Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Silnik 1,1 na Gaźniku Brak iskry !!:(
Autor Wiadomość
Freeman 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 43
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 3513
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 2 Lis 2008, 12:07   

Sprawdz może to ona zawala.
_________________
Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12088
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 2 Lis 2008, 12:38   

Dobry pomysł... tylko nie zamontuj do swojego cewki od kolegi tylko się zamieńcie, jeśli twoja u niego odpali, to niech sobie na razie z nią jeździ.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Cichy17
[Usunięty]

Wysłany: 2 Lis 2008, 15:45   

Ok. Jutro postaram sie zmienic. Poniformuje was o rezultatach:)

P.S Jakie fiesty maja takie same cewki? Czy cewka od silnika 1.1i lub 1.4 bedzie pasowała do mojego 1.1 Gaźnik?
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12088
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 2 Lis 2008, 16:41   

Bezie pasować od fiesty z zapłonem DIS (czyli bez aparatu i rozdzielacza zapłonu, są wtedy tylko 4 kable WN i jedna podwójna cewka z 4 wyjściami) silnik 1,4 ma chyba klasyczny rozdzielacz zapłoni i zwykłą pojedynczą cewkę z jednym wyjściem.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5674
Skąd: Łódź
Wysłany: 2 Lis 2008, 18:17   

ja stawiam na moduł albo czujnik wału .cewki żadko siadają tak aby usiałdy dwie połówki na raz . czujnik wału możesz podłozyc z każdego escorta/oriona/fiesty 1.1-1.3 a czasami od cvh jeszcze
 
 
 
Cichy17
[Usunięty]

Wysłany: 3 Lis 2008, 09:16   

Może pojade dziś na szrot i kupie sobie czujnik wału i zobaczymy.

P.S Wczoraj usiadłem do Fifki i chcialem zobaczyc czy odpali. Kręce Kręce i nagla zaczeła lapac ale to bylo tak ze kręce lapie znów kręce i znów lapie. Moze to w czyms pomoze
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5674
Skąd: Łódź
Wysłany: 3 Lis 2008, 10:24   

moze to wcale nie iskra a brak paliwa . Wlej do gardzieli nakrętkę paliwa i zobacz czy na chwilę nie odpali .
 
 
 
Cichy17
[Usunięty]

Wysłany: 3 Lis 2008, 13:27   

na 100% iskra bo sprawdzalem. Pozatym podaje paliwo i dla pewnosci wstrzyknelem strzykawka paliwo do cylindra i nic. Mi sie zdaje ze to cewka raz daje napiecie a raz nie
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12088
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 3 Lis 2008, 14:20   

Sprawdziwszy to napięcie na wtyczce jak Ci mówiłem?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Cichy17
[Usunięty]

Wysłany: 3 Lis 2008, 15:00   

Tak. Napiecie jest
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12088
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 3 Lis 2008, 16:08   

To działa tak, na środkowym przewodzie jest + a na bocznych jest masa, Sterownik na zmianę zabiera masę, i w chwili zaniku napięcie na odpowiednich 2 końcach cewki pojawia się iskra, - trzeba by sprawdzić czy tak właśnie jest jak kręcisz silnikiem,,, najlepszy do tego będzie miernik wskazówkowy, bo taki tani elektroniczny nie zauważy chwilowych wahnięć napięcia.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Cichy17
[Usunięty]

Wysłany: 3 Lis 2008, 16:12   

dzisaj jak sprawdzalem iskre to bylo tak ze kumpel mi krecił silnikiem ja przyłozyłem fajke ze swieca do cylindra i na poczatku nie bylo iskty tylko w momecie wyłączenia stacyjki pojawiła sie na sekudne mocna iskra
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12088
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 3 Lis 2008, 17:34   

O stary to wiele mówi,,, jak włączasz stacyjkę na cewkę podawane jest napięcie, kręcisz - nie ma iskry bo jest cały czas napięcie, wyłączasz stacyjkę, następuje zanik napięcia - jest iskra. To tak działa, iskra nie pojawia się wtedy kiedy włączasz cewkę, ale wtedy kiedy ją wyłączasz... sterownik wyłącza co chwilę na przemian masę, dlatego iskrzy - teraz wiadomo że jest napięcie ale go nie wyłącza, czyli cewka raczej sprawna (tak na 80%) teraz sprawa dlaczego sterownik jej nie steruje - bo się popsuł (20%) bo nie wie że silnik się kreci bo się popsuł czujnik położenia wału (75%), reszta (5%) to jakaś usterka w instalacji - pęknięty kabel, zwarcie itp.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Cichy17
[Usunięty]

Wysłany: 3 Lis 2008, 22:10   

jutro postaram sie zalatwic czujnik i zobaczymy:P

p.s Będzie pasowałLink Jest on z sil;nika 1,4
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12088
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 3 Lis 2008, 22:46   

Wygląda tak samo,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Cichy17
[Usunięty]

Wysłany: 3 Lis 2008, 22:54   

Jak moge sprawdzic czy mam swój czujnik połozenia wału? Jeszcze jedno przy tej kosce co idzie do cewki sprawdzalem omomiezem i pokazuje mi 1,4v dobrze?
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12088
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 3 Lis 2008, 23:03   

Kostka przy cewce ma piny, więc kombinacji trochę, poza tym omomierz nie może pokazywać wartości w voltach.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Cichy17
[Usunięty]

Wysłany: 3 Lis 2008, 23:08   

dobra a jak moge sprawdzic ten czujnik?
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5674
Skąd: Łódź
Wysłany: 4 Lis 2008, 09:46   

omomierzem . Odpinasz kostkę od niego i mierzysz ile ma między pinami . Z tego co pamiętam to coś koło 800 om ma mieć , czyli zakres na mierniku (podkowa) 2k
 
 
 
Cichy17
[Usunięty]

Wysłany: 4 Lis 2008, 15:08   

Mogę to zmierzyc na omomierzu elektronicznym? ALe ja stawiam na ten czujnik położenia wału bo cewke wymieniłem na nową i dalej iskry nie ma
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Błąd EAC FAIL, ABS, Brak przebiegu
Czyli problemy z układem ABS itp.
TOMASSS Silniki diesla 1 27 Maj 2012, 11:38
TOMASSS
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.