| Przesunięty przez: van 21 Cze 2014,  20:19
 | [traktorek] Jaki to silnik | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | DziDzia   vel DziaDzia
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: RS
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Patrycjusz :)
 Wiek: 39
 Dołączyła: 27 Lip 2005
 Posty: 4172
 Skąd: :: DDG ::
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JankoM   
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.3/58KM
 Dołączył: 20 Lip 2011
 Posty: 7
 Skąd: góry
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Sie 2011,  20:39 |   
 |  
               | 
 |  
               | Potrzebuję podłączyć serwo hamulca -w którym miejscu można podłączyć przewód na kolektorze ssącym,to jest ten górny przewód podłączony do korka wlewu???? Zdjęcie pod linkiem http://imageshack.us/phot...651/silnikp.jpg
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Sie 2011,  06:23 |   
 |  
               | 
 |  
               | Może być,,, trójnik tylko potrzebny, pytanie po co servo skoro auto handle bez serwa bez problemu zatrzymają auto,,, a taki traktorek pewnie wiele lżejszy jest,,, |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JankoM   
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.3/58KM
 Dołączył: 20 Lip 2011
 Posty: 7
 Skąd: góry
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Sie 2011,  08:06 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | JoeMix napisał/a: |  	  | a taki traktorek pewnie wiele lżejszy jest,,, | 
 Pewnie tak ale tylko do momentu gdy na pakę nie załaduje się około tony np.drewna i trzeba zjechać z dość dużej góry
  wtedy noga potrafi zaboleć od ciągłego wciskania pedału hamulca. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JankoM   
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.3/58KM
 Dołączył: 20 Lip 2011
 Posty: 7
 Skąd: góry
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Paź 2011,  19:55 |   
 |  
               | 
 |  
               | Nadchodzi zima i wypadało by wypuścić wodę z układu chłodzenia  ,zdemontowałem dolny wąż z chłodnicy aby opróżnić obieg ale zastanawia mnie czy w bloku silnika nie ma jakiejś śruby lub zaworku do wypuszczenia wody. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Paź 2011,  20:42 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jak jest to w bloku, nad rozrusznikiem jest wkręcona śruba która nic nie jest przykręcone - tylko ostrożnie z nią bo jest miedziana czy jakaś tam,,, na fotce w tej aukcji ją widać http://allegro.pl/silnik-...1821546690.html |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | chathouk   
 Model: Ford Fiesta Mk2`83
 Wersja: C
 Silnik: 1.1/50KM
 Imię: Adrian
 Wiek: 35
 Dołączył: 15 Wrz 2011
 Posty: 25
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Mar 2012,  17:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | a ja mam niby silnik 1100 a w dowodzie mam wbite ze  1000??? wtf? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | BuMeL   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Wiek: 41
 Dołączył: 02 Wrz 2010
 Posty: 1046
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Mar 2012,  17:28 |   
 |  
               | 
 |  
               | Urwałeś się ?   |  
				| _________________ BUILT, NOT BOUGHT
 
 fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik 
i pincet kuniuf |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | van   Moderator
 
 Model: Ford Fiesta Mk1`80
 Wersja: S
 Silnik: 1.3/69KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 44
 Dołączył: 15 Maj 2007
 Posty: 2232
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Mar 2012,  23:16 |   
 |  
               | 
 |  
               | 1.0  a 1.1 to prawie identyczne silniki, chyba z numerów da się wyczytać co to za silnik 	  | chathouk napisał/a: |  	  | a ja mam niby silnik 1100 a w dowodzie mam wbite ze  1000??? wtf? | 
 |  
				| _________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
 Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
 Volva XC70 i inne
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Mar 2012,  08:28 |   
 |  
               | 
 |  
               | Z kodu silnika,,, |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | van   Moderator
 
 Model: Ford Fiesta Mk1`80
 Wersja: S
 Silnik: 1.3/69KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 44
 Dołączył: 15 Maj 2007
 Posty: 2232
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Mar 2012,  12:37 |   
 |  
               | 
 |  
               | właśnie o to mi chodziło, a nie o numer silnika bo to w sumie dwa różne numery 	  | JoeMix napisał/a: |  	  | Z kodu silnika,,, | 
 |  
				| _________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
 Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
 Volva XC70 i inne
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Mar 2012,  14:24 |   
 |  
               | 
 |  
               | Kod silnika (3 litery) jest obok numeru,,, poda to mu się powie co ma   |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | MikeB4   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: Xr2
 Silnik: 1.6/84KM
 Dołączył: 22 Sie 2004
 Posty: 226
 Skąd: Katowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Kwi 2012,  22:04 |   
 |  
               | 
 |  
               | A tak przy okazji to nie jest "ten" kent tylko valencia .... |  
				| _________________ 
  Ford never die, they just get harder to find. 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Kwi 2012,  22:18 |   
 |  
               | 
 |  
               | MikeB4, Chodzi Ci o traktorek? To już ustaliliśmy ze nie kent,,, |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | MikeB4   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: Xr2
 Silnik: 1.6/84KM
 Dołączył: 22 Sie 2004
 Posty: 226
 Skąd: Katowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Kwi 2012,  23:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | Niezbyt klarownie  ;-)     Ja mam też teraz tego prawdziwego Kenta 1.1 - też takie istniały , a nawet 1.0 (i 940 ccm) .... |  
				| _________________ 
  Ford never die, they just get harder to find. 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | maciek213   
 Model: Ford Fiesta Mk1`80
 Wersja: Festival
 Silnik: 0.9/35KM
 Dołączył: 24 Mar 2012
 Posty: 2
 Skąd: cieszyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Cze 2012,  09:18 |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam, mam pytanko jak rozróżnić wersje silnika 957cm w mk1 pomiędzy 39km a 45km? Potrzebuję zmienić rurę wydechową a katalog walkera to rozróżnia na nr: 6702200 i 6702202
 Ewentualnie czy ktoś wie, czym się różnią całe układy wydechowe, bo na 'oko' są prawie identyczne?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Cze 2012,  09:43 |   
 |  
               | 
 |  
               | Niczym się nie różnią jak pamiętam, odwrotnie gwintowane są dziury na śruby mocujące przy kolektorze,,, silnik zidentyfikujesz po kodzie silnika (3 litery w okolicach numeru) |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | maciek213   
 Model: Ford Fiesta Mk1`80
 Wersja: Festival
 Silnik: 0.9/35KM
 Dołączył: 24 Mar 2012
 Posty: 2
 Skąd: cieszyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Cze 2012,  21:55 |   
 |  
               | 
 |  
               | Wszystkie oznaczenia jakie udało mi się odnaleźć na głowicy: VL 1980 21 77BM609OCF 25N, na bloku: 77BM6015CC Jakieś różnice w wydechach chyba jednak są, bo kupiłem ten dedykowany do 45km i kąt rury pomiędzy wyjściem z kolektora a pozostałą częścią (tą pod podłogą) jest jakieś 10-15 st. mniejszy - u mnie jest równe 90st.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Cze 2012,  05:50 |   
 |  
               | 
 |  
               | maciek213, kod silnika jest bity na bloku a nie na głowicy,,,, silnik zewnętrznie jest taki sam, więc nie wiem dlaczego miałby być inny kat wydechu,,, 
 
   
 Czerwona ramka: numer silnika (końcówka numeru VIN)
 Zielona ramka: kod silnika (3 litery)
 
 Jak nie było kombinowane to numer jest w tym miejscu i jest zgodny z VIN, jak było kombinowane to numer jest inny a nieraz nabity w innym miejscy, są 4 takie pola na silniku, najczęściej wybierano jako drugie to przy alternatorze, potem widoczne na foto od tyłu, z numerem przy aparacie zapłonowym się nie spotkałem,,,
 |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |