Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: silnik

Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś
21 Maj 2006, 23:40
Silnik : nie pali trudności z odpaleniem
Autor Wiadomość
brewa7 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 36
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 465
Skąd: ŁDZ
Wysłany: 23 Maj 2011, 14:17   

JoeMix napisał/a:
brewa7 napisał/a:
Z tego co było wcześniej na obrazku z danymi silnika to wychodzi mi na gaźnik webera z mono wtryskiem
Nie no, albo gaźnik albo wtrysk, nie ma czegoś takego jak gaźnik z wtryskiem,,,

Nie no już się pozbierałem do kupy i zrozumiałem że gaźnik to swoję ,a wtrysk swoje.
JoeMix napisał/a:
gaźnik był montowany z automatyczną skrzynią. Chodzi Ci o ta gwiazdkę w tabelce,,, to są obroty podane dla automatu które są inne niż dla manuala.Gaźników do fiesty to kładli przynajmniej kilka, a w książkach zazwyczaj jest opisany jeden,,,

Ta gwiazdka to masz rację odnosi się do automatu, bo to były 2 różne gaźniki montowane. Na manualu były dwugardzielowe z przelotami 26/22, a na automacie też dwugardzielowy tylko o innych średnicach przelotów 26/28.
brewa7 napisał/a:
To jest jedno punktowy wtrysk paliwa firmy weber

JoeMix napisał/a:
Jeśli autentycznie patrzyłas pod maskę to masz coś nie tak ze wzrokiem IMHO.

Wiesz co... Tu nie chodzi o to czy mam problem ze wzrokiem, czy nie. Poprostu nie mam problemów z zasilaniem benzyną. Zdejmowałem poprostu palenię nie dawno i tak specjalnie się nie przyglądałem temu. Ale stwierdzić mogłem, że mam wtrysk bo bo przed odpaleniem słychać jak wtrysk podaje paliwo do gardzieli, a po wyłączeniu silnika że paliwo jest cofane z wtrysku. I nie pisz do mnie angielskimi skrótami, bo nie nawidzę angielskiego.

I na koniec chiałem przeprosić za swoją głupotę. Poprostu ten samochód mam od niedawna i narazie jeszcze próbuje dociec co on ma, a czego nie. Jeszczesz muszę zdjąć kiedyś koła i zobaczyć jak wyglądają tarcze bo nie wiem czy ten sprzęt ma SCS czy też nie.
_________________
Była: MK3
Jest: P206

 
 
 
Blackknight88 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Karol
Wiek: 36
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 263
Skąd: Kielce
Wysłany: 23 Maj 2011, 17:49   

brewa7 napisał/a:
przed odpaleniem słychać jak wtrysk podaje paliwo do gardzieli


to akurat jest odgłos pompy paliwa (ok 2-3s słychać ją na zapłonie - zaraz po włączeniu zapłonu).
_________________
.:Aktualnie poruszam się Seatem Ibizą II FL 1.9TDI 2000r. :.
.:Projektowanie w programie MaterCAM - toczenie, frezowanie:.
.:Programowanie sterowników PLC:.
.:Projektowanie 3D - SolidWorks:.
.:Projektowanie i wykonywanie instalacji pneumatycznych i hydraulicznych:.
 
 
brewa7 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 36
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 465
Skąd: ŁDZ
Wysłany: 23 Maj 2011, 20:18   

No w każdym razie benzyna jest podawana
_________________
Była: MK3
Jest: P206

 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12078
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 24 Maj 2011, 11:00   

brewa7 napisał/a:
I nie pisz do mnie angielskimi skrótami, bo nie nawidzę angielskiego.
To internetowy skrót akurat :P , to że wychodzi z anglika to nie mój problem :P
brewa7 napisał/a:
Jeszczesz muszę zdjąć kiedyś koła i zobaczyć jak wyglądają tarcze bo nie wiem czy ten sprzęt ma SCS czy też nie.
Nie wiem co ma dać taka operacja,,, przy tarczach nie ma nic z SCSu,,,
brewa7 napisał/a:
Poprostu nie mam problemów z zasilaniem benzyną.
No to do pracy w zasadzie jest potrzebna tylko iskra - na pierwszej stronie Dioda pisał co jak sprawdzić,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
brewa7 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 36
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 465
Skąd: ŁDZ
Wysłany: 24 Maj 2011, 16:23   

JoeMix napisał/a:
brewa7 napisał/a:
Jeszcze muszę zdjąć kiedyś koła i zobaczyć jak wyglądają tarcze, bo nie wiem czy ten sprzęt ma SCS czy też nie.
JoeMix napisał/a:
Nie wiem co ma dać taka operacja,,, przy tarczach nie ma nic z SCSu,,,


Tzn. z tego co przeczytałem w książce to jest różnica w grubości tarcz. Bez SCS 10mm, z SCS 20mm i różnica w średnicy bębnów bez SCS 180mm, z SCS 203mm. Poprostu chce sprawdzić. :|
_________________
Była: MK3
Jest: P206

 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12078
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 24 Maj 2011, 17:09   

No to sprawdzaj grubość tarcz, dla mnie pewniejsze było by sprawdzenie fizycznej obecności urządzenia przy skrzyni i jego napędu (pasków od półosiek)
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
brewa7 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 36
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 465
Skąd: ŁDZ
Wysłany: 24 Maj 2011, 18:11   

wiesz jak zdejmę koło to chyba resztę też zobacze jak się trochę przychylę. Czy nie bardzo??
_________________
Była: MK3
Jest: P206

 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 24 Maj 2011, 19:30   

brewa7 napisał/a:
Tzn. z tego co przeczytałem w książce to jest różnica w grubości tarcz. Bez SCS 10mm, z SCS 20mm i różnica w średnicy bębnów bez SCS 180mm, z SCS 203mm. Poprostu chce sprawdzić. :|
Nie dokońca tak jest - ja mam racze wentylowane (20mm) i SCSu nie mam. Fakt że wszystkie fiesty co miały SCS miały też tarcze wentylowane.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
brewa7 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 36
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 465
Skąd: ŁDZ
Wysłany: 24 Maj 2011, 21:04   

No to zależy też od tego co robił z tym samochodem poprzedni właściciel. Bo myślę, że Ty też nie jesteś pierwszym posiadaczem swojego samochodu. Może poprzedni właściciel założył Ci wentylowane tarcze i dlatego. No ja nie mam zbytniej dostępności do kanału, ale muszę z takim jednym cieciem pogadać to może pozwoli mi wjechać i obejrzeć go od spodu. Ale narazie muszę coś pomyśleć o jakimś aku, bo co dnia się boję że nie odpali, a jak odpalam to tak mu trochę z oporami idzie. Musi pokręcić tak ze 3-5s i dopiero zaskakuje. No i Olej, ale o tym to już w innym dziale można pogadać.
_________________
Była: MK3
Jest: P206

 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 25 Maj 2011, 08:18   

brewa7 napisał/a:
No to zależy też od tego co robił z tym samochodem poprzedni właściciel.
Jestem drugim właścicielem (pierwszym i jedynym był niemiec), a hamulce sam zmieniałem. Wszystkie Fiesty 1,6 i wyżej miały tarcze wentylowane, a mało która miała SCS. Nie wierzę że Twoja 1,1 ma SCS, ale nie mówię że to niemożliwe, bo teoretycznie taka wersja miała prawo być.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12078
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 25 Maj 2011, 09:10   

brewa7, dziwne rzeczy masz w profil wpisane jeśli myślisz ze to fajnie wygląda i pomaga to się mylisz, to czy masz SCS sprawdzisz podnosząc maskę i rzucając okiem dokąd biegną przewody hamulcowe z pompy i koła od strony kierowcy - 15 sekund rano pod blokiem przed wyjazdem z domu,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12078
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 27 Maj 2011, 11:29   

jackrzec, ja liczę po całości, otwarcie samochodu, zwolnienie maski, podparcie jej na stopce, wsadzenie łba w okolice pompy hamulcowej, dla lepciejszego widoku na dół skrzyni,,, no i potem zatrzaśnięcie maski, byle nie sobie na głowę :P
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - Dlaczego 1.8 Diesel nie chce odpalić
Zajrzyjcie tutaj zanim spytacie o to samo.
Rkalitka Silniki diesla 230 23 Gru 2014, 20:23
Jaszczur
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Brak nowych postów Przyklejony: Strony i linki o Fiestach i nie tylko
Nikuś Linkownia 22 25 Mar 2017, 23:55
slawomirro
Brak nowych postów Przyklejony: Koło dwumasowe - jest czy nie ma? Wątek zbiorczy
Brak pewności co masz w swojej MK6? Pytaj tutaj.
medrek Mechanika ogólna 17 18 Lip 2021, 10:46
ttomek71
Brak nowych postów [MK4] Nie pali na dwa cylindry silnik 1.3 1999r
Gość Mechanika 6 26 Lip 2010, 02:46
diodalodz


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.