Przesunięty przez: szynszyl 17 Lip 2014,  07:11		 | 
	
			Silnik : Czujnik położenia przepustnicy CPP budowa naprawa | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 jackrzec  		  
		 
         Klubowicz
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`12 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.25Duratec/82KM 
                  Imię: Jacek 
                  Wiek: 51  Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21 Maj 2010,  07:25   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | kusko13gp napisał/a: | 	 		  Są dostępne zamienniki na allegro CPP za 200PLN co one wartają montował je ktoś?
 
Ewentualnie zajmuje sie ktoś tą regeneracją co jest opisana wyzej? z chęcia dał bym do takiego zabiegu kilka tych potencjometrów. | 	  Po co zamienniki? Nie lepiej oryginał? http://ford.sklep.pl/pl,p...stnicy,cfi.html | 
             
						
				_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,--> 
 
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 sudoMK4  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk4`96 
                  Wersja: Flair 
                  Silnik: 1.8D/60KM 
                  Imię: Adrian 
                  Wiek: 35  Dołączył: 26 Lip 2008 Posty: 282 Skąd: Bydgoszcz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 6 Sie 2010,  14:34   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | jeśli chodzi o ten potencjmetr to ja jeździłem na odłączonym 2 kata co prawda więcej paliło ale lepiej szło  ale udało misie na złomie znaleźć kolejny iii jest dobrze bo jak miałem podłączone jechałem autem 60km/h  to z rury wydechowej klęba dymu leciała auto słabło  gdy odłączyłem auto normalnie jechało tylko dużo paliło | 
             
						
				_________________ http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
 
 
 
  | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 mlodyfiesta  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: Limousine 
                  Silnik: 1.1/53KM 
                  Imię: Mariusz 
                  Dołączył: 19 Mar 2007 Posty: 80 Skąd: Ostrowiec Św. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2 Gru 2012,  23:37   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | aby nie zaśmiecać forum to zapytam już w tym zrobionym wątku. Mam wiec pytanie czy kolor ma znaczenie? ponieważ jak większość wiecie że są 3 rodzaje czarny, czerwony i jest tez jakiś podobno niebieski. Słyszałem ze czerwony najlepszy, ale ile w tym prawdy? | 
             
						
				_________________ Moja Landara    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kusko13gp  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`98 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Imię: Marek 
                  Wiek: 43  Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 21 Skąd: Dębica 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 1 Gru 2013,  10:21   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               odgrzeje kotlet, Pojawiło się na allegro dużo podróbek. Miał ktoś do czynienia z nimi?
 
Warto zaryzykowac?
 
http://allegro.pl/czujnik...3693440219.html | 
             
						
				_________________ było:
 
Fiesta mk3 - 4 szt  1.1
 
Fiesta mk3 - 3 szt 1.3
 
Fiesta mk3 - 1 szt  1.4 CVH
 
Fiesta mk4 - 3 szt  1,25 zetec
 
Mazda 121 vel fiesta 1.3 endura 
 
Fiesta mk4 1.3 endura
 
Fiesta mk5 1.8 TDDI
 
V-Klassa 2.8 VR6 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 mlodyfiesta  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: Limousine 
                  Silnik: 1.1/53KM 
                  Imię: Mariusz 
                  Dołączył: 19 Mar 2007 Posty: 80 Skąd: Ostrowiec Św. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 1 Gru 2013,  11:46   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Ja Ci proponuje brać używkę ale oryginał forda, a chociażby dlatego że:
 
1 oryginał
 
2 ma więcej elektrolitu w sobie
 
3 mniejsze ryzyko ze się spieprzy po miesiącu czy dwóch (zależy od stanu w jakim kupisz)
 
4 lepiej brać te koloru czerwonego podobno lepsze , ja mam czerwony i śmiga do dziś. | 
             
						
				_________________ Moja Landara    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 1 Gru 2013,  13:10   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | kusko13gp napisał/a: | 	 		  | 2 ma więcej elektrolitu w sobie  | 	  
 
a co to jest ?
 
Ja jestem za zamiennikiem o ile trzyma parametry bo jest NOWY.
 
A na złom to trafiają auta z duzymi przebiegami bo tam jest ich miejsce ! | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 vegetagt  		  
		 
         Administrator / Klubowicz
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk2`87 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 2.0 16V 
                  Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4012 Skąd: Olsztyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 1 Gru 2013,  13:13   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | dokładnie. CPP jest potencjometrem, który się zużywa i nie do końca wierze w takie rzeczy pochodzenia złomowego. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Zetka  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`95 
                  Wersja: CL 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Wiek: 41  Dołączyła: 24 Paź 2009 Posty: 8 Skąd: Wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11 Sie 2014,  22:02   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Ja nie polecam chińszczyzny typu:
 
http://allegro.pl/czujnik...4436520959.html
 
Kupiony nowy, zamiennik, zamontowany w marcu, nie minęło 5 miesięcy i efekt ten sam. Poza tym jakość wykonania tego elementu pozostawia wiele do życzenia. Montaż zamiast 5 min. zajął prawie godzinę, bo element jest źle spasowany i trzeba było przewiercać dziurki pod śrubki, przypiłowywać itp., żeby dało się zamontować.
 
