Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

[MK3] Czerwone 1.4 by Abart91
Autor Wiadomość
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 42
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2813
Skąd: Łódź
Wysłany: 30 Paź 2014, 21:12   

Dual napisał/a:
Całkiem fajna jest, czemu zbiorniczek wspomagania wyemigrował tak dalego? :hihihi:

Bo CVH w mk3,5 czyli silniki 1.4 na wtysku fabrycznie miały w tym miejscu ponieważ w miejscu gdzie zbiorniczek jest w HCS lub RS w silniku 1.4 jest obudowa filtra powietrza
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
Abart91 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 52
Skąd: Szczecin
Wysłany: 8 Lis 2014, 12:04   

tak na szybko porównanie czym jeżdżę w pracy i po godzinach :D
Śmiesznie sie czuje gdy po dłuższej trasie przesiadam sie do fiesty, jedzie sie jak gokartem :D
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 43
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 8 Lis 2014, 18:00   

no tak powiem Ci trochę dziwnie do pudełka się takiego przesiadać :P
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
tadzias 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1321
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 9 Lis 2014, 12:53   

Dafem pomykasz? Ja w pracy Actrosem targam frigo tak wiec bez gwiazdy nie ma jazdy i rowniez mi dziwnie jak sie przesiade na osobowke :)
 
 
Abart91 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 52
Skąd: Szczecin
Wysłany: 9 Lis 2014, 14:59   

To z chłodnią jeździsz, tylko PL czy zagranica też? Ja śmigam tylko na linii pod banderą Dsv ze Szwecji do Norwegii i z powrotem. Jeździłem wcześniej Man-em i powiem Ci że chyba nie chciał bym wrócić...
 
 
tadzias 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1321
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 10 Lis 2014, 13:05   

Zwykle robię PL, DE, SK, CZ i dalej się nie zapuszczam. Kiedyś jak obrabiałem DK, SE, FIN i NOR spotykałem się na drodze często z chłopakami z Zachodniopomorskiego jeżdżącymi pod DSVką. Zestawy trzymacie po polskiej stronie czy podstawiasz się pod naczepę samym koniem? Co do MANa nie mam przekonania, DAF i Renault również średnio. Póki co Robur daje radę ale nowym Cosmo Volvo bym nie pogardził :)
 
 
Abart91 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 52
Skąd: Szczecin
Wysłany: 15 Lut 2015, 15:34   

Fiesta dzielnie pokonuje trasy Polska-Szwecja, chodź cały grudzień i styczeń przestała pod chmurką
bo nie było możliwości zabrać jej ze sobą do PL. Odpala zawsze od strzała, ale ostatnio zaczęły się odzywać popychacze i łożysko oporowe. To znak że czas zmienić silnik :hihihi:



Przez zimę uzbierało się parę gratów:





są amortyzatory monroe na przód wraz z poduszkami i łożyskami, amortyzatory kamoka na tył, gumy tylnej belki kpl łożysk fag i sprężyny -35 Gt Cupline jako prezent od mojej kobiety :hihihi: oczyści się i pomaluje chlorokauczukiem i będzie git

w najbliższym czasie zabieram się za wymianę wszystkich wkładek i stacyjki na nowe ori
wpadnie też nowe audio w przednie drzwi + wygłuszenie i lusterka od Mk3,5 bo paletki mnie pourywali i wiszą na trytytkach ;-(


 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 43
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15 Lut 2015, 17:25   

no dobre zakupy były
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
Abart91 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 52
Skąd: Szczecin
Wysłany: 10 Mar 2015, 07:56   

korzystając z coraz lepszej pogody zabrałem się za przednie drzwi. Wszystkie wkładki + stacyjka wymienione, lusterka od Mk3,5 nowe głośniki też już na miejscu :)



Drzwi wygłuszyłem taśmą dekarską od środka i od zewnątrz, wokół głośników pozwoliłem sobie na podwójną warstwę, większe otwory w drzwiach zanitowałem cienką sztywną blachą aby dekarka nie wisiała w powietrzu i dobrze się trzymała. Ztuningowałem też kikuty którymi ustawiamy sobie lusterko, zapożyczyłem do tego celu nazwijmy to "łapki" od nissana który gnije u nas na placu, moim zdaniem wygląda to teraz nieco lepiej. Głośniki zmieściły się dosłownie na styk, 130mm to raczej max co można upchnąć w te drzwi bez dystansów.
Czy było warto? Auto waży jakąś tone więcej :ok: ale drzwi zamykają się jak w S klasie, dźwięk jest zdecydowanie bardziej skoncentrowany wewnątrz samochodu, brak jakiegokolwiek rezonansu i bass wstaje znacznie niżej i jest o wiele czystszy, ogólnie jestem bardzo zadowolony z Hertz'a :)

