie zakupić na allegro po 3-4m przewodów w różnych kolorach i grubościach i rzeźbić, myślę, że większym problemem są konektory odpowiednie niż dostępność przewodów |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
bobson
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35 Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 802 Skąd: Złotów
|
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27 Gru 2019, 00:13
|
|
|
właśnie jakieś takie znajome te wtyczki były, czyli emu ma wiązki takie same jak Diego ? ciekawe
JoeMix napisał/a: | vegetagt napisał/a: | Silikon pewnie dlużej wytrzyma zanim izolacja pusci ;> | Ile czasu przewidujesz,,, w Fieście z 77 ori instalacja jest OK, a auto stało w krzakach przez ostatnie 12 lat,,, odpaliło, i elektrycznie wszystko działa,,, |
no dobra ale ile tam masz kabli w 77 i jaka elektronika ? tam nawet jednego układu scalonego nie ma a tu jak coś będzie słabo z prądem to zaraz będzie krzaczyć |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 13 Cze 2020, 09:53
|
|
|
Z pewnych źródeł mi wiadomo że z odmętów piekielnych wynurzyło się szatańsko czerwono prędkie mk2:
URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/73860c9380458512][/URL |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 13 Cze 2020, 10:28
|
|
|
a jak mnie to afto wkurza to ty se nie wyobrazasz
Ale musze przyznac, ze odpaliło i nawet parenascie metrów przejechało.
Generalnie wyciągnałem ją bo kuba87 twierdzi, że jego kaczka 1.8 jest szybsza od mojego 3.5 cylindrowego 2.0 |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 13 Cze 2020, 11:45
|
|
|
Patrzyłeś jak wymiary tego ssaka st podchodzą do mk2? |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 13 Cze 2020, 18:33
|
|
|
luk-90 napisał/a: | Patrzyłeś jak wymiary tego ssaka st podchodzą do mk2? |
Do kaczki nie wejdzie, ledwo wchodzi zwykły z foki, kolektor z rkc jest niemal identyczny |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 17 Cze 2020, 14:27
|
|
|
luk-90 napisał/a: | Patrzyłeś jak wymiary tego ssaka st podchodzą do mk2? |
Wygląda pozytywnie, bo z 26cm mam do grodzi |
|
|
|
|
Pyros
King of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 303 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 5 Maj 2022, 17:30
|
|
|
Z czystej ciekawości czy ten projekt jest juz skończony czy nadal jest rozwijany? |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 5 Maj 2022, 17:47
|
|
|
chciałem kiedyś ją pomalować, ale mi nie idzie ;-P
Obecnie auto czeka na lepsze czasy, chociaż chciałbym w sierpniu pojechać rajd klasyków w ostródzie.
A poza tym to mechanicznie ja więcej planów na chwilę obecną nie mam. Jest szpera(w bagażniku) + zetec(pod maską), ewentualnie pobawić się ITB, wałkami i regulowanymi kołami rozrządu. Ale to pewnie nie na seryjnym sterowniku, a na razie za cene emu to wolałbym zawieszenie GAZa |
|
|
|
|
Brzytwa
Model: Ford Fiesta Mk1`76
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Jan
Dołączył: 01 Sty 2023 Posty: 3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 1 Sty 2023, 20:10
|
|
|
Fiesta skonczona? |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 1 Sty 2023, 20:19
|
|
|
takie auta sie nigdy nie kończą ;-) |
|
|
|
|
|