  
                  
                   | 
                            
          
         		       
      
 
 
    
     
	
		Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś 21 Maj 2006,  22:40		 | 
	
			Silnik : nie pali trudności z odpaleniem | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 brewa7  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Aleksander 
                  Wiek: 36  Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 465 Skąd: ŁDZ 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23 Maj 2011,  13:17   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | JoeMix napisał/a: | 	 		   	  | brewa7 napisał/a: | 	 		  | Z tego co było wcześniej na obrazku z danymi silnika to wychodzi mi na gaźnik webera z mono wtryskiem | 	  Nie no, albo gaźnik albo wtrysk, nie ma czegoś takego jak gaźnik z wtryskiem,,, | 	  
 
Nie no już się pozbierałem do kupy i zrozumiałem że gaźnik to swoję ,a wtrysk swoje. 	  | JoeMix napisał/a: | 	 		  | gaźnik był montowany z automatyczną skrzynią. Chodzi Ci o ta gwiazdkę w tabelce,,, to są obroty podane dla automatu które są inne niż dla manuala.Gaźników do fiesty to kładli przynajmniej kilka, a w książkach zazwyczaj jest opisany jeden,,, | 	   
 
Ta gwiazdka to masz rację odnosi się do automatu, bo to były 2 różne gaźniki montowane. Na manualu były dwugardzielowe z przelotami 26/22, a na automacie też dwugardzielowy tylko o innych średnicach przelotów 26/28.
 
 	  | brewa7 napisał/a: | 	 		  | To jest jedno punktowy wtrysk paliwa firmy weber | 	  
 
 	  | JoeMix napisał/a: | 	 		  | Jeśli autentycznie patrzyłas pod maskę to masz coś nie tak ze wzrokiem IMHO. | 	  
 
Wiesz co... Tu nie chodzi o to czy mam problem ze wzrokiem, czy nie. Poprostu nie mam problemów z zasilaniem benzyną. Zdejmowałem poprostu palenię nie dawno i tak specjalnie się nie przyglądałem temu. Ale stwierdzić mogłem, że mam wtrysk bo bo przed odpaleniem słychać jak wtrysk podaje paliwo do gardzieli, a po wyłączeniu silnika że paliwo jest cofane z wtrysku. I nie pisz do mnie angielskimi skrótami, bo nie nawidzę angielskiego.
 
 
I na koniec chiałem przeprosić za swoją głupotę. Poprostu ten samochód mam od niedawna i narazie jeszcze próbuje dociec co on ma, a czego nie. Jeszczesz muszę zdjąć kiedyś koła i zobaczyć jak wyglądają tarcze bo nie wiem czy ten sprzęt ma SCS czy też nie. | 
             
						
				_________________ Była: MK3
 
Jest: P206
 
 
  | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Blackknight88  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Sport 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Karol 
                  Wiek: 36  Dołączył: 23 Kwi 2009 Posty: 263 Skąd: Kielce 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23 Maj 2011,  16:49   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | brewa7 napisał/a: | 	 		  | przed odpaleniem słychać jak wtrysk podaje paliwo do gardzieli | 	  
 
 
to akurat jest odgłos pompy paliwa (ok 2-3s słychać ją na zapłonie - zaraz po włączeniu zapłonu). | 
             
						
				_________________ .:Aktualnie poruszam się Seatem Ibizą II FL 1.9TDI 2000r. :.
 
.:Projektowanie w programie MaterCAM - toczenie, frezowanie:.
 
.:Programowanie sterowników PLC:.
 
.:Projektowanie 3D - SolidWorks:.
 
.:Projektowanie i wykonywanie instalacji pneumatycznych i hydraulicznych:. | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 brewa7  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Aleksander 
                  Wiek: 36  Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 465 Skąd: ŁDZ 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23 Maj 2011,  19:18   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | No w każdym razie benzyna jest podawana | 
             
						
				_________________ Była: MK3
 
Jest: P206
 
 
  | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24 Maj 2011,  10:00   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | brewa7 napisał/a: | 	 		  |  I nie pisz do mnie angielskimi skrótami, bo nie nawidzę angielskiego. | 	  To internetowy skrót akurat   , to że wychodzi z anglika to nie mój problem    	  | brewa7 napisał/a: | 	 		  | Jeszczesz muszę zdjąć kiedyś koła i zobaczyć jak wyglądają tarcze bo nie wiem czy ten sprzęt ma SCS czy też nie. | 	  Nie wiem co ma dać taka operacja,,, przy tarczach nie ma nic z SCSu,,, 	  | brewa7 napisał/a: | 	 		  | Poprostu nie mam problemów z zasilaniem benzyną. | 	  No to do pracy w zasadzie jest potrzebna tylko iskra - na pierwszej stronie Dioda pisał co jak sprawdzić,,, | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 brewa7  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Aleksander 
                  Wiek: 36  Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 465 Skąd: ŁDZ 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24 Maj 2011,  15:23   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | JoeMix napisał/a: | 	 		  brewa7 napisał/a:
 
