[MK5] Ile kluczyków do samochodu powinno być? |
Autor |
Wiadomość |
grzeste

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Inna
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Grzegorz
Dołączył: 30 Maj 2009 Posty: 91 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 29 Paź 2009, 22:19
|
|
|
Pawełos666 napisał/a: | nie rozumiem, potrzebujesz taki opis? bo mam taka ksiazke... |
Nie.
Nikt nie chce poinformowac jak zakodować dorobiony kluczyk, a ja "jadę" na ostatnim!!!!
Co będzie za rok albo 5 lat. W jaki sposób dorobię kluczyk ze startego klucza! W St. Woli nie ma ASO Forda. Jutro jadę do Lublina. Mam zamiar odwiedzić VOVA-ą dealera Forda i spytać się o surówkę klucza ( cenę ). |
|
|
|
 |
Pawełos666
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS
|
Wysłany: 29 Paź 2009, 22:25
|
|
|
masz kluczyk matki? nikt z rzemieslnikow ktorzy dorabiaja jeżeli nie masz kluczyka matki nie zrobi, pozostaje tylko konkretny serwis, mając matke koduje się pewną sekwęcją a bez tego kluczyka to trzeba wyciągać eprom z immobilizera (tzw wymazywanie key'sów) i przeprogramować rozpoznać nowy kluczyk
konkretnie o jakiej fiescie mowimy? |
_________________ CVH 1.4 FU..'89
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec |
Ostatnio zmieniony przez Pawełos666 30 Paź 2009, 00:07, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
 |
grzeste

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Inna
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Grzegorz
Dołączył: 30 Maj 2009 Posty: 91 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 29 Paź 2009, 22:34
|
|
|
Ano własnie w tym rzecz, że poprzedni właściciel zgubił "matkę". Mam tylko dwa kluczyki z których pierwszy poszedł w odstawkę z powodu problemów z otwieraniem drzwi, niesamowicie wytarty! Jadę na ostatnim!
Fiesta MK5. |
|
|
|
 |
Pawełos666
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS
|
Wysłany: 29 Paź 2009, 22:47
|
|
|
ej ale w 2000r., to w fordzie nie bylo kluczów matki... :yyy: komplet dwoch to tak jakby matka, na pewno mowimy o roczniku 2000? Twoje dane z samochodu sa dobre? klucze czerwone czy niebieskie? mozesz fotke zaladowac? pogadamy jutro albo pisz do mnie, wez tez pod uwage ze nie majac oryginalnych kluczy jest spory problem z ubepieczeniem |
_________________ CVH 1.4 FU..'89
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec |
|
|
|
 |
grzeste

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Inna
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Grzegorz
Dołączył: 30 Maj 2009 Posty: 91 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 29 Paź 2009, 23:02
|
|
|
Poprzedni właścicel twierdzi, że zgubił "matkę". Mam tylko dwa takie:
z czego pierwszy juz nie do użytku! Jadę na drugim - ostatnim!
Do Lublina wyjezdżam jutro ok południa. |
|
|
|
 |
Pawełos666
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS
|
Wysłany: 29 Paź 2009, 23:17
|
|
|
zwykly jednokodziak typu 32, klucza matki nie było, 2 takie to klucz matki |
_________________ CVH 1.4 FU..'89
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec |
Ostatnio zmieniony przez Pawełos666 30 Paź 2009, 16:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
hubi_2006