Teraz namierzyłam czerwony czujnik na allegro i zobaczymy czy będzie lepiej po zamianie. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 bradek37  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: CL 
                  Silnik: 1.3i/50KM 
                  Dołączył: 20 Lut 2014 Posty: 9 Skąd: warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 1 Lut 2015,  12:41   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witaj
 
Czy to dotyczy problemu z nieregularnymi obrotami bo ja mam walsnie taki problem, ze jak jest zimny silni to ma nieregularne obroty czyli takie jakby zamiar miała zaraz zgasnąć i także nie raz to się dzieje przy ciepłym silniku
 
Mam fiestę m3 z 1991 3 dzrwiową z silnikiem 1.3
 
Pozdrawiam | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 brewa7  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Aleksander 
                  Wiek: 36  Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 465 Skąd: ŁDZ 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2 Lut 2015,  00:30   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               bladek37
 
Jak masz nieregularne obroty jałowe to wymontuj "krokowy", znaczy stycznik biegu jałowego. Rozłóż go na części... Znaczy zdjąć ten plastik z palcem. Przeczyścić styki, ewentualnie czasem końcówki się mogą rozgiąć(tylko przed demontażem zdejmij klemę). Z resztą tam nie ma się w zasadzie co popsuć, bo to po prostu dwukierunkowy silniczek. A jak to nie pomoże to pomierz sobie CPP. Ja gdzieś wrzucałem poprawne wartości dla niego. A jak będą inne te wartości, a przynajmniej w innym rzędzie wielkości to wymiana. (W ASO koszt elementu ok. 1000 pln - chyba że coś się zmieniło od lipca 2014) I nie kupuj żadnego zamiennika, bo są one tak robione, że sam w domu bym to lepiej wykonał. Więc lepiej podzwoń po szrotach itd. Podobnież też pasują do tego jako zamiennik ori od Mondeo tylko trzeba wtyczkę wymienić, ale ja tego nie testowałem. Ja kupiłem ori prawie nówkę na szrocie. | 
             
						
				_________________ Była: MK3
 
Jest: P206
 
 
  | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 ficus192  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: CL 
                  Silnik: 1.1/50KM 
                  Wiek: 33  Dołączył: 28 Gru 2013 Posty: 4 Skąd: Lublin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 3 Lut 2015,  22:29   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam, potrzebuje Waszej pomocy, czym  sie różnia te dwa czujniki? cena inna, sprzedawca ten sam.
 
 
http://allegro.pl/czujnik...5009052154.html
 
http://allegro.pl/czujnik...4980295074.html
 
 
Który wybrac, czym sie kierowac?
 
 
http://allegro.pl/czujnik...4990085820.html
 
http://allegro.pl/czujnik...4964050054.html
 
 
Wszystkie pasuja do mojego auta.FORD FIESTA III (GFJ) / 1989.01 - 1997.01
 
Silnik: 1.1, pojemność silnika: 1119, produkowany od: 1989.03 do 1995.12, moc: 50KM, moc: 37KW, znak silnika: G6A
 
 
Byłem na szrocie, wziałem krokowca, ale problem pozostał. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 brewa7  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Aleksander 
                  Wiek: 36  Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 465 Skąd: ŁDZ 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 4 Lut 2015,  01:09   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Lepiej pojedź na ten szrot jeszcze raz i powiedz żeby poszukali takiego czujnika. Ty ze Zgierza lepiej nie bierz, bo ja sam kupiłem taki za 130 pln i był całkiem do d..., chyba że do nich pojedziesz i przed zakupem pomierzysz go. Te z Prószkowa i włocławka wyglądają tak samo jak te ze Zgierza.
 
 
http://www.ford-esklep.pl...BER-FO-54778/69
 
Wiem że ten kosztuje 2x tyle co tamte co pokazywałeś, ale ten to pewniak i albo pojeździłbym po szrotach, za ori, albo kupił ten z linku. Ewentualnie mogę dać Ci nr do gościa z Łodzi. On handluje używanymi częściami, ale mnie się udało u niego wyciągnąć prawie nowy TPS za 80 zł. | 
             
						
				_________________ Była: MK3
 
Jest: P206
 
 
  | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |