|
Przesunięty przez: van 21 Cze 2014, 21:03 |
[MK2] przewody elastyczne tył |
Autor |
Wiadomość |
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 21 Maj 2012, 13:28
|
|
|
Jak się orientuje to problem jest jak układ po R3 zaleje się jakimś DOTem, a tak to problemów być nie powinno,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 21 Maj 2012, 13:33
|
|
|
Hm, na pewno jest to w pewnym sensie przerost formy nad treścią - jak większość modyfikacji tego auta I wydaje mi się, że wpierw odpuszczą tarcze, niż dot4.
Z drugiej strony, lepiej brzmi coś takiego: 'panowie, mam 80% nowego układu hamulcowego, zalanego superzaczepistym płynem dot5.1' niż 'zaszprejowałem lampy na czarno'
No to teraz po zasianiu ziarenka niepewności, musze sobie policzyć, czy warto |
|
|
|
|
DziDzia
vel DziaDzia
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
Wysłany: 21 Maj 2012, 13:51
|
|
|
vegetagt napisał/a: | DziDzia, ponieważ cenowo wychodzi praktycznie tak samo, a temperatura wrzenia wyższa. |
vegetagt napisał/a: | wydaje mi się, że wpierw odpuszczą tarcze, niż dot4. |
Widzisz, sam sobie mówisz, że to nie ma sensu.. To jaki jest sens ? Nie ma.
Szprejowanie lamp na czarno przynajmniej ma jakiś sens (wizualny) (przynajmniej wg szprejującego).
pozdro |
_________________
Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY |
|
|
|
|
markos2101
Model: Ford Fiesta Mk2`84
Wersja: L
Silnik: 1.6D/54KM
Imię: Marek
Wiek: 37 Dołączył: 08 Lut 2010 Posty: 106 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 21 Maj 2012, 20:54
|
|
|
DziDzia napisał/a: | wg szprejującego | |
_________________
|
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 22 Maj 2012, 12:42
|
|
|
JoeMix napisał/a: | R3 zaleje się jakimś DOTem |
bywały takie teorie. Ale generalnie osobiście przez tyle lat się z tym nie spotkałem. W naszym kraju po prostu ludzie definiują trwałość przewodów elastycznych na wieczność a tak nie jest.
Pomijam fakt błędów ortograficznych gościa .
Węże często puchną nawet jak zmienisz sam płyn np z dot 4 na dot 4 . Wg mojej opinii połowa aut pow 10 lat powinna zostać wycofana z ruchu z powodu słabego serwisu.
Ja osobiście auta z lat 70-90 zalewam dot4 bo lepsze nie maja sensu. Prędzej smażą się klocki i płoną tarcze. Warto inwestować w klocki z przekładkami termicznymi to wiele pomaga. Np trw takie robi. |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|