| [MK4] Stuki po wymianie łączników stabilizatora | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | lambogrand   
 Model: Ford Fiesta Mk4`97
 Wersja: Flair
 Silnik: 1.3/58KM
 Dołączył: 22 Sty 2009
 Posty: 20
 Skąd: raciborz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Cze 2010,  17:49   [MK4] Stuki po wymianie łączników stabilizatora | 
 |  
               | 
 |  
               | witam wymienilem laczniki i gumki stabilizatora i zaczelo mi cos walic w okolicach prawego kola tylko na dziurach taki metaliczny dzwiek jakby amortyzator u gory o cos walil co to moze byc? tam jest jakies lozysko podobno jak sie je wymienia? 
 
  	  | Kod: |  	  | Proszę pamiętać o tagowaniu tematów. - trzeci
 | 
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez trzeci 1 Cze 2010,  17:57, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | luk-90   Prince of Tor Kielce 2014
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: SuperS
 Silnik: ST 170
 Wiek: 35
 Dołączył: 08 Lut 2009
 Posty: 2600
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Cze 2010,  17:55 | 
 |  
               | 
 |  
               | Jak u mnie było metaliczne uderzenie po wjechaniu w dziurę to okazało się, że sworzeń wachacza oraz tuleja wachacza |  
				| _________________ ==>  Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
   
 Tekst roku 	  | Cytat: |  	  | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | lambogrand   
 Model: Ford Fiesta Mk4`97
 Wersja: Flair
 Silnik: 1.3/58KM
 Dołączył: 22 Sty 2009
 Posty: 20
 Skąd: raciborz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Cze 2010,  18:20 | 
 |  
               | 
 |  
               | ale u mnie w tym kielichu u gory cos stuka jak to sie rozbiera? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jackrzec   Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`12
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.25Duratec/82KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 51
 Dołączył: 30 Cze 2005
 Posty: 2573
 Skąd: Stargard
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Cze 2010,  18:27 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | lambogrand napisał/a: |  	  | ale u mnie w tym kielichu u gory cos stuka jak to sie rozbiera? | 
 Używasz dwóch kluczy (jeden imbus w środek żeby zablokować a drugi na zewnątrz do nakrętki chyba 19 - niepamiętam) i odkręcasz. Po odkręceniu możesz wyjąć całą kolumnę ze sprężyną, z tym że wcześniej trzeba odkęcić całą resztę na dole.
 |  
				| _________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
 Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marcin   
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Imię: Marcin
 Wiek: 40
 Dołączył: 10 Kwi 2006
 Posty: 3110
 Skąd: Krosno Odrz.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Cze 2010,  18:28 | 
 |  
               | 
 |  
               | u mnie ostatnio okazało się, że jedna śruba mocowania kolumny kierowniczej była poluzowana i ten niewielki luz tłukł się na dziurach. |  
				| _________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
 Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.