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Hubert
Wiek: 37 Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 1479 Skąd: Kruszwica
|
Wysłany: 30 Paź 2009, 12:41
|
|
|
Pawełos666 napisał/a: | ej ale w 2000r., to w fordzie nie bylo kluczów matki... :yyy: komplet dwoch to tak jakby matka, na pewno mowimy o roczniku 2000? Twoje dane z samochodu sa dobre? klucze czerwone czy niebieskie? mozesz fotke zaladowac? pogadamy jutro albo pisz do mnie, wez tez pod uwage ze nie majac oryginalnych kluczy jest spory problem z ubepieczeniem | Nie było już, czy nie było jeszcze? Moja fiesta jest pokazem tego jak ford przechodził z mk4 do mk5. Możliwe jest przecież (jak to u forda i nie tylko), że kluczyki "matki" były wydawane nadal żeby pozbyć się ich z magazynów.
[ Dodano: Pią Paź 30, 2009 14:45 ]
Pawełos666 napisał/a: | zwykly jednokodziak typu 32, klucza matki nie było | I po czym to jeszcze stwierdzasz? W książce obsługi pojazdu jest taki kluczyk na foto grzeste, i jest tam wzmianka o trzech kluczach w tym "matce". Sam mam dwa takie klucze bo pewnie Włoch zgubił lub złamał "matkę". |
_________________ Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
ebesz szkerebe debesz (R) |
|
|
|
 |
Pawełos666
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS
|
Wysłany: 30 Paź 2009, 15:44
|
|
|
po tym ze nie sa to niebieskie crypto, kodowanie robi sie komputerem FDS2000(FORD) & Ford diag, kluczyk matka z tego co ja wiem to jest caly czerwony... ma ktos z forum taki kluczyk z rocznika 2000? jak tak niech sie pochwali, ja nie mialem okazji zobaczyć w 2000r. w fiescie. Wyglada to tak:
  |
_________________ CVH 1.4 FU..'89
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 31 Paź 2009, 19:32
|
|
|
Pawełos666 napisał/a: | zwykly jednokodziak typu 32, klucza matki nie było, 2 takie to klucz matki | Bredzisz! Ja dostałem komplet 2 czarne i jeden cały czerwony. W instrukcji obsługi od fiesty też jest napisane że mają być 2 czarne z kropką i jeden cały czerwony. Ale kluczyka nie trzeba programować. Wystarczy dorobić klucz za 70 zł który jest dostosowany do immo ale bez tego układu. Potem w starym wydłubujesz tą czerwoną kropkę, wyciągasz układ i wkładasz do nowego. i po kłopocie. U nas w tesco w punkcie dorabiania kluczy gościu to robi za 70 zł i tyle. Operacja trwa 15 minut. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
Pawełos666
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS
|
Wysłany: 31 Paź 2009, 19:43
|
|
|
Do fiesty z 2000r. dostałeś komplet 3 kluczy tj 2 czarne i 1 caly czerwony? Tej kropki sie nie wydlubuje tylko rozpolawia na pol caly klucz. |
_________________ CVH 1.4 FU..'89
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec |
|
|
|
 |
Kadzax
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 35 Dołączył: 01 Gru 2008 Posty: 224 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 1 Lis 2009, 09:19
|
|
|
A ja kupiłe auto tylko z 1-dnym kluczykiem:)
Całe szczęście, że z czerwonym. |
|
|
|
 |
BerciQ

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Robert
Wiek: 39 Dołączył: 02 Sty 2009 Posty: 510 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: 1 Lis 2009, 13:06
|
|
|
jackrzec napisał/a: | Wystarczy dorobić klucz za 70 zł który jest dostosowany do immo ale bez tego układu. |
u mnie dorobienie takiego klucza to 50zł
Kupując samochód dostałem 3 klucze. 2 czarne (jeden ford, drugi dorabiany) i jeden czerwony.
Zawsze się zastanawiałem co z tą czerwoną kropką. To jest imobiliser? Zawsze czy w niektórych modelach, a w innych to jest jako atrapa? Pytam, bo szczerze powiedziawszy nie wiem czy mam immo (czy był seryjny we wszystkich modelach Fiest). Dodam że mam MK3, 95 r. z niemiec |
|
|
|
 |
Pawełos666
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS
|
Wysłany: 1 Lis 2009, 18:12
|
|
|
BerciQ napisał/a: | jackrzec napisał/a: | Wystarczy dorobić klucz za 70 zł który jest dostosowany do immo ale bez tego układu. |
u mnie dorobienie takiego klucza to 50zł
Kupując samochód dostałem 3 klucze. 2 czarne z kropka2 czarne (jeden ford, drugi dorabiany) i jeden czerwony.
Zawsze się zastanawiałem co z tą czerwoną kropką. To jest imobiliser? Zawsze czy w niektórych modelach, a w innych to jest jako atrapa? Pytam, bo szczerze powiedziawszy nie wiem czy mam immo (czy był seryjny we wszystkich modelach Fiest). Dodam że mam MK3, 95 r. z niemiec |
to bylo tak ze wczesniejsze fiesty z immo (czyli te modele mk3 od 94 czy 95 mialy immo, dokladnie nie wiem na 100%) wiec jesli mialy 3 klucze: 2 czarne z czerwona kropka rozpolawiane i klucz matka caly czerwony z czerwona kropka rowniez rozpolawiany na pol, fiesta w 2000r. miala 2 klucze z czerwona kropka i przy kodowaniu nowych 2 klucze wsadzone jeden po drugim dawaly "matke", samo dorobienie klucza najtaniej to 30zl |
_________________ CVH 1.4 FU..'89
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec |
Ostatnio zmieniony przez Pawełos666 1 Lis 2009, 18:27, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
bidżej

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 1 Lis 2009, 18:18
|
|
|
BerciQ napisał/a: | Zawsze się zastanawiałem co z tą czerwoną kropką. To jest imobiliser? | pod tą czerwoną "kropką" siedzi transponder immobilisera, sam immo jest gdzieś w elektronice auta, poza tym ma okular czytający transpondery przy starcyjce i lampkę w zegarku z tego co wiem, MK3.5 (a taką masz) miały immo seryjnie... |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
 |
BerciQ

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Robert
Wiek: 39 Dołączył: 02 Sty 2009 Posty: 510 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: 1 Lis 2009, 18:38
|
|
|
bidżej napisał/a: | BerciQ napisał/a: | Zawsze się zastanawiałem co z tą czerwoną kropką. To jest imobiliser? | pod tą czerwoną "kropką" siedzi transponder immobilisera, sam immo jest gdzieś w elektronice auta, poza tym ma okular czytający transpondery przy starcyjce i lampkę w zegarku z tego co wiem, MK3.5 (a taką masz) miały immo seryjnie... |
o jaaaa....ale bajerka mam
po ponad roku czasu dowiedziałem się że mam immo ale też nie specjalnie w tym temacie grzebałem ja mam 95r. MK3,5 jak w opisie
Nie no, to wiem, że cały immo jest w samochodzie. Stosując skrót myślowy wyszło co wyszło przy zegarku też mi się zaświeca czerwona lampka i potem gaśnie. Wyczytałem w instr.i tyle co zrozumiałem bo jędza jest po niemiecku, że jest to też sprawdzanie podzespołów. Jest to faktem? |
|
|
|
 |
bidżej

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 1 Lis 2009, 18:55
|
|
|
to jest właśnie lampka immobilizera sygnalizująca jego pracę. spróbuj odpalić auto z innego kluczyka albo odepnij okular przy stacyjce - zobaczysz jak zachowa się lampka. z podzespołami nie ma chyba nic wspólnego |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 2 Lis 2009, 20:13
|
|
|
bidżej napisał/a: | z podzespołami nie ma chyba nic wspólnego | Dokładnie! Samo odpięcie to zły pomysł. Spróbuj odpalić z przypiętym, ale zdjętym - wtedy dopiero ta dioda robi dyskotekę... |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
M_arcin

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 18 Lip 2006 Posty: 37 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2 Lis 2009, 22:54
|
|
|
Chyba 3 Przynajmniej w mojej MKIV są 3. Jeden obudowany z mini-latarka, drugi tylko obudowany i trzeci goły. |
|
|
|
 |
|