[MK3] Czerwone 1.4 by Abart91 |
Autor |
Wiadomość |
Mafios
Junior Admin

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 42 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2813 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 30 Paź 2014, 21:12
|
|
|
Dual napisał/a: | Całkiem fajna jest, czemu zbiorniczek wspomagania wyemigrował tak dalego? |
Bo CVH w mk3,5 czyli silniki 1.4 na wtysku fabrycznie miały w tym miejscu ponieważ w miejscu gdzie zbiorniczek jest w HCS lub RS w silniku 1.4 jest obudowa filtra powietrza |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
 |
Abart91
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 52 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 8 Lis 2014, 12:04
|
|
|
tak na szybko porównanie czym jeżdżę w pracy i po godzinach
Śmiesznie sie czuje gdy po dłuższej trasie przesiadam sie do fiesty, jedzie sie jak gokartem
 |
|
|
|
 |
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 43 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 8 Lis 2014, 18:00
|
|
|
no tak powiem Ci trochę dziwnie do pudełka się takiego przesiadać |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 |
|
|
|
 |
tadzias

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 1321 Skąd: Sucha Beskidzka
|
Wysłany: 9 Lis 2014, 12:53
|
|
|
Dafem pomykasz? Ja w pracy Actrosem targam frigo tak wiec bez gwiazdy nie ma jazdy i rowniez mi dziwnie jak sie przesiade na osobowke |
|
|
|
 |
Abart91
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 52 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 9 Lis 2014, 14:59
|
|
|
To z chłodnią jeździsz, tylko PL czy zagranica też? Ja śmigam tylko na linii pod banderą Dsv ze Szwecji do Norwegii i z powrotem. Jeździłem wcześniej Man-em i powiem Ci że chyba nie chciał bym wrócić... |
|
|
|
 |
tadzias

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 1321 Skąd: Sucha Beskidzka
|
Wysłany: 10 Lis 2014, 13:05
|
|
|
Zwykle robię PL, DE, SK, CZ i dalej się nie zapuszczam. Kiedyś jak obrabiałem DK, SE, FIN i NOR spotykałem się na drodze często z chłopakami z Zachodniopomorskiego jeżdżącymi pod DSVką. Zestawy trzymacie po polskiej stronie czy podstawiasz się pod naczepę samym koniem? Co do MANa nie mam przekonania, DAF i Renault również średnio. Póki co Robur daje radę ale nowym Cosmo Volvo bym nie pogardził |
|
|
|
 |
Abart91
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 52 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 15 Lut 2015, 15:34
|
|
|
Fiesta dzielnie pokonuje trasy Polska-Szwecja, chodź cały grudzień i styczeń przestała pod chmurką
bo nie było możliwości zabrać jej ze sobą do PL. Odpala zawsze od strzała, ale ostatnio zaczęły się odzywać popychacze i łożysko oporowe. To znak że czas zmienić silnik
Przez zimę uzbierało się parę gratów:
są amortyzatory monroe na przód wraz z poduszkami i łożyskami, amortyzatory kamoka na tył, gumy tylnej belki kpl łożysk fag i sprężyny -35 Gt Cupline jako prezent od mojej kobiety oczyści się i pomaluje chlorokauczukiem i będzie git
w najbliższym czasie zabieram się za wymianę wszystkich wkładek i stacyjki na nowe ori
wpadnie też nowe audio w przednie drzwi + wygłuszenie i lusterka od Mk3,5 bo paletki mnie pourywali i wiszą na trytytkach
 |
|
|
|
 |
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 43 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15 Lut 2015, 17:25
|
|
|
no dobre zakupy były |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 |
|
|
|
 |
Abart91
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 52 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 10 Mar 2015, 07:56
|
|
|
korzystając z coraz lepszej pogody zabrałem się za przednie drzwi. Wszystkie wkładki + stacyjka wymienione, lusterka od Mk3,5 nowe głośniki też już na miejscu
Drzwi wygłuszyłem taśmą dekarską od środka i od zewnątrz, wokół głośników pozwoliłem sobie na podwójną warstwę, większe otwory w drzwiach zanitowałem cienką sztywną blachą aby dekarka nie wisiała w powietrzu i dobrze się trzymała. Ztuningowałem też kikuty którymi ustawiamy sobie lusterko, zapożyczyłem do tego celu nazwijmy to "łapki" od nissana który gnije u nas na placu, moim zdaniem wygląda to teraz nieco lepiej. Głośniki zmieściły się dosłownie na styk, 130mm to raczej max co można upchnąć w te drzwi bez dystansów.
Czy było warto? Auto waży jakąś tone więcej ale drzwi zamykają się jak w S klasie, dźwięk jest zdecydowanie bardziej skoncentrowany wewnątrz samochodu, brak jakiegokolwiek rezonansu i bass wstaje znacznie niżej i jest o wiele czystszy, ogólnie jestem bardzo zadowolony z Hertz'a
W przyszłym tygodniu zabieram się za zawias |
|
|
|
 |
KK
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Dołączyła: 15 Gru 2014 Posty: 1 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 30 Mar 2015, 19:25
|
|
|
Ale zawias już zrobiony...Jeszcze tylko kolor zmienić i będzie big bad fiesta |
|
|
|
 |
hanysek
Arbuzowy artysta FKP

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 41 Dołączył: 25 Maj 2008 Posty: 861 Skąd: Kalety
|
Wysłany: 30 Mar 2015, 22:05
|
|
|
no to sie cza wkoncu cylnąć dzieje sie pomału tak czimać |
_________________ Była Mk2 1,1 Czerwono
Była Chianti 1,3 skasowano
Jest XR2i Czarno Perła
Turbo było ale sie zmyło :(
dawaj czadu! ale nie siebie!
 |
|
|
|
 |
Abart91
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 52 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 8 Kwi 2015, 13:32
|
|
|
hanysek, a no trzeba, jestem teraz regularnie w Świnoujściu
Zawias został w końcu zmieniony z tyłu była malaria dwa inne amortyzatory, wytłuczone śruby i inne przygody. Ale jak robić dla siebie to raz i mieć z tym spokój. Tylna belka poszła do piachu i została pomalowana na nowo, wpadły nowe czopki tylnych piast przewody hamulcowe i takie tam... Z przodem było mniej przygód bo ukręciła się tylko śruba w zwrotnicy od amortyzatora z prawej strony skończyło się wymianą całej zwrotnicy. Na sprężynach Gt cupline auto siedzi zdecydowanie niżej, zwłaszcza z przodu, ledwo mieszczę palec między koło a błotnik ale nic nie obciera jest ok. Springi takie powiedział bym bardziej na miasto i niedzielne wypady na tor niż do Kjsów ale dla mnie na razie absolutnie w porządku.
Chciałem zrobić zdjęcia gleby ale miałem pierwszą awarie od 2 lat, po zjeździe z promu w ystad zacząłem gubić ładowanie i pasek sie ślizgał... przyczyna? ścięło gwint w nakrętce która mocuje alternator i poluzował się altek, ot co za zanikającym ładowaniu zrobiłem 250km, prawdziwy Ford, jak odpali to dojedzie wszędzie
a teraz foty!
Tylny zawias wyszedł na fajkę:
teraz zamiast stać umyta wygląda tak czekając na odpowiednią śrubę do altka z PL:
Wykombinowałem też ori rozpórkę od saaba 95 prawie pasuje, wystarczy skrócić, podgiąć jedną stronę i pomalować w jakiś szybszy kolor
W drodze powinna być też rozpórka wahaczy od Mafii
[ Dodano: Sro Kwi 08, 2015 13:48 ]
 |
|
|
|
 |
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 35 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2596 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 8 Kwi 2015, 20:01
|
|
|
ciekawy pomysł z tą rozpórką, czekam na efekty. Co do dolotu, nie lepsza byłaby ori puszka? |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
 |
Abart91
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 52 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 8 Kwi 2015, 20:24
|
|
|
tiaaa ten dolot też mnie kuje w oko ale nie mam ori dolotu a jak pomyśle sobie że mam coś wymieniać przy tym silniku to wole wymienić cały silnik na ziutka kibel to 1,4 i to straszny... |
|
|
|
 |
jack4646
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 32 Dołączył: 06 Cze 2011 Posty: 164 Skąd: Mszana
|
|
|
|
 |
Abart91
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 52 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 19 Kwi 2015, 18:04
|
|
|
Wiosenne porządki auto poskładane i hula
Zdjęcia jak zawsze telefonem
 |
|
|
|
 |
|