| 
| 
   
      | 
 
            
               |  
 |  
 
 
 
 
	
			| [Inny] Moduł zapłonowy, jak podłączyć ? |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | Pawełos666   
 Model: Ford Fiesta Mk4`99
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.25i/75KM
 Imię: Ford BMW
 Wiek: 38
 Dołączył: 15 Cze 2008
 Posty: 1139
 Skąd: BOSCH CS
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Cze 2013,  16:04   [Inny] Moduł zapłonowy, jak podłączyć ? | 
 |  
               | 
 |  
               | witam nie mam pojecia jak to podpiac   
 cewka impulsatora ktora jest w aparacie zaplonowym wchodzi do modulu zaplonowego przy aparacie czyli zlacza P+ i P- i wychodzi 3 pinami, ktore musze podlaczyc do cewki zaplonowej masy i plusa. czy wiecie jak to podlaczyc? jest to aparat chodzi o escorta 1.3 CVH, chce to podlaczyc jak najprostrzym sposobem
 
 opisane
 jak na rysunku
 na 100% tak?
 
 
   
 
 
  |  
				| _________________ CVH 1.4 FU..'89
 
   Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez trzeci 9 Cze 2013,  18:20, w całości zmieniany 1 raz |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Cze 2013,  22:37 | 
 |  
               | 
 |  
               | Tak, tak to działa,,, nie wiem czy akurat jest dokładnie jak na rysunku, ale moduł 2 kontakty ma do czujnika w aparacie,,, a na wtyczce ma 3 przewody: +12V, Masę, i zimny koniec cewki,,, jeśli patrzeć na schemat od fiesty, i przyjąć że kolejność przewodów jest zachowana to na rysunku masa z cewką powinna być zamieniona, tzn. cewka w środku, masa po prawej,,, no i na aparacie zapłonowym na czujniku jest zaznaczona masa, czego nie ma na schemacie,,, |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Pawełos666   
 Model: Ford Fiesta Mk4`99
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.25i/75KM
 Imię: Ford BMW
 Wiek: 38
 Dołączył: 15 Cze 2008
 Posty: 1139
 Skąd: BOSCH CS
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Cze 2013,  12:00 | 
 |  
               | 
 |  
               | zlozylem ladnie pracuje tylko musialem poprowadzic podcnisnie z ESC i odciac wszystko od cewek  (nowe kable) potem podcisnienie do aparatu zaplonowego i znow przyspieszylem aparat o 4mm
 i czuje plusy z wywalenia ESC i zjechanego aparatu, kable zaplonowe B774 pasuja
 mozna gdzies podwiesic dla potomnych przerobka dziala
  plusem takiej instalacji jest mocna cewka WN (DIS w ZETEC-u i CVH to kupa przy tym) odrazu sie pochwale nabytkami do gazu ktore kupilem wczoraj, zeby przypomniec jej czasy mlodosci
   kupilem cewke i aparat za 50zl nowe
   wartosc nie wiem ale ze 350-400zl moze wiecej
   
 
   
 
   
 i oczywiscie na 0,9mm
   
 
  |  
				| _________________ CVH 1.4 FU..'89
 
   Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Cze 2013,  14:15 | 
 |  
               | 
 |  
               | Do modułu chyba musi być cewka od modułu,,,taka od przerywacza go rozwali,,, |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Pawełos666   
 Model: Ford Fiesta Mk4`99
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.25i/75KM
 Imię: Ford BMW
 Wiek: 38
 Dołączył: 15 Cze 2008
 Posty: 1139
 Skąd: BOSCH CS
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Cze 2013,  15:02 | 
 |  
               | 
 |  
               | nie czemu... 
 przy ESC jest taka sama
 i przy ESCORT 1.3 CVH 69KM
 spojrz
 modul tylko steruje masa na cewce
 poza tym nie ma innych zestawow kabli do 1.3 cvh przy escorcie tylko kopulka i tylko cewka butelkowa
 http://www.youtube.com/watch?v=sNGC487mkaQ
 |  
				| _________________ CVH 1.4 FU..'89
 
   Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Pawełos666   
 Model: Ford Fiesta Mk4`99
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.25i/75KM
 Imię: Ford BMW
 Wiek: 38
 Dołączył: 15 Cze 2008
 Posty: 1139
 Skąd: BOSCH CS
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Cze 2013,  22:11 | 
 |  
               | 
 |  
               | wiesz co jest plusem takiego ukadu zapłonowego? nie ma odcinki silnik kreci ile moze   nie ma takiego popiardywania charakterystycznego odciecia zaplonu z wydechu jak przycisniesz do konca. escorty i oriony 1.3 nie mialy tego. wchodzi na wyzsze czestotliwosci
  i stoi z obrotami max w miejscu normalnie z modulem jest cos kolo 7200 max i spadaja od czasu do czasu ponizej
 musialem tylko mocno przesunac zaplon o dodatkowe 5mm bo na znaki byl chyba dla benzyny mniej oktanowej
  i na gazie nie chcial sie wkrecac. ustawilem tez swiece na 0,8mm tak jak mial 1.3 CVH z tym modulem (ma to znaczenie) iskra na wiekszej jest z opoznieniem. ten modul przyspiesza zaplon do konca liniowo z obrotami. modul ESC zamula ten silnik.  przyspiesza liniwo na hallu i na podcisnieniu nastepnie osiaga max wyprzedzenia i stoi zamula ten silnik czuc roznice tylko z kąta zaplonu a przy gazie sie przydaje dobre wyprzedzenie. tkze bylo warto podoba mi sie jak sie wkreca jest mocniejszy na wyzszych obrotach sprawdzalem pod obciazeniem lepiej sie napedza |  
				| _________________ CVH 1.4 FU..'89
 
   Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  
 
 
 
       
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.         
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści. |  |  |