| Zamknięty przez: Żółwik Tuptuś 8 Sie 2008,  18:31
 | FIltr stożkowy | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | gramek81   
 Model: Ford Fiesta Mk4`96
 Wersja: Fun
 Silnik: 1.25i/75KM
 Imię: Łukasz
 Wiek: 43
 Dołączył: 18 Mar 2008
 Posty: 11
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Mar 2008,  23:40   FIltr stożkowy | 
 |  
               | 
 |  
               | Witam wszystkich,  Mam pytanko dot. filtra stożkowego, zakupiłem sobie k&n chciałem juz go zamontować pod starą rurę dolotową w miejsce obudowy seryjnego  filtra,tylko nie wiem jak i gdzie mam ulokować czujnik przepływu powietrza ktory dochodzi do obudowy filtra.Czy ktoś miał podobny problem?Proszę o rade (jakieś fotki) |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marcin   
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Imię: Marcin
 Wiek: 40
 Dołączył: 10 Kwi 2006
 Posty: 3110
 Skąd: Krosno Odrz.
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kaczoro   
 Model: Ford Fiesta Mk4`97
 Wersja: Flair
 Silnik: 1.25i/75KM
 Imię: Bartosz
 Wiek: 41
 Dołączył: 17 Mar 2005
 Posty: 391
 Skąd: Jastrzębie/Krk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Mar 2008,  08:03 | 
 |  
               | 
 |  
               | Tylko pytanie czy kolega kupił dedykowany zestaw k&n czy sam uniwersalny filtr? Bo w uniwersalnym stożku nie ma miejsca na czujnik   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | gramek81   
 Model: Ford Fiesta Mk4`96
 Wersja: Fun
 Silnik: 1.25i/75KM
 Imię: Łukasz
 Wiek: 43
 Dołączył: 18 Mar 2008
 Posty: 11
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Mar 2008,  22:50 | 
 |  
               | 
 |  
               | no własnie uniwersalny,dlatego nie miałem pojecia co z tym czujniczkiem,teraz już wiem ze musi byc dedykowany.Narazie dam sobie spokój.Dzieki za odp. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zefir   
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Piotruś
 Wiek: 39
 Dołączyła: 30 Wrz 2004
 Posty: 1562
 Skąd: Łódź/Ozorków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Mar 2008,  09:08 | 
 |  
               | 
 |  
               | wydziergaj dziure   |  
				| _________________ Cific TypeS r18a2 140KM  180NM
 ...drin team....
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pP   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Paweł
 Wiek: 40
 Dołączył: 15 Mar 2008
 Posty: 832
 Skąd: Frampol
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Cze 2008,  21:08 | 
 |  
               | 
 |  
               | czujnik najlepiej zamontowac przy uniwersalnym stożku zaraz przy przepustnicy, w odleglosci tak 2 cm od styku przepustnicy z rura, |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | stafcio   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Paweł
 Wiek: 44
 Dołączył: 04 Lut 2007
 Posty: 1068
 Skąd: uRSynów
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | DeDe [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Cze 2008,  00:47 | 
 |  
               | 
 |  
               | mam małe pytanko jestem na forum od niedawna i mam mały a zarówno wielki problem jak moge zamontować stozek w fieście 1.3 skad moge dostac redukcje..jakaś obejme która mi zastapi zwykła puszke filtra powietrza tak zeby miała wyjście na rure pod stozek????? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kaczoro   
 Model: Ford Fiesta Mk4`97
 Wersja: Flair
 Silnik: 1.25i/75KM
 Imię: Bartosz
 Wiek: 41
 Dołączył: 17 Mar 2005
 Posty: 391
 Skąd: Jastrzębie/Krk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Cze 2008,  21:37 | 
 |  
               | 
 |  
               | A tak BTW to gdzie umieścić czujnik przepływu powietrza w niededykowanym stożku do MKIV? Jesli nie ma możliwości wydziergania dziury w podstawie stożka? Tak tylko hipotetycznie pytam   
 Pozdrawiam.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marcin   
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Imię: Marcin
 Wiek: 40
 Dołączył: 10 Kwi 2006
 Posty: 3110
 Skąd: Krosno Odrz.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Cze 2008,  21:45 | 
 |  
               | 
 |  
               | jak masz przepływke to ten drugi czujnik to jest od temperatury zasysanego powietrza to umieszczenie go gdziekolwiek poza miejscem oryginalnym i tym gdzie przeważnie jest w stożku będzie trochę przekłamywało pomiary |  
				| _________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
 Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kaczoro   
 Model: Ford Fiesta Mk4`97
 Wersja: Flair
 Silnik: 1.25i/75KM
 Imię: Bartosz
 Wiek: 41
 Dołączył: 17 Mar 2005
 Posty: 391
 Skąd: Jastrzębie/Krk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Cze 2008,  22:47 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Marcin napisał/a: |  	  | jak masz przepływke to ten drugi czujnik to jest od temperatury zasysanego powietrza to umieszczenie go gdziekolwiek poza miejscem oryginalnym i tym gdzie przeważnie jest w stożku będzie trochę przekłamywało pomiary | 
 
