Przesunięty przez: szynszyl 26 Mar 2014, 20:46 |
[MK5] Czy w dieslach jest komputer? |
Autor |
Wiadomość |
grzeste
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Inna
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Grzegorz
Dołączył: 30 Maj 2009 Posty: 91 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 21 Mar 2010, 10:59 [MK5] Czy w dieslach jest komputer?
|
|
|
Po awarii paska klinowego przydałoby się naładować akumulator. Czy w dieslach jest komputer? Czy po wyjęciu aku trzeba robić adaptację komputera? |
|
|
|
|
Horbik1
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Dawid
Wiek: 34 Dołączył: 18 Lut 2010 Posty: 14 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 21 Mar 2010, 11:46
|
|
|
Na pewno jest komputer i raczej (a nawet napewno) nie trzeba będzie nic z nim robić po wyjęciu aku i wsadzeniu nowego bądź naładowanego. Pozdro |
|
|
|
|
grzeste
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Inna
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Grzegorz
Dołączył: 30 Maj 2009 Posty: 91 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 21 Mar 2010, 13:18
|
|
|
Dzięki. |
|
|
|
|
jajcyk
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Jacek
Dołączył: 06 Gru 2008 Posty: 69 Skąd: Świebodzin
|
Wysłany: 21 Mar 2010, 18:46
|
|
|
Taka rada, po włożeniu akumulatora, najlepiej zostawić na kilka minutek, na biegu jałowym, gdyż po odłączeniu lubi się poprzestawiać. Jak zostawisz na trochę, wszystko sobie ustawi, takie samoprogramowanie. |
|
|
|
|
kamil wolski
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 21 Mar 2010, 23:07
|
|
|
jajcyk napisał/a: | Taka rada, po włożeniu akumulatora, najlepiej zostawić na kilka minutek, na biegu jałowym, gdyż po odłączeniu lubi się poprzestawiać. |
Co takiego się przestawia? |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
|
jajcyk
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Jacek
Dołączył: 06 Gru 2008 Posty: 69 Skąd: Świebodzin
|
Wysłany: 23 Mar 2010, 01:12
|
|
|
Komputer |
|
|
|
|
kamil wolski
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 23 Mar 2010, 11:39
|
|
|
Ale chodzi mi co dokładnie. Wtrysk sterowany tym komputerem czy co musi się zaadaptować? |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
|
jajcyk
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Jacek
Dołączył: 06 Gru 2008 Posty: 69 Skąd: Świebodzin
|
Wysłany: 23 Mar 2010, 20:24
|
|
|
Czasami jest problem z pierwszym odpaleniem, chodzi nierówno, ma fiksa po prostu. I trzeba dać mu trochę, żeby się ustawił. Nie słyszałeś o czymś takim ? |
|
|
|
|
kamil wolski
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 23 Mar 2010, 20:25
|
|
|
Nie, mam wyjęty komputer. Ale staram się edukować na forum w miarę możliwości. |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 28 Mar 2010, 00:29
|
|
|
ECU- Electronic Control Unit
MK2 oraz MK3 brak ECU
MK4 uklad EDC z EEC5 pod maska prymitywny uklad eletroniki lub pseudo elektroniki (OBDII).
MK5 uklad EDC + uklad opatry na VW potrzebuje samoadapracji w VW adaptacja przez VAGa (OBD II)
MK6 oraz 7 EDC17 obsuga przed WDS-a ( urzadzenie serwisowe Forda) (OBDII) |
_________________
|
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 28 Mar 2010, 09:24
|
|
|
Fordon napisał/a: | MK4 uklad EDC z EEC5 pod maska prymitywny uklad eletroniki lub pseudo elektroniki (OBDII) | Jako ciekawostka z tego co się orientuję Mk3 w układach wtryskowych maiło EEC4, gaźnik miał 3 wersję modułu a Mk2 Xr2 miało 2 wersję,,, a zaczęło się od modułu z 1,6 w Mk1. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
|