
|
Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś 21 Maj 2006, 23:40 |
Silnik : nie pali trudności z odpaleniem |
Autor |
Wiadomość |
brewa7

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 36 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 465 Skąd: ŁDZ
|
Wysłany: 23 Maj 2011, 14:17
|
|
|
JoeMix napisał/a: | brewa7 napisał/a: | Z tego co było wcześniej na obrazku z danymi silnika to wychodzi mi na gaźnik webera z mono wtryskiem | Nie no, albo gaźnik albo wtrysk, nie ma czegoś takego jak gaźnik z wtryskiem,,, |
Nie no już się pozbierałem do kupy i zrozumiałem że gaźnik to swoję ,a wtrysk swoje. JoeMix napisał/a: | gaźnik był montowany z automatyczną skrzynią. Chodzi Ci o ta gwiazdkę w tabelce,,, to są obroty podane dla automatu które są inne niż dla manuala.Gaźników do fiesty to kładli przynajmniej kilka, a w książkach zazwyczaj jest opisany jeden,,, |
Ta gwiazdka to masz rację odnosi się do automatu, bo to były 2 różne gaźniki montowane. Na manualu były dwugardzielowe z przelotami 26/22, a na automacie też dwugardzielowy tylko o innych średnicach przelotów 26/28.
brewa7 napisał/a: | To jest jedno punktowy wtrysk paliwa firmy weber |
JoeMix napisał/a: | Jeśli autentycznie patrzyłas pod maskę to masz coś nie tak ze wzrokiem IMHO. |
Wiesz co... Tu nie chodzi o to czy mam problem ze wzrokiem, czy nie. Poprostu nie mam problemów z zasilaniem benzyną. Zdejmowałem poprostu palenię nie dawno i tak specjalnie się nie przyglądałem temu. Ale stwierdzić mogłem, że mam wtrysk bo bo przed odpaleniem słychać jak wtrysk podaje paliwo do gardzieli, a po wyłączeniu silnika że paliwo jest cofane z wtrysku. I nie pisz do mnie angielskimi skrótami, bo nie nawidzę angielskiego.
I na koniec chiałem przeprosić za swoją głupotę. Poprostu ten samochód mam od niedawna i narazie jeszcze próbuje dociec co on ma, a czego nie. Jeszczesz muszę zdjąć kiedyś koła i zobaczyć jak wyglądają tarcze bo nie wiem czy ten sprzęt ma SCS czy też nie. |
_________________ Była: MK3
Jest: P206
 |
|
|
|
 |
Blackknight88

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Karol
Wiek: 36 Dołączył: 23 Kwi 2009 Posty: 263 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 23 Maj 2011, 17:49
|
|
|
brewa7 napisał/a: | przed odpaleniem słychać jak wtrysk podaje paliwo do gardzieli |
to akurat jest odgłos pompy paliwa (ok 2-3s słychać ją na zapłonie - zaraz po włączeniu zapłonu). |
_________________ .:Aktualnie poruszam się Seatem Ibizą II FL 1.9TDI 2000r. :.
.:Projektowanie w programie MaterCAM - toczenie, frezowanie:.
.:Programowanie sterowników PLC:.
.:Projektowanie 3D - SolidWorks:.
.:Projektowanie i wykonywanie instalacji pneumatycznych i hydraulicznych:. |
|
|
|
 |
brewa7

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 36 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 465 Skąd: ŁDZ
|
Wysłany: 23 Maj 2011, 20:18
|
|
|
No w każdym razie benzyna jest podawana |
_________________ Była: MK3
Jest: P206
 |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12078 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 24 Maj 2011, 11:00
|
|
|
brewa7 napisał/a: | I nie pisz do mnie angielskimi skrótami, bo nie nawidzę angielskiego. | To internetowy skrót akurat , to że wychodzi z anglika to nie mój problem brewa7 napisał/a: | Jeszczesz muszę zdjąć kiedyś koła i zobaczyć jak wyglądają tarcze bo nie wiem czy ten sprzęt ma SCS czy też nie. | Nie wiem co ma dać taka operacja,,, przy tarczach nie ma nic z SCSu,,, brewa7 napisał/a: | Poprostu nie mam problemów z zasilaniem benzyną. | No to do pracy w zasadzie jest potrzebna tylko iskra - na pierwszej stronie Dioda pisał co jak sprawdzić,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
brewa7