 Kurde najpierw napisałem, a potem pomyślałem...oczywiście, że miałem na myśli czujnik temperatury powietrza (ten w obudowie filtra)
  Dlatego pytam bo wydaje mi się, że np. umieszczając go tuż za stożkiem (na jakiejś  króciutkiej "power rurze" czy łączniku) przed przepływomierzem nie powinno nic zmieniać... no bo w jakim zakresie zmieni się temperatura zasysanego powietrza na odcinku około 5cm?   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marcin   
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Imię: Marcin
 Wiek: 40
 Dołączył: 10 Kwi 2006
 Posty: 3110
 Skąd: Krosno Odrz.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15 Cze 2008,  09:32 | 
 |  
               | 
 |  
               | niby tak, ale jak będzie on na drodze przepływającego powietrza to to powietrze będzie go schładzać i tu wystąpi różnica, mimo tego że podobny wpływ ma na niego oryginalne miejsce 
 tak swoją drogą nie ma to jak mieć jeden czujnik za przepustnicą zamiast przepływki i tego od temp.
  wtedy nie ma tego problemu. |  
				| _________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
 Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kaczoro   
 Model: Ford Fiesta Mk4`97
 Wersja: Flair
 Silnik: 1.25i/75KM
 Imię: Bartosz
 Wiek: 41
 Dołączył: 17 Mar 2005
 Posty: 391
 Skąd: Jastrzębie/Krk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15 Cze 2008,  13:49 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Marcin napisał/a: |  	  | niby tak, ale jak będzie on na drodze przepływającego powietrza to to powietrze będzie go schładzać i tu wystąpi różnica, mimo tego że podobny wpływ ma na niego oryginalne miejsce | 
 
 A czy przypadkiem rolą tego czujnika nie jest pomiar temperatury przepływającego powietrza?
  Przecież żeby ten czujnik funkcjonował poprawnie to musi być na drodze przepływającego powietrza... |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marcin   
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Imię: Marcin
 Wiek: 40
 Dołączył: 10 Kwi 2006
 Posty: 3110
 Skąd: Krosno Odrz.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15 Cze 2008,  15:52 | 
 |  
               | 
 |  
               | wydaje mi się, że temperatury zasysanego powietrza, gdyby był przepływającego to by był pewnie umieszczony w rurze podobnie jak przepływka |  
				| _________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
 Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pawel2062   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i8V/110KM
 Imię: Paweł
 Wiek: 35
 Dołączył: 01 Kwi 2008
 Posty: 65
 Skąd: Lubań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Sie 2008,  10:07 | 
 |  
               | 
 |  
               | Odświeżę temat... Mam xr2i z gazem....
 Jak jest gaz to można zamontować stożkowy filer powietrza??
 |  
				| _________________ Moje allegro
 Grupa Wrocław!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bad_Boy__Zabrze   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Adrian
 Wiek: 39
 Dołączył: 25 Gru 2005
 Posty: 81
 Skąd: Zabrze
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Żółwik Tuptuś   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Turbo
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 29 Maj 2004
 Posty: 4354
 Skąd: Z Galapagos
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Sie 2008,  18:31 | 
 |  
               | 
 |  
               | Pawel poczytaj topiki o LPG i stożku , które są na tym forum ( po cośje w końcu usystematyzowaliśmy ) 
 Wypowiedź Bad Boya w bardzo trafny sposób pointuje temat ( sam odpowiedziałbym tak samo ) więc do momentu zakończenia lektury zamykam temat . Pawel daj znak na priv jak poczytasz i jak będziesz miał jakieś jeszcze pytania i wątpliwości .
 |  
				| _________________ Wanna Rallye Team
 &
 Bad Boys Racing Team
 
 ADHD/Adrenaline
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |