Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: alarm, centralny zamek, mk5

[MK5] Nie działający centralny zamek po instalowaniu alarmu
Autor Wiadomość
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 62
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 14 Lut 2011, 22:19   

zabka35i napisał/a:
dobra mam :) Tylko czy to będzie to samo skoro jak tamto bardziej mk3 jest

A w jakim robisz-w mk3???
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 
 
 
zabka35i 


Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Family
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Damian
Wiek: 38
Dołączył: 05 Sty 2011
Posty: 558
Skąd: Myślenice
Wysłany: 14 Lut 2011, 22:22   

MK5 :)
 
 
 
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 62
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 14 Lut 2011, 22:23   

To czego p*******sz o mk3 :fox:
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 
 
 
zabka35i 


Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Family
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Damian
Wiek: 38
Dołączył: 05 Sty 2011
Posty: 558
Skąd: Myślenice
Wysłany: 14 Lut 2011, 22:26   

Że co???? Kolego czytaj może dokładnie bo o mk3 to ja nigdzie nie pisałem.
 
 
 
Miły 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 39
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 2084
Skąd: Gostyń/PGS RFxx
Wysłany: 14 Lut 2011, 22:29   

zabka35i napisał/a:
Instalowałem sobie dzisiaj alarm RTX CS3


drjanusz napisał/a:
To czego p*******sz o mk3 :fox:


dokładnie... najpierw czytaj coś ze zrozumieniem i przede wszystkim tagi a później wielce przeklinaj na forum... Pomyliło ci się chyba z nazwą alarmu... to nie pierwszy temat z takimi twoimi wypowiedziami...
_________________
Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"

Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
 
 
 
zabka35i 


Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Family
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Damian
Wiek: 38
Dołączył: 05 Sty 2011
Posty: 558
Skąd: Myślenice
Wysłany: 14 Lut 2011, 22:46   

Tak czy inaczej jutro sprawdzę bezpieczniki te do których mogę się łatwo dostać. I napisze jak spraw wyglada
 
 
 
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 62
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 14 Lut 2011, 23:17   

zabka35i napisał/a:
dobra mam :) Tylko czy to będzie to samo skoro jak tamto bardziej mk3 jest

No a to w jakim narzeczu pisane-bo zrozumiałem że o mk3 :fox:
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12086
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 14 Lut 2011, 23:44   

drjanusz, a jaki schemat mu wysłałeś, bo ja mu dałem linka do tematu mafiosa i chyba nawet nie zajrzał,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 62
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 14 Lut 2011, 23:45   

Schemat od mk4 -nie powinien się różnić w tej kwestii od mk5
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 38
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5740
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 15 Lut 2011, 00:03   

JoeMix napisał/a:
central mógł szlag trafić.

Mk5 nie ma modułu zamka centralnego - są dwa siłowniki master, które wzajemnie się sterują (+ew. wysterowują 2 siłowniki slave tylnych drzwi).

drjanusz napisał/a:
Schemat od mk4 -nie powinien się różnić w tej kwestii od mk5

Nawet nie wiesz jak dużo różnic (zwłaszcza w elektryce...) jest między mk4 a mk5... Dwa razy bym sprawdził zanim bym podrzucał schematy czy są choć podobne :)
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12086
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 15 Lut 2011, 00:27   

Pufcio napisał/a:
JoeMix napisał/a:
central mógł szlag trafić.

Mk5 nie ma modułu zamka centralnego - są dwa siłowniki master, które wzajemnie się sterują (+ew. wysterowują 2 siłowniki slave tylnych drzwi).
No wiem
JoeMix napisał/a:
Właśnie nie ma chyba centralki, wiec jak si ę zrobiło ostre zwarcie to poleciały styki lub silniczki w siłownikach i dlatego jest martwy,,,


Pufcio napisał/a:
drjanusz napisał/a:
Schemat od mk4 -nie powinien się różnić w tej kwestii od mk5

Nawet nie wiesz jak dużo różnic (zwłaszcza w elektryce...) jest między mk4 a mk5... Dwa razy bym sprawdził zanim bym podrzucał schematy czy są choć podobne :)
Dostal linka do tematu mafii i tam jest chyba dobry schemat i jak to popiac...
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
zabka35i 


Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Family
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Damian
Wiek: 38
Dołączył: 05 Sty 2011
Posty: 558
Skąd: Myślenice
Wysłany: 15 Lut 2011, 07:08   

OD drjanusz, dostałem schematy do mk3 wiec do mk5 to sie ma ni jak.

