[MK5] Nie działający centralny zamek po instalowaniu alarmu |
Autor |
Wiadomość |
drjanusz

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 62 Dołączył: 07 Lip 2007 Posty: 923 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14 Lut 2011, 22:19
|
|
|
zabka35i napisał/a: | dobra mam Tylko czy to będzie to samo skoro jak tamto bardziej mk3 jest |
A w jakim robisz-w mk3??? |
_________________ Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6 |
|
|
|
 |
zabka35i

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Family
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Damian
Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2011 Posty: 558 Skąd: Myślenice
|
Wysłany: 14 Lut 2011, 22:22
|
|
|
MK5 |
|
|
|
 |
drjanusz

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 62 Dołączył: 07 Lip 2007 Posty: 923 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14 Lut 2011, 22:23
|
|
|
To czego p*******sz o mk3 |
_________________ Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6 |
|
|
|
 |
zabka35i

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Family
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Damian
Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2011 Posty: 558 Skąd: Myślenice
|
Wysłany: 14 Lut 2011, 22:26
|
|
|
Że co???? Kolego czytaj może dokładnie bo o mk3 to ja nigdzie nie pisałem. |
|
|
|
 |
Miły

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 39 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 2084 Skąd: Gostyń/PGS RFxx
|
Wysłany: 14 Lut 2011, 22:29
|
|
|
zabka35i napisał/a: | Instalowałem sobie dzisiaj alarm RTX CS3 |
drjanusz napisał/a: | To czego p*******sz o mk3 |
dokładnie... najpierw czytaj coś ze zrozumieniem i przede wszystkim tagi a później wielce przeklinaj na forum... Pomyliło ci się chyba z nazwą alarmu... to nie pierwszy temat z takimi twoimi wypowiedziami... |
_________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki" |
|
|
|
 |
zabka35i

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Family
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Damian
Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2011 Posty: 558 Skąd: Myślenice
|
Wysłany: 14 Lut 2011, 22:46
|
|
|
Tak czy inaczej jutro sprawdzę bezpieczniki te do których mogę się łatwo dostać. I napisze jak spraw wyglada |
|
|
|
 |
drjanusz

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 62 Dołączył: 07 Lip 2007 Posty: 923 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14 Lut 2011, 23:17
|
|
|
zabka35i napisał/a: | dobra mam Tylko czy to będzie to samo skoro jak tamto bardziej mk3 jest |
No a to w jakim narzeczu pisane-bo zrozumiałem że o mk3 |
_________________ Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6 |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12086 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 14 Lut 2011, 23:44
|
|
|
drjanusz, a jaki schemat mu wysłałeś, bo ja mu dałem linka do tematu mafiosa i chyba nawet nie zajrzał,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
drjanusz

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 62 Dołączył: 07 Lip 2007 Posty: 923 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14 Lut 2011, 23:45
|
|
|
Schemat od mk4 -nie powinien się różnić w tej kwestii od mk5 |
_________________ Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6 |
|
|
|
 |
Puff
Forumowy Maruda

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 38 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5740 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 15 Lut 2011, 00:03
|
|
|
JoeMix napisał/a: | central mógł szlag trafić. |
Mk5 nie ma modułu zamka centralnego - są dwa siłowniki master, które wzajemnie się sterują (+ew. wysterowują 2 siłowniki slave tylnych drzwi).
drjanusz napisał/a: | Schemat od mk4 -nie powinien się różnić w tej kwestii od mk5 |
Nawet nie wiesz jak dużo różnic (zwłaszcza w elektryce...) jest między mk4 a mk5... Dwa razy bym sprawdził zanim bym podrzucał schematy czy są choć podobne |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12086 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 15 Lut 2011, 00:27
|
|
|
Pufcio napisał/a: | JoeMix napisał/a: | central mógł szlag trafić. |
Mk5 nie ma modułu zamka centralnego - są dwa siłowniki master, które wzajemnie się sterują (+ew. wysterowują 2 siłowniki slave tylnych drzwi). | No wiem JoeMix napisał/a: | Właśnie nie ma chyba centralki, wiec jak si ę zrobiło ostre zwarcie to poleciały styki lub silniczki w siłownikach i dlatego jest martwy,,, |
Pufcio napisał/a: | drjanusz napisał/a: | Schemat od mk4 -nie powinien się różnić w tej kwestii od mk5 |
Nawet nie wiesz jak dużo różnic (zwłaszcza w elektryce...) jest między mk4 a mk5... Dwa razy bym sprawdził zanim bym podrzucał schematy czy są choć podobne | Dostal linka do tematu mafii i tam jest chyba dobry schemat i jak to popiac... |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
zabka35i

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Family
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Damian
Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2011 Posty: 558 Skąd: Myślenice
|
Wysłany: 15 Lut 2011, 07:08
|
|
|
OD drjanusz, dostałem schematy do mk3 wiec do mk5 to sie ma ni jak.
Link który mi podaliście sprawdziłem i jest tam prawidłowa instalacja ale w mk4 co może jest i podobna do mk 5 ale nie do końca.
i tak za nim ponownie będę podłączał to najpierw muszę pozbyć się problemu z centralnym , dlatego jak pisałem sprawdzę dokładnie bezpieczniki jeżeli to jednak nie one to może spróbuje podpiąć się pod siłownik by sprawdzić czy działa
[ Dodano: Wto Lut 15, 2011 07:24 ]
drjanusz napisał/a: | zabka35i napisał/a: | dobra mam Tylko czy to będzie to samo skoro jak tamto bardziej mk3 jest |
No a to w jakim narzeczu pisane-bo zrozumiałem że o mk3 |
Kolego cytujesz moja wypowiedź którą napisałem już po tym jak wysłałeś mi schematy. Kolego pomyłki się zdążają i nikt nie będzie Ci miał tego za złe tylko wystarczy się przyznać a nie zwalać na mnie. |
|
|
|
 |
drjanusz

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 62 Dołączył: 07 Lip 2007 Posty: 923 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 15 Lut 2011, 08:37
|
|
|
zabka35i,
No fakt mk3 -troche sobie namieszałem bo mi system wysiadł i a na dodatek dysk jest nowy i były przenosiny.A że nie ja to robie(bo jestem z takich spraw zielony) to sie namotało.
Przepraszam za zamieszanie -byłem pewien że to do mk5 |
_________________ Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6 |
Ostatnio zmieniony przez drjanusz 15 Lut 2011, 08:42, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
zabka35i

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Family
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Damian
Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2011 Posty: 558 Skąd: Myślenice
|
Wysłany: 15 Lut 2011, 08:41
|
|
|
Tak do mk5 jasne
jak ktoś chce zobaczyć to co mi wysłał kolega na maila to mu prześle bo takiej mk5 nie widziałem jak żyje. |
|
|
|
 |
Puff
Forumowy Maruda

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 38 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5740 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 15 Lut 2011, 11:57
|
|
|
JoeMix - to też nie tak W siłowniku master masz 5 żył - dwie, nazwijmy to, prądowe i trzy sygnałowe. Piątą można olać, bo to krańcówka, zostają więc 4. Wystarczy, że na którąś z tych "sygnałowych" sterujących będzie podana stała masa i siłownik w życiu nie będzie działał. Co więcej - podanie +12, żeby go wysterować, zewrze od razu do masy |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 15 Lut 2011, 17:34
|
|
|
Pufcio napisał/a: | Mk5 nie ma modułu zamka centralnego - są dwa siłowniki master, które wzajemnie się sterują (+ew. wysterowują 2 siłowniki slave tylnych drzwi).
| No nie do końca tak jest -jak ma podwójne ryglowanie, to jest moduł. Ja w swojej mk4 nawet mam (z tym że moja jest jeszcze na pilota radiowego)
zabka35i, masz schemat do mk5 http://jackrzec.republika...ralny_zamek.jpg z modułem i bez |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
Puff
Forumowy Maruda

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 38 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5740 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 15 Lut 2011, 17:49
|
|
|
jackrzec napisał/a: | jak ma podwójne ryglowanie |
Jak ma A takie cuda to chyba tylko w Ghii, bo w żadnej innej wersji tego nie spotkałem. |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
 |
zabka35i

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Family
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Damian
Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2011 Posty: 558 Skąd: Myślenice
|
Wysłany: 15 Lut 2011, 18:33
|
|
|
Nie posiadam podwójnego ryglowania.
Podpoiłem się pod kable koloru jak na schemacie ( nie wiem na 100% czy to schemat pod moje auto )
Schemat |
Ostatnio zmieniony przez zabka35i 15 Lut 2011, 19:31, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12086 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 15 Lut 2011, 18:56
|
|
|
Jedna rzecz mi śmierdzi w tych schematach,,, skoro zamek się otwiera i zamyka to silniczek się kreci raz w jedną raz w drugą,,, tylko jak to jest realizowane jak tam jedna szczotka silniczka jest na stałe do masy podłączona? |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 15 Lut 2011, 21:08
|
|
|
JoeMix, nie wiem. W mk3 jest na odwrót - tam jedna szczotka jest na stałe do "+" podłączona, a tu do minus. W jednej swojej mk3 podłaczałem wg schematu do mk3 (gdzie jeden jest na stałe z "+") i działa do dziś. Silniczków nie rozbierałem i nie wiem czy ich budowa wewn. jest taka jak pokazuje schemat (może wcale nie jest), ale sposób podłączenia jest na pewno dobry i na schemacie do mk5 który dałem napewno też jest dobry (w sumie od mk4 niczym się nie różni - nawet kolory kabli ma te same) |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
|