| 
		[MK3] Skrzynia biegów - dolewka oleju | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 anjko  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`93 
                  Wersja: S 
                  Silnik: 1.8i16V/105KM 
                  Imię: Mariusz 
                  Wiek: 45  Dołączył: 25 Lis 2006 Posty: 421 Skąd: Zielona Góra 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16 Sty 2007,  00:10   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | odyniec napisał/a: | 	 		  | niema linki od sprzegla, a to moze po to jest aby wysprzeglic i aby mogl silnik odpalic, i ew. holowac majac wlaczony silnik, a zarazem serwo jest pompowane, czyli ma normalnie hamulec... tak mi sie tylko wydaje... | 	  To nie mozna poprostu na luzie holować    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 goku  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Sylwester 
                  Wiek: 45  Dołączył: 20 Lip 2006 Posty: 226 Skąd: Makowisko/J-aw 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16 Sty 2007,  13:18   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | anjko napisał/a: | 	 		  | To nie mozna poprostu na luzie holować  | 	  
 
 
NIe można bo chamulec nie ma ciśnienia jak silnik nie pracuje tzn. serwo ni epracuje. Wystarczy na 2-3 chamowania i tyle potem pedał twardy i nie chamujesz.
 
 
 Pozostaje tylko ręczny he he ale ile tam można     | 
             
						
				_________________ http://img193.imageshack....36/ninjauhd.gif
 
 [/quote] | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Bart_Skrzyszow  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Imię: Bartek 
                  Wiek: 41  Dołączył: 22 Kwi 2006 Posty: 300 Skąd: RRS / RZE / RDE 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 anjko  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`93 
                  Wersja: S 
                  Silnik: 1.8i16V/105KM 
                  Imię: Mariusz 
                  Wiek: 45  Dołączył: 25 Lis 2006 Posty: 421 Skąd: Zielona Góra 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16 Sty 2007,  19:09   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | goku napisał/a: | 	 		   	  | anjko napisał/a: | 	 		  | To nie mozna poprostu na luzie holować  | 	  
 
 
NIe można bo chamulec nie ma ciśnienia jak silnik nie pracuje tzn. serwo ni epracuje. Wystarczy na 2-3 chamowania i tyle potem pedał twardy i nie chamujesz.
 
 
 Pozostaje tylko ręczny he he ale ile tam można     | 	  No dobra a jak holujesz na luzie to nie mozesz silnika odpalić zeby hamulce były lepsze ???     | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17 Sty 2007,  00:13   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | dokładnie tak luz wolne obroty i sobie jedziesz na lince . podwiązanie łapy sprzęgła podczas holowania na włączonym silniku to zbrodnia dla sprzęgła a raczej dla łożyska oporowego i docisku . A tak po za tym to nie prościej sobie zdjąć linke łyżka do opon ?? Na skrzyni jest specjalna krawędź za która się łapie a jak masz ostra łyżke to lepiej opiera sie o jedna wystająca śrubę od obudowy skrzyni . Hm zakładanie jest banalne bo linke możesz sobie wyciągnać na 10 cm przed łape i zapiąć normalnie . Samoregulator blokuje linke dopiero po pierwszym naciśnięciu pedała . | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 goku  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Sylwester 
                  Wiek: 45  Dołączył: 20 Lip 2006 Posty: 226 Skąd: Makowisko/J-aw 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17 Sty 2007,  12:32   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | anjko napisał/a: | 	 		  | No dobra a jak holujesz na luzie to nie mozesz silnika odpalić zeby hamulce były lepsze ???  | 	  
 
 
Oczywiście że możesz tylko mowa jest o zgaszonym silniku i o tym, że silnik nie odpalał więc nie mógł go odpalić i że tak powiem "podpąpować hamulece".
 
 
A jeżeli silnik jest sprawny to jak najbardziej   
 
 
A jeśli chodzi o ten drut to nie miało żadnego zwiąsku z cholowaniem samochodu, poprostu taki myk żeby ułatwić sobie wymianę samoregulatora na sprzęgle he he chair | 
             
						
				_________________ http://img193.imageshack....36/ninjauhd.gif
 
 [/quote] | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 TicTac  		  
		 
          
  
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Tomasz 
                  Wiek: 39  Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 71 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17 Sty 2007,  17:08   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | 8) a jakie są objawy ze trzeba wymienic ten samoregulator? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17 Sty 2007,  20:13   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | wpada pedał i nie wysprzęgla albo sprzęgło zaczyna brać przy samej podłodze . Dodatkowo sobie lubi od czasu do czasu pedał strzelić . | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 TicTac  		  
		 
          
  
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Tomasz 
                  Wiek: 39  Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 71 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17 Sty 2007,  21:25   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | eee...to jeszcze nic takiego nie mam...puki co tylko lekko czasem skrzypnie, ale to raczej nic takiego... | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 anjko  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`93 
                  Wersja: S 
                  Silnik: 1.8i16V/105KM 
                  Imię: Mariusz 
                  Wiek: 45  Dołączył: 25 Lis 2006 Posty: 421 Skąd: Zielona Góra 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17 Sty 2007,  22:44   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | goku napisał/a: | 	 		  anjko napisał/a:
 
No dobra a jak holujesz na luzie to nie mozesz silnika odpalić zeby hamulce były lepsze ??? 
 
 
 
Oczywiście że możesz tylko mowa jest o zgaszonym silniku i o tym, że silnik nie odpalał więc nie mógł go odpalić i że tak powiem "podpąpować hamulece". 
 
 
A jeżeli silnik jest sprawny to jak najbardziej   | 	  
 
Wybacz ze sie tak uparłem i jestem upierdliwy ale dalej nie rozumiem     Załóżmy że silnik nie pracuje tak jak napisałeś to dlaczego nie mozna holowac go na luzie tylko musi byc wcisniete sprzegło i w czym to przeszkadz żeby "podpompować hamulcem" cokolwiek to znaczy ??? Pozdrawiam | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       | 
   
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.