Link który mi podaliście sprawdziłem i jest tam prawidłowa instalacja ale w mk4 co może jest i podobna do mk 5 ale nie do końca.

i tak za nim ponownie będę podłączał to najpierw muszę pozbyć się problemu z centralnym , dlatego jak pisałem sprawdzę dokładnie bezpieczniki jeżeli to jednak nie one to może spróbuje podpiąć się pod siłownik by sprawdzić czy działa

[ Dodano: Wto Lut 15, 2011 07:24 ]
drjanusz napisał/a:
zabka35i napisał/a:
dobra mam :) Tylko czy to będzie to samo skoro jak tamto bardziej mk3 jest

No a to w jakim narzeczu pisane-bo zrozumiałem że o mk3 :fox:


Kolego cytujesz moja wypowiedź którą napisałem już po tym jak wysłałeś mi schematy. Kolego pomyłki się zdążają i nikt nie będzie Ci miał tego za złe tylko wystarczy się przyznać a nie zwalać na mnie.
 
 
 
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 62
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 15 Lut 2011, 08:37   

zabka35i,
No fakt mk3 -troche sobie namieszałem bo mi system wysiadł i a na dodatek dysk jest nowy i były przenosiny.A że nie ja to robie(bo jestem z takich spraw zielony) to sie namotało.
Przepraszam za zamieszanie -byłem pewien że to do mk5 notw notw notw :placz:
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
Ostatnio zmieniony przez drjanusz 15 Lut 2011, 08:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
zabka35i 


Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Family
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Damian
Wiek: 38
Dołączył: 05 Sty 2011
Posty: 558
Skąd: Myślenice
Wysłany: 15 Lut 2011, 08:41   

Tak do mk5 jasne :hahaha:

jak ktoś chce zobaczyć to co mi wysłał kolega na maila to mu prześle bo takiej mk5 nie widziałem jak żyje.
 
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 38
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5740
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 15 Lut 2011, 11:57   

JoeMix - to też nie tak :) W siłowniku master masz 5 żył - dwie, nazwijmy to, prądowe i trzy sygnałowe. Piątą można olać, bo to krańcówka, zostają więc 4. Wystarczy, że na którąś z tych "sygnałowych" sterujących będzie podana stała masa i siłownik w życiu nie będzie działał. Co więcej - podanie +12, żeby go wysterować, zewrze od razu do masy :D
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 15 Lut 2011, 17:34   

Pufcio napisał/a:
Mk5 nie ma modułu zamka centralnego - są dwa siłowniki master, które wzajemnie się sterują (+ew. wysterowują 2 siłowniki slave tylnych drzwi).
No nie do końca tak jest -jak ma podwójne ryglowanie, to jest moduł. Ja w swojej mk4 nawet mam (z tym że moja jest jeszcze na pilota radiowego)

zabka35i, masz schemat do mk5 http://jackrzec.republika...ralny_zamek.jpg z modułem i bez
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 38
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5740
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 15 Lut 2011, 17:49   

jackrzec napisał/a:
jak ma podwójne ryglowanie

Jak ma :) A takie cuda to chyba tylko w Ghii, bo w żadnej innej wersji tego nie spotkałem.
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
zabka35i 


Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Family
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Damian
Wiek: 38
Dołączył: 05 Sty 2011
Posty: 558
Skąd: Myślenice
Wysłany: 15 Lut 2011, 18:33   

Nie posiadam podwójnego ryglowania.

Podpoiłem się pod kable koloru jak na schemacie ( nie wiem na 100% czy to schemat pod moje auto )

Schemat
Ostatnio zmieniony przez zabka35i 15 Lut 2011, 19:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12086
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 15 Lut 2011, 18:56   

Jedna rzecz mi śmierdzi w tych schematach,,, skoro zamek się otwiera i zamyka to silniczek się kreci raz w jedną raz w drugą,,, tylko jak to jest realizowane jak tam jedna szczotka silniczka jest na stałe do masy podłączona?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 15 Lut 2011, 21:08   

JoeMix, nie wiem. W mk3 jest na odwrót - tam jedna szczotka jest na stałe do "+" podłączona, a tu do minus. W jednej swojej mk3 podłaczałem wg schematu do mk3 (gdzie jeden jest na stałe z "+") i działa do dziś. Silniczków nie rozbierałem i nie wiem czy ich budowa wewn. jest taka jak pokazuje schemat (może wcale nie jest), ale sposób podłączenia jest na pewno dobry i na schemacie do mk5 który dałem napewno też jest dobry (w sumie od mk4 niczym się nie różni - nawet kolory kabli ma te same)
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - Dlaczego 1.8 Diesel nie chce odpalić
Zajrzyjcie tutaj zanim spytacie o to samo.
Rkalitka Silniki diesla 230 23 Gru 2014, 20:23
Jaszczur
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK5] Fiesta MK5
Fordy Fiesta V generacji (1999-2002)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:32
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Brak nowych postów Przyklejony: Strony i linki o Fiestach i nie tylko
Nikuś Linkownia 22 25 Mar 2017, 23:55
slawomirro
Brak nowych postów Przyklejony: Koło dwumasowe - jest czy nie ma? Wątek zbiorczy
Brak pewności co masz w swojej MK6? Pytaj tutaj.
medrek Mechanika ogólna 17 18 Lip 2021, 10:46
ttomek71


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.