| Przesunięty przez: szynszyl 26 Mar 2014,  20:55
 | [MK3] 1.8D - czujnik/wskaźnik temperatury płynu chłodzącego | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | madek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Kuba
 Dołączył: 23 Kwi 2006
 Posty: 1755
 Skąd: Jelenia Góra
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30 Lip 2007,  21:13 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | 81wilku napisał/a: |  	  | z tego co pamietam to była wymieniana jakies miesiąc temu, | 
 uszczelka pod glowica? to albo byla zalozona najtansza i sie rozleciała, albo mechanik schrzanił robote.
 
 
  	  | Cytat: |  	  | z tym jest tyle roboty?jaki bedzie tego koszt? | 
 lepsza uszczelka to jakies 60-80 zł, robozicna hmm 100-150 zł ? przy okazji wymien ten termostat i płyn, sprawdz wentylator
 |  
				| _________________ była sobie RS`ka...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | 81wilku [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30 Lip 2007,  21:16 |   
 |  
               | 
 |  
               | to chyba była najtansza bo kupowałem 3 uszczelki, wszystki w grnicach 20-50 zł. A termosat ile kosztuje??
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | madek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Kuba
 Dołączył: 23 Kwi 2006
 Posty: 1755
 Skąd: Jelenia Góra
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30 Lip 2007,  21:20 |   
 |  
               | 
 |  
               | to moze podjedz tam gdzie to robiles i pogadaj z gosciem, co o tym myśli... 
 a termostat 30 zł max
 |  
				| _________________ była sobie RS`ka...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | 81wilku [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30 Lip 2007,  21:29 |   
 |  
               | 
 |  
               | tak zrobie jutro, jeszcze pytanko, ile i jaki płyn chłodzący kupic i po ile takie płyny lecą w sklepie? 
 [ Dodano: Wto Lip 31, 2007 17:11 ]
 no i tak, termostat do wymiany 28 zł, czujnik temp, spalony 16 zł, 5l petrygo 26zł, i jeszcze moze do wymiany bedzie wentylator , podobnok kosztuje 200zł:((.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | odyniec   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Ghia
 Silnik: Inny
 Imię: B.
 Wiek: 39
 Dołączył: 07 Sie 2005
 Posty: 1610
 Skąd: Merzdorf
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31 Lip 2007,  17:54 |   
 |  
               | 
 |  
               | wentylator 200zl? kto ci takich glupot naopowiadal? |  
				| _________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
 Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | 81wilku [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31 Lip 2007,  21:23 |   
 |  
               | 
 |  
               | tez sie zdziwiłem, w sklepie mi powiedział sprzedawca. a po ile stoja mniej wiecej?? moze kolo mnie źle zrozumiał! |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | madek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Kuba
 Dołączył: 23 Kwi 2006
 Posty: 1755
 Skąd: Jelenia Góra
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31 Lip 2007,  21:38 |   
 |  
               | 
 |  
               | 81wilku, a po co ci nowy, i to pewnie oryginalny? poszukaj uzywanego - byle sprawdzonego. poza tym skad pewnosc ze wentylator padniety, a nie np. tylko czujnik? 
 no i co z uszczelka glowicy?
 |  
				| _________________ była sobie RS`ka...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | 81wilku [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Sie 2007,  08:19 |   
 |  
               | 
 |  
               | byłem u mechanikawczoraj,powiedział termostat i czujnik tezd do wymiany bo jest spalony, a wentylator wogłoe nie kręci ale to trzeba jeszcze  sprawdzić, dlatego o wentylator zapytałem w sklepie le kosztuje, o uszczelce nic kolo nie mówił. no gadał ze 5-6l płynu mam kupic to kupiłem Petrygo bo był najtanszy! |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piter   Ninja TEAM
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: RS2000/150KM
 Dołączył: 07 Gru 2005
 Posty: 3843
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Sie 2007,  13:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | A jaki ma kolor olej. I dolej go !!!   Jeśli uszczelka pod głowicą jest dobra a płynu ubywa to sprawdź szczelność układu chłodzenia.