W przyszłym tygodniu zabieram się za zawias :devil:
 
 
KK 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Dołączyła: 15 Gru 2014
Posty: 1
Skąd: Szczecin
Wysłany: 30 Mar 2015, 19:25   

Ale zawias już zrobiony...Jeszcze tylko kolor zmienić i będzie big bad fiesta ;)
 
 
hanysek 
Arbuzowy artysta FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 41
Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 861
Skąd: Kalety
Wysłany: 30 Mar 2015, 22:05   

no to sie cza wkoncu cylnąć :ok: dzieje sie pomału :D tak czimać
_________________
Była Mk2 1,1 Czerwono
Była Chianti 1,3 skasowano
Jest XR2i Czarno Perła
Turbo było ale sie zmyło :(
dawaj czadu! ale nie siebie!
 
 
 
Abart91 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 52
Skąd: Szczecin
Wysłany: 8 Kwi 2015, 13:32   

hanysek, a no trzeba, jestem teraz regularnie w Świnoujściu :)

Zawias został w końcu zmieniony z tyłu była malaria dwa inne amortyzatory, wytłuczone śruby i inne przygody. Ale jak robić dla siebie to raz i mieć z tym spokój. Tylna belka poszła do piachu i została pomalowana na nowo, wpadły nowe czopki tylnych piast przewody hamulcowe i takie tam... Z przodem było mniej przygód bo ukręciła się tylko śruba w zwrotnicy od amortyzatora z prawej strony :devil: skończyło się wymianą całej zwrotnicy. Na sprężynach Gt cupline auto siedzi zdecydowanie niżej, zwłaszcza z przodu, ledwo mieszczę palec między koło a błotnik ale nic nie obciera jest ok. Springi takie powiedział bym bardziej na miasto i niedzielne wypady na tor niż do Kjsów ale dla mnie na razie absolutnie w porządku.

Chciałem zrobić zdjęcia gleby ale miałem pierwszą awarie od 2 lat, po zjeździe z promu w ystad zacząłem gubić ładowanie i pasek sie ślizgał... przyczyna? ścięło gwint w nakrętce która mocuje alternator i poluzował się altek, ot co :-) za zanikającym ładowaniu zrobiłem 250km, prawdziwy Ford, jak odpali to dojedzie wszędzie :hihihi:

a teraz foty!

Tylny zawias wyszedł na fajkę:






teraz zamiast stać umyta wygląda tak czekając na odpowiednią śrubę do altka z PL:


Wykombinowałem też ori rozpórkę od saaba 95 prawie pasuje, wystarczy skrócić, podgiąć jedną stronę i pomalować w jakiś szybszy kolor :V:
W drodze powinna być też rozpórka wahaczy od Mafii :)

[ Dodano: Sro Kwi 08, 2015 13:48 ]
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 35
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2596
Skąd: Poznań
Wysłany: 8 Kwi 2015, 20:01   

ciekawy pomysł z tą rozpórką, czekam na efekty. Co do dolotu, nie lepsza byłaby ori puszka?
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Abart91 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 52
Skąd: Szczecin
Wysłany: 8 Kwi 2015, 20:24   

tiaaa ten dolot też mnie kuje w oko ale nie mam ori dolotu a jak pomyśle sobie że mam coś wymieniać przy tym silniku to wole wymienić cały silnik na ziutka :P kibel to 1,4 i to straszny...
 
 
jack4646 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 32
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 164
Skąd: Mszana
Wysłany: 9 Kwi 2015, 22:59   

Widzę, że Fiesta idzie w dobrym kierunku ;p
_________________
FIESTA MKIV

http://www.fiestaklubpols...p=652615#652615
 
 
Abart91 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/75KM
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 52
Skąd: Szczecin
Wysłany: 19 Kwi 2015, 18:04   

Wiosenne porządki :D auto poskładane i hula :D
Zdjęcia jak zawsze telefonem :|





 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.