| Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś 9 Paź 2011,  22:50
 | [MK2] Mam swój kawałek podłogi, 16V :)) | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | vegetagt   Administrator / Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Inna
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączył: 31 Sie 2007
 Posty: 4012
 Skąd: Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30 Maj 2009,  23:02   [MK2] Mam swój kawałek podłogi, 16V :)) |   
 |  
               | 
 |  
               | 1. NICK: vegetagt 2. IMIĘ: Adam
 3. MODEL: Fiesta
 4. WERSJA: Trudno powiedzieć, nie żadnego dodatkowego wyposażenia prócz zegarka kwarcowego w konsoli srodkowej
   5. ROCZNIK: MK2 '87
 6. SILNIK: 2.0 16v 136KM
 7. OPIS AUTA:
 
 Autko dostało się w moje ( a raczej babci ) posiadanie ok 2001 roku. Przyjechało z dojczlandów do polski w 1990r.
 Po zakupie było w stanie dobrym - poprzedni własciciel ( znajomy ) robił wszystkie czynności serwisowe na bieżąco. Wiadomo mi o dwóch kolizjach - raz pan niezauważył samochodu i wjechal mu w prawy tył a drugi raz pies wyskoczyl pod autko w wyniku czego pas przedni został ładnie pogięty
  . Prawdopodobnie jeszcze jakaś większa stłuczka była z przodu, gdyż część maski ma inny odcień czerwieni ( a moze to tylko od słonca się odbarwiło, heh?  ) U mnie autko praktycznie stało od 2001 roku. Używane odświętnie( a w sumie to w ogole). Najpierw Fiesta była samochodem zastępczym( w ramach zmiany auta rodziców ) a potem jej jedyną trasą było ~30 km - na przegląd i spowrotem do garażu.
 Obecnie autko ładnie daje rade i pali 9,1l/100km w miescie. Po przejechanych ~ 500 km nie widać, by jakoś mocno ubywało oleju.
 
 Co do tematowego "kawałka podłogi", to cytując: Żółwia (wypowiedz o mk1)
 
  	  | Cytat: |  	  | "Co do wyciszania podłogi to żeby jąwyciszać trzeba najpierw takową posiadać , a ty takowej nie posiadasz więc pytanie powinno brzmieć: " Co zrobić aby miećpodłogę w mk1 ? " .
 | 
 I śmiem twierdzić, że mam większość podłogi w MK2
  ) Rdze widać w ~7 miejsach, w 1 jest dziura na wylot - do zrobienia jak będe miał dłuzsze wolne, 2 dziury powstaly gdy rdze zdzieralem, reszta ładnie zeszła i została potraktowana paroma magicznymi miksturami i zamalowana  Problem braku podłogi w bagazniku ( spowodowany wodą wlewającą się przez pęknięcie szpachli ) wraz z gnijącymi nadkolami tylnimi został rozwiązany pod koniec wakacji '08   
 
 Edycja 30.11.11
 Troche się pozmieniało, to zaktualizuje plany
   Tak patrząc na powyższe wypociny, to jestem ciekaw przez które pęknięcie w szpachli mi ta woda do bagaznika leciala
  I z tym olejem też nietrafiona sprawa, bo dość szybko zaczął potem znikać   
 Edycja 16.04.12
 Właściciel cały czas zadowolny z silnika, chociaż mu troche mało - ale tak jest zawsze
  . Spalanie zimowo-pesymistyczne w okolicach 10,2-10,5l/100km. Czyli niczym 1.1
   Autem da sie jechać, nawet w miare dynamicznie mając <2l benzyny w baku, mimo że pochodzi on z gaźnikowca. Hardkorowych kangurów brak, uczucie braku benzyny jest raczej bliższe uczuciu kończącego się LPG przy instalacji 1 generacji.
 
 Przemyślenia poswapowe, gdy emocje już opadły ;-):
 filozoficzne:
 - najlepiej odrazu zapakować najmocniejszą jednostke
   techniczne:
 - anglicy używali metalowego kolektora, bo do demontażu takowego nie trzeba silnika z łapy zdejmować. Plastik od escorta mieści się na styk z przekładnią, pewnie przy strzale ze sprzęgła spotyka się z nią. Plastik od mondeo może nie wejść, bo względem escortowego jest bardziej wysunięty w strone grodzi. <<<--- nie mieści się na styk, byłem na kanale i patrzyłem jak to wygląda. Trzeba aluminiowy zamontować.
 - anglicy używali wąskich kół do pompy wody, wału i alternatora, bo np jest problem z wyjęciem tego pierwszego, gdy silnik siedzi w aucie. Pewnie trzeba będzie jak wyżej - albo silnik out z łapy, albo szarpać całym, by jakoś koło się przeslizgnęło. <<<--- przecież można cały układ napędowy z łap zdjąć i przesunąć w strone kierowcy - zyska się z 2-3cm i pewnie starczy
   
 
 
 8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
 a. wizualne:
 - białe kierunki z przodu,
 - przedni zderzak od XRki ( któryś z poprzednich włascicieli )
 - zmiana powyższego na cywilny z racji spotkania z podłożem i moimi kołami ;P
 - zderzak tył xr2
 - rdza częsciowo out, czyli na samym początku prawie auto dostało reperaturki tylnych nadkoli
 - orginalna półka do bagażnika
 - konsola środkowa zidentyfikowana jako emkajedynkowa
   - szersze oponki na niekoniecznie aluminiowych felgach - 185/60/13 na stalówkach od mk3
 - wymiana pasa przedniego i nadkoli przednich.
 
 b. mechaniczne:
 - wymiana cylinderków (eksploatacja)
 - swap na zeteca 1.6 16v z escorta mk7 ( a w planach był wpisany zetec 1,25
  ). - zaczepiscie duża chłodnica od powyższego escorta
 - zawieszenie jamex -30
 - hamulce przednie z wersji xr2
 - przód amortyzatory kayaba
 - nowe częsci eksploatacyjne zawieszenia, sworznie, końcowki drążków, wahacze tył, tulejki przód.
 - nowa uszczelka miski oleju ( elring )
 - wymiana przedniego lożyska(optimal
  ) wraz z piastą(ruville) - wymiana kompletu tarcz w powodu zwichrowania się starej tarczy. Zmiana z maxis parts(marka autolandu) na mikody.
 - dzięki dwóm powyższym punktom przestało bić przy hamowaniu. Prawdopodobnie piasta była przyczyną krzywienia się tarcz.
 - wymiana elastycznych przewodów hamulcowych oraz większości miedzianych
 - dolot 1.8 rkc
 - wałki rozrządu 2.0
 - przepływka 2.0
 - elektryka silnika mondeo 1.6
 
 c. audio:
 - sony cd/mp3 + hertz dcx100 + jakieś większe głośniki na tył z mitsubishi carismy. Już troche lepiej z basem
   
 d. inne:
 - prace blacharskie o podłożu innym niż wizualne, czyli regeneracja blachy wokoł kielicha, poprawienie podłogi póki dziurki małe.
 - poprawienie konserwacji podłogi przed zimą.
 - odnalezienie niemieckiego dowodu rejestracyjnego, fiesta jest po dziadku z '37
   - nowe podłużnice, wytępienie rdzy w parunastu miejscach.
 - usunięcie częsci escortowej wiązki, lecz nadal do ideału dużo brakuje.
 - usunięcie rdzy w innych miejsach niż w powyzszych punktach
  i nowe tylne podłużnice   
 9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE ( w sumie część z tego to bardziej pobozne życzenia
  ) a. wizualne:
 - pakiet xr2, bo mam i aż szkoda by bylo go nie wykorzystać
   - jak nie wyhacze alufelg na lato, to psiknięcie w stalówkach rantu na biały/srebrny a wnętrzna na czarno.
 - malowanie progów/błotników/pasa przedniego w jakiś odcień czerwonego
 
 
 b. mechaniczne:
 - leży głowica od zeteca 2.0, więc trzeba by to prędzej czy później zamontować. <<<--- leży słupek 2.0, ale nadal marze o turbo i robieniu PSSSSSSSST
 - pompa hamulcowa nówka w specyfikacji xr2
 - przekładnia kierownicza nówka
 - przewody hamulcowe w stalowym oplocie
 - poliuretan na drążki reakcyjne
 - stab tylny od xr2
 
 d. inne:
 - troche luksusu, czyli podgrzewane lusterka i elektryczne szyby
 - blacharka po raz miejmy nadzieje ostatni: mocowanie wahacza, podłoga bagażnika, pas tylny, narożniki podłogi przód, nadkole tył + kielich tył.
 - szpachla po raz pięćdziesiątypiąty na słupek c, tym razem bardziej profi niz ostatnio.
 - customowy układ chłodzenia
 - ogarnięcie nadmiaru kabli.
 
 
 10. FOTKI AUTA
 
      
    |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mamuten   
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.4/73KM
 Imię: Bartłomiej
 Dołączył: 11 Sty 2008
 Posty: 314
 Skąd: Kolbuszowa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30 Maj 2009,  23:10 |   
 |  
               | 
 |  
               | to jak na taki maly silnik to ma duże spalanie |  
				| _________________ rekord pobity pełna butla 33.5 litra zrobiłem 380 kilosów z popitalaniem
 
 Szatan i Kupidyn są kolegami, którzy idą razem w poszukiwaniu ludzi nie mających nic do roboty
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | vegetagt   Administrator / Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Inna
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączył: 31 Sie 2007
 Posty: 4012
 Skąd: Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30 Maj 2009,  23:12 |   
 |  
               | 
 |  
               | gaźnik, zawory regulowane wieki temu ( ale nie klekoczą ), krótki dystans ( 2km ) i średnio 3 osoby. Może dlatego 9,1   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Pele   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Michał
 Dołączył: 24 Sty 2009
 Posty: 757
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30 Maj 2009,  23:17 |   
 |  
               | 
 |  
               | Spalanie to można oceniać po tym ile spaliła na np 1000km i średnią wyciągnąć, a nie na krótkich odcinkach, bo wtedy nie wyjdzie obiektywne spalanie  Moje 1.0 paliło około 5l ... za to nadrabiało olejem   
 
 Pozdro
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | vegetagt   Administrator / Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Inna
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączył: 31 Sie 2007
 Posty: 4012
 Skąd: Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Lip 2009,  17:42 |   
 |  
               | 
 |  
               | Fiesta dostala boczki w drzwiach z lepszej wersji wyposazeniowej, wygłuszenie maski silnika, cywilny zderzak oraz zostaly zaspawane dziury w podłodze   
 
    
 
 
 [ Dodano: Sro Mar 17, 2010 13:20 ]
 
 wreszcie
   
 przed:
 
   
 
 po:
 
   
 
   
 Z mniejszych ciekawostek:
 - centralny zamek
 - zderzak tył od xr2
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Małgorza   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Owca :)
 Wiek: 37
 Dołączyła: 17 Wrz 2006
 Posty: 163
 Skąd: niby Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Mar 2010,  22:52 |   
 |  
               | 
 |  
               | U kolegi widzę jakieś nowości - oby tak dalej ;-) 
 (podbijam, żeby inni też mieli szansę zobaczyć
  ). |  
				| _________________ Frakcja warmińsko-mazurska zaprasza
 
 "(...)W tym miejscu opowieści owce zwykle pochylały głowy. One też chciałyby zwiedzić Europę, bo wyobrażały sobie, że jest to olbrzymia łąka pełna jabłonek."
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | blood_brother   King of Tor Kielce 2013
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 37
 Dołączył: 16 Lis 2008
 Posty: 848
 Skąd: Otwock
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Mar 2010,  01:52 |   
 |  
               | 
 |  
               | Powolutku, ale do przodu  I to jest najważniejsze   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bad_Boy__Zabrze   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Adrian
 Wiek: 39
 Dołączył: 25 Gru 2005
 Posty: 81
 Skąd: Zabrze
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Parzych   Prince of Biłgoraj 2012
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk6`06
 Wersja: Ambiente
 Silnik: 1.6Duratec 100KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 52
 Dołączył: 26 Kwi 2007
 Posty: 8085
 Skąd: WawaTeam/Praga
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Mar 2010,  14:29 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | vegetagt napisał/a: |  	  | cywilny zderzak | 
 Coś nie widzę konsekwencji w działaniu... Przód zmieniłeś na cywilny, a tył zmieniasz na XR-kowy? :yyy: 	  | vegetagt napisał/a: |  	  | zderzak tył od xr2 | 
 |  
				| _________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
 F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | vegetagt   Administrator / Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Inna
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączył: 31 Sie 2007
 Posty: 4012
 Skąd: Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Mar 2010,  14:49 |   
 |  
               | 
 |  
               | przedni był połamany i pewnego razu spadł wprost pod koła. Jak znajde w przystępnej cenie to powróci   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Parzych   Prince of Biłgoraj 2012
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk6`06
 Wersja: Ambiente
 Silnik: 1.6Duratec 100KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 52
 Dołączył: 26 Kwi 2007
 Posty: 8085
 Skąd: WawaTeam/Praga
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Mar 2010,  14:54 |   
 |  
               | 
 |  
               | Aaa, no to rozumiem, ale trzeba było to napisać, nie czepiałbym się 	  | vegetagt napisał/a: |  	  | przedni był połamany i pewnego razu spadł wprost pod koła. | 
   |  
				| _________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
 F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | 11kuba11   
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Basic
 Silnik: 1.3i/60KM
 Imię: kuba
 Wiek: 40
 Dołączył: 09 Lis 2009
 Posty: 128
 Skąd: Legnica/Lubin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Mar 2010,  15:30 |   
 |  
               | 
 |  
               | ładne tarcze  takie wyntylowane w mk2 powinny Ci nieźle służyć pozdr i powodzenia
 |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | szczepan522   
 
  
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Jarek
 Wiek: 41
 Dołączyła: 09 Sie 2009
 Posty: 1031
 Skąd: .:CB:.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Mar 2010,  20:12 |   
 |  
               | 
 |  
               | vegetagt, Kolego powiedz mi lepiej jak zamontowałeś boczki w swoich drzwiach bo moje jakoś średnio pasowały... chodzi mi głównie o część górną   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | vegetagt   Administrator / Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Inna
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączył: 31 Sie 2007
 Posty: 4012
 Skąd: Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Mar 2010,  21:41 |   
 |  
               | 
 |  
               | z uzyciem wiertarki   Zrobilem dodatkową dziure na górze przy lusterku, a z drugiej trzyma się na ryglu. Nie jest to rozwiązanie doskonałe, ale jak będzie cieplej będe kombinował.
 