 |  
				| _________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
   MK4 1.25 ZETEC Ghia
 MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | 81wilku [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Sie 2007,  18:02 |   
 |  
               | 
 |  
               | wymieniłem termostat i czujnik temperatury, ale wskazówka mi sie podnosi do czerwongo pola jak jade w korku na 1, 2 biegu. Podobno wentylator sie nie włacza:/ Nierozumiem tego bo jestem cienki w te klocki:(
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piter   Ninja TEAM
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: RS2000/150KM
 Dołączył: 07 Gru 2005
 Posty: 3843
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Sie 2007,  14:34 |   
 |  
               | 
 |  
               | 81wilku, wpisz sobie do wyszukiwarki "wentylator" OK? http://www.fiestaklubpolska.pl/forum/search.php
 |  
				| _________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
   MK4 1.25 ZETEC Ghia
 MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | madek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Kuba
 Dołączył: 23 Kwi 2006
 Posty: 1755
 Skąd: Jelenia Góra
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Sie 2007,  15:16 |   
 |  
               | 
 |  
               | 81wilku, pomijajac kwestie wentylatora cos masz dalej skopane. silnik ze sprawnym ukł chłodzenia nie powinien sie tak grzac nawet w korku, chyba ze w ekstremalnych sytuacjach kiedy jest na dworze ponad 30 stopni (tzn mówie o 1.1/1.3 bo w w jakims 1.8 pewnie jest to bardziej prawdopodobne) 
 jak pisales ze kopcil na bialo to bym sie jednak zainteresowal uszczelka pod glowica. a najlepiej podjedz do kumatego mechanika.
 |  
				| _________________ była sobie RS`ka...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | 81wilku [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Sie 2007,  19:35 |   
 |  
               | 
 |  
               | wszystko juz jest git:) Wymieniłem termostat, czujnik temp i dzisiaj jeszcze przekaznik ukł. chłodzenia i wszystko gra, działą wentylator w kabinie (bo niedziałał) i w samochodzie włancza sie wentylator ukł. chłodzenia
   Termostat, czujni, przekaznik, płyn Petrygo - koszt-120zł
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jez733   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i/104KM
 Imię: Sebastian
 Wiek: 36
 Dołączył: 23 Cze 2007
 Posty: 201
 Skąd: Pogorzela
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Sie 2007,  20:09 |   
 |  
               | 
 |  
               | ja w xr2i mam taki sam problem, podajcie mi jakieś dokładne namiary na ten czujnik, gdzie go znajdę i ile ok będzie kosztował nowy?? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | 81wilku [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Sie 2007,  20:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | ja płaciłem 20 zł za czujnik, 18zł za termostat |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jez733   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i/104KM
 Imię: Sebastian
 Wiek: 36
 Dołączył: 23 Cze 2007
 Posty: 201
 Skąd: Pogorzela
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Sie 2007,  18:02 |   
 |  
               | 
 |  
               | a czujnik do każdego silnika jest taki sam czy np, do 1.6 z xr2i jest inny niż np w 1.3 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | KrystianA [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Sie 2007,  03:16 |   
 |  
               | 
 |  
               | co do mojego czujnika, wymiana czujnika pomogła, temperatura teraz jest w okolicach normal.... wcześniej nie dojeżdzałą wskazówka nawet do początku skali normal,... |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | stafcio   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Paweł
 Wiek: 44
 Dołączył: 04 Lut 2007
 Posty: 1068
 Skąd: uRSynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Sie 2007,  12:40 |   
 |  
               | 
 |  
               | a gdzie w bloku silnika jest korek spustowy zeby wylac plyn? |  
				| _________________ stafciogarage@gmail.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piter   Ninja TEAM
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: RS2000/150KM
 Dołączył: 07 Gru 2005
 Posty: 3843
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Sie 2007,  13:31 |   
 |  
               | 
 |  
               | W bloku nie ma. |  
				| _________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
   MK4 1.25 ZETEC Ghia
 MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | stafcio   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Paweł
 Wiek: 44
 Dołączył: 04 Lut 2007
 Posty: 1068
 Skąd: uRSynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Sie 2007,  13:40 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | FKP Piter napisał/a: |  	  | W bloku nie ma. | 
 
 to ciekawe, bo w instrukcji piszą o tym.
 jeżeli ktoś wykręcał, to niech się podzieli wiedzą.
 |  
				| _________________ stafciogarage@gmail.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |