Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Problem z pompką w baku
Autor Wiadomość
gacjusz
[Usunięty]

Wysłany: 13 Cze 2009, 13:35   [MK3] Problem z pompką w baku

Witam mam problem w mojej fieście 1.1 91 r. po przekręceniu kluczyka na zapłon pompka znajdująca się w baku cały czas pracuje i się nie rozłącza ciężko jest odpalić przez to samochód ale jak się już ją odpali to po dodaniu gazu muli się i często gaśnie tak jakby za dużo paliwa dostawała sprawdziłem przekaźniki są w porządku .... proszę o pomoc!!!
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12086
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 13 Cze 2009, 15:23   

To że pompka się nie wyłącza nie jest powodem że nie możesz odpalić samochodu - pompka się włącza na chwilę, robi cieśninie w układzie i skoro nie palisz silnika, to żeby się nie zagotowała się wyłącza, włącza znowu w chwili kiedy włączasz rozrusznik i pompuje paliwo puty nie zgasisz silnika. Skoro Ci się nie wyłącza to już może się ugotowała i teraz daje za niskie ciśnienie,,, stąd problemy w uruchomieniu silnika,,, Więc poza sprawdzeniem przekaźnika pompki i okolic do sprawdzenia ciśnienie podawanego paliwa.

(w profilu masz zaznaczone 1,1 a tam nie ma elektrycznej pompki paliwa - była w 1,1i)
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
gacjusz
[Usunięty]

Wysłany: 13 Cze 2009, 15:36   

ok rozumiem lecz po włożeniu pompki z innej fiesty w której działała do mojej dzieje się to samo .....
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12086
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 13 Cze 2009, 16:13   

Czyli nie wyłącza jej i są problemy z rozruchem? Jak pisałem, wydaje mi się że sam fakt iż pompka się nie wyłącza nie powinno utrudnić rozruchu, problem pewnie leży gdzie indziej,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
gacjusz
[Usunięty]

Wysłany: 13 Cze 2009, 16:23   

tu masz rację ale coś musi być nie tak skoro ona się nie wyłącza był wczoraj u mnie elektromechanik i powiedział że to czujnik położenia wału padł :hahaha: i żebym go wymienił i będzie w porządku powiem ze mi trochę ręce opadły...
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 46
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1447
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 13 Cze 2009, 16:29   

A co ze starą mechaniczną pompą, ominełes ją?
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5674
Skąd: Łódź
Wysłany: 13 Cze 2009, 16:35   

JoeMix napisał/a:
to żeby się nie zagotowała się
no nie bardzo przecież chłodzi ją paliwo w baku to raz . To jest tylko system oszczędności prądu większość aut z LPG ma tak że pompa chodzi non stop i jakoś wytrzymują wiele lat . odpepnij kostkę od EDISA i zobacz czy pompa zacznie zachowywać się poprawnie .
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12086
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 13 Cze 2009, 17:23   

diodalodz, no w sumie masz racje, przecie jest powrót i jak silnik nie pracuje to se ona pompuje w koło,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
gacjusz
[Usunięty]

Wysłany: 13 Cze 2009, 17:24   

zrobiłem tak jak powiedziałeś odłączyłem Edisa i pompka zachowuje się tak samo :9: :9:
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5674
Skąd: Łódź
Wysłany: 13 Cze 2009, 19:50   

czyli usterka jest w kompie bądź skrzynce bezpieczników . Zacznij od lokalizacji przekaźnika od pompy zdejmij mu ubranko plastikowe i zobacz czy nie dogrzały się klucze przekaźnika do siebie . jeśli nie to odepnij kompa i zobacz czy przekaźnik zamilknie to coś dzieje się z kompem .
 
 
 
gacjusz
[Usunięty]

Wysłany: 14 Cze 2009, 12:24   

sprawdziłem przekaźnik jest ok odłączyłem kompa i milczy przekaźnik i pompka
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5674
Skąd: Łódź
Wysłany: 14 Cze 2009, 14:20   

no to coś jest nie halo z kompem bądź jego zasilaniem .
 
 
 
gacjusz
[Usunięty]

Wysłany: 14 Cze 2009, 14:36   

można jakoś temu zaradzić?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.