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 36 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 465 Skąd: ŁDZ
|
Wysłany: 24 Maj 2011, 16:23
|
|
|
JoeMix napisał/a: | brewa7 napisał/a:
Jeszcze muszę zdjąć kiedyś koła i zobaczyć jak wyglądają tarcze, bo nie wiem czy ten sprzęt ma SCS czy też nie.
JoeMix napisał/a: | Nie wiem co ma dać taka operacja,,, przy tarczach nie ma nic z SCSu,,, |
|
Tzn. z tego co przeczytałem w książce to jest różnica w grubości tarcz. Bez SCS 10mm, z SCS 20mm i różnica w średnicy bębnów bez SCS 180mm, z SCS 203mm. Poprostu chce sprawdzić. |
_________________ Była: MK3
Jest: P206
 |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12078 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 24 Maj 2011, 17:09
|
|
|
No to sprawdzaj grubość tarcz, dla mnie pewniejsze było by sprawdzenie fizycznej obecności urządzenia przy skrzyni i jego napędu (pasków od półosiek) |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
brewa7

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 36 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 465 Skąd: ŁDZ
|
Wysłany: 24 Maj 2011, 18:11
|
|
|
wiesz jak zdejmę koło to chyba resztę też zobacze jak się trochę przychylę. Czy nie bardzo?? |
_________________ Była: MK3
Jest: P206
 |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 24 Maj 2011, 19:30
|
|
|
brewa7 napisał/a: | Tzn. z tego co przeczytałem w książce to jest różnica w grubości tarcz. Bez SCS 10mm, z SCS 20mm i różnica w średnicy bębnów bez SCS 180mm, z SCS 203mm. Poprostu chce sprawdzić. | Nie dokońca tak jest - ja mam racze wentylowane (20mm) i SCSu nie mam. Fakt że wszystkie fiesty co miały SCS miały też tarcze wentylowane. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
brewa7

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 36 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 465 Skąd: ŁDZ
|
Wysłany: 24 Maj 2011, 21:04
|
|
|
No to zależy też od tego co robił z tym samochodem poprzedni właściciel. Bo myślę, że Ty też nie jesteś pierwszym posiadaczem swojego samochodu. Może poprzedni właściciel założył Ci wentylowane tarcze i dlatego. No ja nie mam zbytniej dostępności do kanału, ale muszę z takim jednym cieciem pogadać to może pozwoli mi wjechać i obejrzeć go od spodu. Ale narazie muszę coś pomyśleć o jakimś aku, bo co dnia się boję że nie odpali, a jak odpalam to tak mu trochę z oporami idzie. Musi pokręcić tak ze 3-5s i dopiero zaskakuje. No i Olej, ale o tym to już w innym dziale można pogadać. |
_________________ Była: MK3
Jest: P206
 |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 25 Maj 2011, 08:18
|
|
|
brewa7 napisał/a: | No to zależy też od tego co robił z tym samochodem poprzedni właściciel. | Jestem drugim właścicielem (pierwszym i jedynym był niemiec), a hamulce sam zmieniałem. Wszystkie Fiesty 1,6 i wyżej miały tarcze wentylowane, a mało która miała SCS. Nie wierzę że Twoja 1,1 ma SCS, ale nie mówię że to niemożliwe, bo teoretycznie taka wersja miała prawo być. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12078 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 25 Maj 2011, 09:10
|
|
|
brewa7, dziwne rzeczy masz w profil wpisane jeśli myślisz ze to fajnie wygląda i pomaga to się mylisz, to czy masz SCS sprawdzisz podnosząc maskę i rzucając okiem dokąd biegną przewody hamulcowe z pompy i koła od strony kierowcy - 15 sekund rano pod blokiem przed wyjazdem z domu,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12078 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 27 Maj 2011, 11:29
|
|
|
jackrzec, ja liczę po całości, otwarcie samochodu, zwolnienie maski, podparcie jej na stopce, wsadzenie łba w okolice pompy hamulcowej, dla lepciejszego widoku na dół skrzyni,,, no i potem zatrzaśnięcie maski, byle nie sobie na głowę |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|