 [ Dodano: Czw Lip 08, 2010 16:24 ]
 Wymienione/działa:
 -kierownica od XRki
 -nowe przednie amortyzatory
 -2 głośniki do tyłu - jako-tako gra
   -pozbycie się z drzwi mocowań od starej tapicerki - jest ciszej, bo tamte metalowe elementy  dość często wpadały w rezonans.
 
 
 W kolejce/zaczęte prace:
 -misterna próba uratowania obudowy zegarów masą kleju - zobaczymy, co wyjdzie.
 -zlokalizowanie przyczyn bicia na kierownicy przy hamowaniu z ok ~70-80. Przy innych nie bije
   -ciągła walka ze spalaniem 10l/100km
 -zlokalizowany mega-luz na lewym przegubie. ( przyczyna bicia? )
 
 Czekam na:
 -padnięcie skrzyni biegów, bo odstawia fochy w zależnosci od dnia. Raz biegi wchodzą ładnie, raz sie potrafią się blokować.
 
 Marzy mi sie:
 -nowy pas przedni + błotniki.
 -mocniejszy LUB oszczędniejszy silnik. ( mocniejszy + gaz?
  ) 
 Co odkryłem:
 - troche szpachli na błotniku
 - inna grubość blachy w drzwiach lewych i prawych
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | szczepan522   
 
  
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Jarek
 Wiek: 41
 Dołączyła: 09 Sie 2009
 Posty: 1031
 Skąd: .:CB:.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Lip 2010,  13:45 |   
 |  
               | 
 |  
               | vegetagt, grunt że do przodu   
 
  	  | vegetagt napisał/a: |  	  | zlokalizowanie przyczyn bicia na kierownicy przy hamowaniu z ok ~70-80 | 
 
 opowiadaj bo ma podobny problem
   
 
  	  | vegetagt napisał/a: |  	  | Co odkryłem: - troche szpachli na błotniku
 | 
 
 norma po tylu latach jak ostatnio ciłem dafffce to cały czas szpachlą dostawałem po oczach
  nawet nie chce myśleć co jest u mnie   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | vegetagt   Administrator / Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Inna
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączył: 31 Sie 2007
 Posty: 4012
 Skąd: Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Gru 2010,  15:53 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | szczepan522 napisał/a: |  	  | vegetagt napisał/a: zlokalizowanie przyczyn bicia na kierownicy przy hamowaniu z ok ~70-80
 
 
 opowiadaj bo ma podobny problem
 | 
 
 oj, dawno to bylo
   dokładnie nie namierzylem, ale wygląda na krzywą flansze piasty/piaste(?).
 Tarcze przekładałem stronami i na chwile sie poprawilo, ale po mocniejszym depnięciu znowu biło.
 
 
 Ogólnie fiesta ma nowego braciszka( http://szczury.biz/kadetem_tera/2.jpg ) od jakiegoś czasu i w zime ma wolne
   
 Ale tak zeby sie przypomnieć, to dziś miała rundke po osiedlu, by pochodzila troche
   Miło się na letnich oponkach lata
   
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Stunt_Man   Niereformowalny
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Domi
 Dołączył: 13 Sie 2010
 Posty: 1933
 Skąd: \,,/
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Gru 2010,  16:12 |   
 |  
               | 
 |  
               | bardzo ładnie  ale o 1.25 lepiej zapomnij   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Parzych   Prince of Biłgoraj 2012
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk6`06
 Wersja: Ambiente
 Silnik: 1.6Duratec 100KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 52
 Dołączył: 26 Kwi 2007
 Posty: 8085
 Skąd: WawaTeam/Praga
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30 Gru 2010,  14:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | GSI były też 5-cio drzwiowe   |  
				| _________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
 F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | vegetagt   Administrator / Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Inna
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączył: 31 Sie 2007
 Posty: 4012
 Skąd: Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30 Gru 2010,  15:18 |   
 |  
               | 
 |  
               | mało ich, ale były   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tajmus   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i/104KM
 Wiek: 37
 Dołączył: 28 Lis 2007
 Posty: 621
 Skąd: KGR
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30 Gru 2010,  15:28 |   
 |  
               | 
 |  
               | cala zima pod chmurka i sniegiem czy garage?? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |