Przesunięty przez: van 22 Cze 2014, 13:57 |
modyfikacja hamulców w mk2 czy ktoś to robił |
Autor |
Wiadomość |
eryk [Usunięty]
|
Wysłany: 27 Sie 2009, 21:28 modyfikacja hamulców w mk2 czy ktoś to robił
|
|
|
czy są dostępne jakieś tarcze wentylowane do mk2 Może pasuję od jakiegoś innego modelu? |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 27 Sie 2009, 21:44
|
|
|
mk2 xr2 |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
mechcom
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32 Dołączył: 24 Sie 2008 Posty: 397 Skąd: Wolsztyn (PWL)
|
|
|
|
|
eryk [Usunięty]
|
Wysłany: 27 Sie 2009, 21:48
|
|
|
same tarcze się wymienia czy zaciski też trzeba |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 27 Sie 2009, 21:51
|
|
|
tarcze zaciski jarzma i klocki |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
eryk [Usunięty]
|
Wysłany: 27 Sie 2009, 21:54
|
|
|
Dzięki .teraz już nie będę palił klocków |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 27 Sie 2009, 21:55
|
|
|
spalisz i tak jeśli ostrej pojeździsz ja po 20 startach w tegorocznym zlocie FKP tarcze hamulcowe miałem fioletowe i zapach klocków też czułem |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 27 Sie 2009, 22:02
|
|
|
Laskosz napisał/a: | zapach klocków też czułem |
a adrenaline ? |
|
|
|
|
DziDzia
vel DziaDzia
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
|
|
|
|
mechcom
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32 Dołączył: 24 Sie 2008 Posty: 397 Skąd: Wolsztyn (PWL)
|
Wysłany: 27 Sie 2009, 22:09
|
|
|
DziDzia napisał/a: | Adrenalinę poczuł, jak już klocków nie czuł i nie miał czym hamować | heheh to zawsze przeciez reczny zostaje (zapewne by wtedy była adrenalina fajna jak by jedno koło szybciej złapało np tak przy 120km/h ) |
_________________ Kupiłem Forda i śmieje mi sie morda
Moja Fiestka Zapraszam http://www.fiestaklubpols...p=416613#416613
|
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 27 Sie 2009, 22:11
|
|
|
mechcom napisał/a: | (zapewne by wtedy była adrenalina fajna jak by jedno koło szybciej złapało np tak przy 120km/h ) |
aż tak dobrego ręcznego nie miałem wtedy
diodalodz napisał/a: | a adrenaline ? |
adrenalinę to ja czułem ostatni raz jak czekałem na okres pewnej panny |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
eryk [Usunięty]
|
Wysłany: 27 Sie 2009, 22:14
|
|
|
na szczęście klocek mi wyleciał w powrocie do domu nie na torze Jak resztę klocków wyciągnąłem to były całe tylko wszystkie zwęglone i popękane |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 27 Sie 2009, 22:21
|
|
|
mhm, a jak z pompą hamulcową? Wydaje mi sie, ze kiedys ktos pisal, ze trzeba tez wymenic na wydajniejszą, ale to chyba prawdopodobnie było przy zmianie hamulców przy 1.1 |
|
|
|
|
eryk [Usunięty]
|
Wysłany: 27 Sie 2009, 22:29
|
|
|
bardziej wydajna będzie pewnie lepsza zwłaszcza przy szerszych kapciach.Tylko czy spasuje |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 27 Sie 2009, 23:11
|
|
|
pompa z xrki powinna pasowac. Inna sprawa, ze w 1.4 i 1.6 mogła być ta sama.
Czekam, aż się przyzna ten, kto wtedy o tej pompie pisał |
|
|
|
|
eryk [Usunięty]
|
Wysłany: 27 Sie 2009, 23:17
|
|
|
U mnie pompa może byc z 1,1 bo kiedyś spotkałem Marka Kusiaka i mówił że tego quantuma składał na silniku 1,1 a jest 1,4.Pewnie ktoś później założył silnik 1,4 |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 28 Sie 2009, 09:16
|
|
|
vegetagt napisał/a: | mhm, a jak z pompą hamulcową? Wydaje mi sie, ze kiedys ktos pisal, ze trzeba tez wymenic na wydajniejszą, ale to chyba prawdopodobnie było przy zmianie hamulców przy 1.1 | Nie trzeba, ja zostawiłem ori pompę i działa dobrze, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 28 Sie 2009, 12:16
|
|
|
o, znalazlem orginalna wypowiedz
Wojtass napisał/a: | Tarcz wentylowanych nie włożysz tak hop siup, musisz mieć też szersze zaciski, a te wymagają wydajniejszej pompy hamulcowej.
Ale warto napewno |
zrodlo: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=24210 |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 28 Sie 2009, 12:54
|
|
|
Operacja jest plug'n'play Odkręcasz 2 śruby ze zwrotnicy, zdejmujesz cały zacisk, odkręcasz go od układu hamulcowego, odkręcasz tarcze z piasty,,, zakładasz nowa tarcze, przykręcasz nowy zacisk (jest większy, ma większe klocki), podłączasz pod układ, odpowietrzasz. I gwarantuje że auto będzie hamować i to dobrze. Wydajniejsza pompa może mniejszy skok pedału. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 28 Sie 2009, 14:21
|
|
|
ja zmieniałem heble na wentylowane w 1.1 (co prawda mk3), ale hamuje jak szatan na standardowej pompie - więc ta w mk2 też powinna dać radę |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
|