| [MK4] Skok obrotów na sprzęgle, głośna praca silnika | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Kwi 2011,  19:42 | 
 |  
               | 
 |  
               | Marcin, więc ja nie wiem czy temat dotyczy mk4 (z tematu) czy mk3 z pytania w poście,,, 	  | DewREW napisał/a: |  	  | przykładowo jak ten z mk3 na zdjeciu? | 
 |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | DewREW   
 Model: Ford Fiesta Mk4`99
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.3i/60KM
 Wiek: 35
 Dołączył: 22 Mar 2011
 Posty: 309
 Skąd: Jaworzno
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Kwi 2011,  00:05 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | JoeMix napisał/a: |  	  | DewREW napisał/a: przykładowo jak ten z mk3 na zdjeciu?
 
 Marcin, więc ja nie wiem czy temat dotyczy mk4 (z tematu) czy mk3 z pytania w poście,,,
 | 
 mialem na mysli czy moj silniczek krokowy z mk4 da sie rozebrac jeszcze bardziej tak jak wlasnie ten przytoczony na zdjeciu z mk3... tak to jest jak sie czyta wyrywkowo : P
 
 co do CPP to chicalem dowiedziec sie fdzie on jest u mnie w silniku, zeby ktos wskazal "palcem" (czyt. zaznaczyl na zdjeciu"), bo takie fachowe nazewnictwo niewiele mi mowi.
 
 a wracajac do glownego watku, moj  trzpien ma maly zakres ruchu. poza tym... mam dziwne przeczucia. wrocielm z pracy. spojrzalem na moj silniczek. a ten bialy silikon widoczny na zdjeciach napecznial i zrobil sie z niego taki cycek. czy to normalne? sami pisaliscie zeby go wrzucic na noc do beznzyny. poza tym kapie sie z tego "kółeczka" na gorze wiec chyba nie jest on szczelny? i co z tym dziwnym silikonem? nie wyglada to za ciekawie... wewnatrz cos chlupie gdy potrzepie silniczkiem. mam go wysuszyc suszarka? zaczynam miec watpliwosci czy aby powinienem po tym zabiegu go podpinac do samochodu : |
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Amiz74   
 Model: Ford Fiesta Mk4`96
 Wersja: CL
 Silnik: 1.3i/60KM
 Dołączył: 21 Wrz 2009
 Posty: 10
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Wrz 2011,  14:28 | 
 |  
               | 
 |  
               | U mnie to samo zaczęło się dziać ostatnio. Ja w sprzęgło a on jak odrzutowiec na obroty wchodzi. Poczytałem co tu napisane poczyściłem popsikałem WD i zobaczymy co będzie.   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kuba87   
 
  
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Ambiente
 Silnik: Inny
 Imię: Jakub
 Wiek: 38
 Dołączył: 06 Lis 2008
 Posty: 3357
 Skąd: Roskilde
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Wrz 2011,  14:48 | 
 |  
               | 
 |  
               | CPP- czujik połozenia przepustnicy znajduję sie przy przepustnicy podłączony do wtyczki z trzema kabelkami
 |  
				| _________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 było łałdi w automacie, funwagen
 był transit mk5 long na dokładkę
 jest faketaxi w dizlu
 jest dokurwiator D2Callya
 jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | DewREW   
 Model: Ford Fiesta Mk4`99
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.3i/60KM
 Wiek: 35
 Dołączył: 22 Mar 2011
 Posty: 309
 Skąd: Jaworzno
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Wrz 2011,  22:33 | 
 |  
               | 
 |  
               | Amiz74, powiedz mi, czy posiadasz wyciszenia pod klapa silnika ? ja mialemp roblem z wiszacymi obrotami doslownie ciagle. probowaelm roznych sposobow, wyienielm rozne czesci. czyscilem przepustnice 6razy az poukrecalem sruby, nowy silnik krokowy, nowy filtr powietrza, regulacja zaworow, wymiana świec, odpinanie czujnika przy sprzęgle, wypinanie CPP, dokrecanie linki sruba na dodatkowej podkładce, wszystko nie przynosiło efektów, bądz efekty na tydizen, dwa... nie chce nic zapeszac ale.. od prawie dwoch miesiec problem sie nie pojawia, zapomnialem o tej sytuacji.. wiecie kiedy? gdy zdjąłem obwisłą mate spod maski samochodu. na wyciszeniu wyraznie bylo wyryte miejsce wahadła przepustnicy. zdjąłem i.. no i jest okej, odpukac... stad moje pytanie czy posiadasz wyciszenie pod maska.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Amiz74   
 Model: Ford Fiesta Mk4`96
 Wersja: CL
 Silnik: 1.3i/60KM
 Dołączył: 21 Wrz 2009
 Posty: 10
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Wrz 2011,  19:10 | 
 |  
               | 
 |  
               | DewREW  Wgłuszenie jest ok. Odkręciłem krokowca wydmuchałem, wypsiukałem a przy okazji wszystkie kostki rozpiąłem i też WD przejechałem. Na razie gra, zobaczy się jak będzie na dłuższą metę. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Amiz74   
 Model: Ford Fiesta Mk4`96
 Wersja: CL
 Silnik: 1.3i/60KM
 Dołączył: 21 Wrz 2009
 Posty: 10
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Paź 2011,  11:12 | 
 |  
               | 
 |  
               | No witam ponownie i informuję, że na dłuższą metę też gra   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | DewREW   
 Model: Ford Fiesta Mk4`99
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.3i/60KM
 Wiek: 35
 Dołączył: 22 Mar 2011
 Posty: 309
 Skąd: Jaworzno
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Paź 2011,  11:47 | 
 |  
               | 
 |  
               | nie zapeszaj : P ja zauzwazylem ze jak powiem na glos ze moje auto chodzi dobrze to za chwile cos nie trybi... xD |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | nokian   
 Model: Ford Fiesta Mk4`96
 Wersja: Flair
 Silnik: 1.3i/60KM
 Dołączył: 15 Mar 2012
 Posty: 2
 Skąd: Pruszków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15 Mar 2012,  12:55 | 
 |  
               | 
 |  
               | Zwracam się do wszystkich z prośbą.Jakie są 100% objawy lekko ślizgającego się sprzęgła Fiesty mk4 Flair 1300? Moją Fiestą nie pojedzie się na poszczególnych biegach jak wcześniej.Autem na 5 biegu rozwinę 100-110km/h,przy tej prędkości wewnątrz jest bardzo głośno,nie posłucham radia.Auto jakby straciło część swej ,,ogromnej" mocy,przyspieszenie jest o wiele słabsze.Krokowiec i przepustnica wyczyszczone.Z góry dzięki za pomoc. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |