Przesunięty przez: szynszyl 6 Maj 2006,  15:09		 | 
	
			Silnik : problemy z odpalaniem | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 mardubik [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16 Wrz 2004,  12:58   Silnik : problemy z odpalaniem
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | witam wszysystkich  Mam nastepujacy problem z moja fiescina 1.1i z 91r. ostatni troche ja zajebiscie przygazowalem na luzie no i zalalo swiece i zgasla no i od tego momentu sa zajebiste problemy po wymianie swiec zaczelo sie wszysstko pieprz.... 1  . przy okazji gzebania odkrylem dziwna rzecz uszkodzily mi sie przewody od potencjometra polozenia przepustnicy podziala sie z nich izolacja i bylo zwarcie silnik warjowal i trzymal na wysokich obrotach ale to juz zrobilem i sie poprawilo ale dalej jest zle wczesniej gdy bylo wszystko dobrze po odpaleniu wchodzil delikatnie na obroty trzymal tak przez okolo 5-8sec. i zchodzil na nizsze cos w stylu automatycznego sania a teraz tego wogole nie robi  Przy odpalaniu a odpalaniu bez gazu po odpaleniu swieci sie kontrolka od ladowania akumu. dodam delikatnie gazu  i gasnie i sie juz nie zaswieca a jeszcze jedno dziwnie zachowuje sie silniczek krokowy prawie wogole sie nie wysowa no moze delikatnie po pere milimetrow i nie trzyma zdezaka przy dodawanu gazu a chyba powinien sie wtedy wysowac  No i co to moze byc  czy trzeba jechac z nia na kompa czy spr. silniczek krokowy .  dzieki wszystkim za to ze musieli tyle czytac  i zgory dziekuje za pomoc | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez trzeci 1 Sty 2011,  22:14, w całości zmieniany 2 razy   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 mardubik [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17 Wrz 2004,  11:17   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | a jeszcze raz ja spr. silniczek krokowy dziala tylko nie wiem czy napewno ptencjometr przepustnic jest dobry sprawdzalem jego rezystancje cos tam pokazuje ze ma wlasna rez. i sie delikatnie zmienia przy zmianie jego polozenia no i co to moze byc . chyba pojade na kompa | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 mardubik [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17 Wrz 2004,  13:40   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | i jeszcze raz ja bylem na kompie i nic sie nie dalo zrobic brak komunikacji i nic sie nie dalo zrobic wiec musze szukac co jest a moze ktos wrescie cos podpowie pozdrawiam | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Wrz 2004,  23:32   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               hm brak komunikacji ?? a nie da sie wyzwolić kodów migowych ?? i serwis tak to zostawił  . Ech . w sumie z tego co wiem to sa dwa przewody odpowiedzialne za komunikacje . wiec wykrycie ich zwarcia jest dosć łatwe . Co ci powiem to tak . Sprawdz mase na aucie czy napewno jest dobra i nigdzie nic nie zaśniedziało ponadto proponuje próbne podpięcie masy pod kompa i cewki zapłonowe . wtedy próbuj wywołac kody . sprawdz czy przewody WN nie maja przebic . wyczyść wszystkie styki przy kompie i układzie zapłonowym . sprawdz jakiego koloru jest iskra powinna być jasna i nie mieć niebieskiego koloru . 
 
Jak to wykonasz to sie odezwij 
 
pozdro | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       | 
   
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.