| akuś?? | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | obal   
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: C
 Silnik: 1.1i/50KM
 Wiek: 38
 Dołączył: 04 Kwi 2006
 Posty: 60
 Skąd: Katowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Lis 2006,  17:14   akuś?? | 
 |  
               | 
 |  
               | witam mam taki problem że ładuje akumulator przez noc podłanczam do auto jeden dzień pojeździ na drugi już ma problem z zapaleniem (ładowanie go z altka jest w granicach 14V) |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fred [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Lis 2006,  17:39 | 
 |  
               | 
 |  
               | jak ładujesz przez noc to jesli rano nadal poziom ładowania jest w granicach 14V to możesz już go wyrzucić (tzn zawieźć do sklepu gdzie kpusz następny akumulator), jesli zaś akuś rano jest ciepły to roziwązanie jest dokładnie to samo |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | obal   
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: C
 Silnik: 1.1i/50KM
 Wiek: 38
 Dołączył: 04 Kwi 2006
 Posty: 60
 Skąd: Katowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Lis 2006,  18:44 | 
 |  
               | 
 |  
               | tzn altrnator ładuje go w granicach 14V |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | semek711   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 15 Maj 2006
 Posty: 230
 Skąd: xxx
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Lis 2006,  18:52 | 
 |  
               | 
 |  
               | tak czy siak akus do nieczego, chociaz jesli masz gdzies spiecie to tez go moment zezre |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fred [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Lis 2006,  18:57 | 
 |  
               | 
 |  
               | tak ale przeciez alternatorem nie ładujesz akusia przez noc tylko prostownikiem nie? i jeśli rano masz nadal poziom ładownia ok 14V to masz padnięty akumulator |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | obal   
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: C
 Silnik: 1.1i/50KM
 Wiek: 38
 Dołączył: 04 Kwi 2006
 Posty: 60
 Skąd: Katowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Lis 2006,  19:03 | 
 |  
               | 
 |  
               | aha a jaki rano powinien być poziom ładowania?? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | szynszyl   EKSTERMINATOR
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 51
 Dołączył: 17 Lip 2004
 Posty: 3784
 Skąd: jasło
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Lis 2006,  19:16 | 
 |  
               | 
 |  
               | ja bym się przejął prądem łądowania rano.. to akurat pokaże każdy prostownik.. |  
				| _________________ 1% dla mojego syna
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | obal   
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: C
 Silnik: 1.1i/50KM
 Wiek: 38
 Dołączył: 04 Kwi 2006
 Posty: 60
 Skąd: Katowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Lis 2006,  21:36 | 
 |  
               | 
 |  
               | a powiedzcie mi jeszcze jaki powinien być prąd ładowania alternatora tzn bez włączonych odbiorników ile powinien wynosić i z włączonymi swiatłami i dmuchawą ile powinien wynosić?? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | szynszyl   EKSTERMINATOR
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 51
 Dołączył: 17 Lip 2004
 Posty: 3784
 Skąd: jasło
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Lis 2006,  21:40 | 
 |  
               | 
 |  
               | mylisz pojęcia.. napięcia sie podaje z włączonymi i wyłączonymi odbiornikami prądu oraz ewentualnie napięcie na wyłaczonym silniku.. poszukaj sobie na forum.. 
 a z prądem chodziło mi o prostą rzecz - wieczorem prostownik włączasz to prąd wskazówke urywa (np. 8-9A) nawet jak nastawisz ładowanie 3 A... rano to jest np. 1A .. dla zobrazowania sytuacji -,mpodane wartości są ściśle orientacyjne i nie należy ich powtarzać ( ja sprite ty pragnienie ... )
 |  
				| _________________ 1% dla mojego syna
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tomwal [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Lis 2006,  21:47 | 
 |  
               | 
 |  
               | Prąd ładowania nie powinien zależeć od tego co zostanie włączone. Zwiększony apetyt samochodu na prąd powinien zaspokoić alternator, który powinien dzięki regulatorowi napięcia trzymać stałe napięcie. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.