Jeszcze muszę zdjąć kiedyś koła i zobaczyć jak wyglądają tarcze, bo nie wiem czy ten sprzęt ma SCS czy też nie.
 
 	  | JoeMix napisał/a: | 	 		  | Nie wiem co ma dać taka operacja,,, przy tarczach nie ma nic z SCSu,,, | 	 
  | 	  
 
 
Tzn. z tego co przeczytałem w książce to jest różnica w grubości tarcz. Bez SCS 10mm, z SCS 20mm i różnica w średnicy bębnów bez SCS 180mm, z SCS 203mm. Poprostu chce sprawdzić.     | 
             
						
				_________________ Była: MK3
 
Jest: P206
 
 
  | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24 Maj 2011,  16:09   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | No to sprawdzaj grubość tarcz, dla mnie pewniejsze było by sprawdzenie fizycznej obecności urządzenia przy skrzyni i jego napędu (pasków od półosiek) | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 brewa7  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Aleksander 
                  Wiek: 36  Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 465 Skąd: ŁDZ 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24 Maj 2011,  17:11   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | wiesz jak zdejmę koło to chyba resztę też zobacze jak się trochę przychylę. Czy nie bardzo?? | 
             
						
				_________________ Była: MK3
 
Jest: P206
 
 
  | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 jackrzec  		  
		 
         Klubowicz
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`12 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.25Duratec/82KM 
                  Imię: Jacek 
                  Wiek: 51  Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24 Maj 2011,  18:30   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | brewa7 napisał/a: | 	 		  Tzn. z tego co przeczytałem w książce to jest różnica w grubości tarcz. Bez SCS 10mm, z SCS 20mm i różnica w średnicy bębnów bez SCS 180mm, z SCS 203mm. Poprostu chce sprawdzić.    | 	  Nie dokońca tak jest - ja mam racze wentylowane (20mm) i SCSu nie mam. Fakt że wszystkie fiesty co miały SCS miały też tarcze wentylowane. | 
             
						
				_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,--> 
 
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 brewa7  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Aleksander 
                  Wiek: 36  Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 465 Skąd: ŁDZ 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24 Maj 2011,  20:04   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | No to zależy też od tego co robił z tym samochodem poprzedni właściciel. Bo myślę, że Ty też nie jesteś pierwszym posiadaczem swojego samochodu. Może poprzedni właściciel założył Ci wentylowane tarcze i dlatego. No ja nie mam zbytniej dostępności do kanału, ale muszę z takim jednym cieciem pogadać to może pozwoli mi wjechać i obejrzeć go od spodu. Ale narazie muszę coś pomyśleć o jakimś aku, bo co dnia się boję że nie odpali, a jak odpalam to tak mu trochę z oporami idzie. Musi pokręcić tak ze 3-5s i dopiero zaskakuje. No i Olej, ale o tym to już w innym dziale można pogadać. | 
             
						
				_________________ Była: MK3
 
Jest: P206
 
 
  | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 jackrzec  		  
		 
         Klubowicz
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`12 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.25Duratec/82KM 
                  Imię: Jacek 
                  Wiek: 51  Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25 Maj 2011,  07:18   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | brewa7 napisał/a: | 	 		  | No to zależy też od tego co robił z tym samochodem poprzedni właściciel. | 	  Jestem drugim właścicielem (pierwszym i jedynym był niemiec), a hamulce sam zmieniałem. Wszystkie Fiesty 1,6 i wyżej miały tarcze wentylowane, a mało która miała SCS. Nie wierzę że Twoja 1,1 ma SCS, ale nie mówię że to niemożliwe, bo teoretycznie taka wersja miała prawo być. | 
             
						
				_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,--> 
 
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 25 Maj 2011,  08:10   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | brewa7, dziwne rzeczy masz w profil wpisane jeśli myślisz ze to fajnie wygląda i pomaga to się mylisz, to czy masz SCS sprawdzisz podnosząc maskę i rzucając okiem dokąd biegną przewody hamulcowe z pompy i koła od strony kierowcy - 15 sekund rano pod blokiem przed wyjazdem z domu,,, | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27 Maj 2011,  10:29   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               jackrzec, ja liczę po całości, otwarcie samochodu, zwolnienie maski, podparcie jej na stopce, wsadzenie łba w okolice pompy hamulcowej, dla lepciejszego widoku na dół skrzyni,,, no i potem zatrzaśnięcie maski, byle nie sobie na głowę     | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
 
       
   
 
 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.         
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.  
   
    |    | 
 
 
 |