[MK4] Zgasła na środku drogi podczas jazdy. |
Autor |
Wiadomość |
Grax
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 2.0 16V
Imię: Mariusz
Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2011 Posty: 359 Skąd: Gloskow
|
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 20 Lis 2011, 23:20
|
|
|
Jeśli to BOSCH to zapewne szczotki będą w komplecie z regulatorem napięcia,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Grax
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 2.0 16V
Imię: Mariusz
Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2011 Posty: 359 Skąd: Gloskow
|
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 21 Lis 2011, 08:53
|
|
|
A to musisz obfotografować,,, bo jak inaczej Ci to wyjaśnić,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Grax
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 2.0 16V
Imię: Mariusz
Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2011 Posty: 359 Skąd: Gloskow
|
|
|
|
|
Grax
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 2.0 16V
Imię: Mariusz
Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2011 Posty: 359 Skąd: Gloskow
|
|
|
|
|
Grax
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 2.0 16V
Imię: Mariusz
Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2011 Posty: 359 Skąd: Gloskow
|
Wysłany: 21 Lis 2011, 16:30
|
|
|
A wiec tak kupiłem szczotki okazało się niestety że są dwa typy a o tym nie było wiadomo nawet chyba w fabryce
Rozbieram alternator a tutaj patrze inne rozstawy śrub nr i kat ustawienia szczotek wzgledem mocowania śrub .
Oryginalny ma nr. 1-197-311-523 Bosch EL 14V Made in GB 711
To co kupiłem to 101506CN5 06/2010 brak marki pewnie zamiennik ale ładnie wykonany .
Zdjęcia :
Aby wymienić potrzebne są klucze : mała 10 na krótkim ramieniu by odkręcić trzy nakrętki pamiętając o kolejności odkręcania , mały śrubokręt krzyżakowy .
Czyli rozpoczynamy odkręcenia klemy dodatniej , następnie trzy nakrętki 10 . Potem dwie śrubki zakończone łbem krzyżakowym na plastikowej obudowie. Teraz trzeba wejść pod fiestę by odblokować jeden z trzech plastikowych zatrzasków dwa kolejne są na górze widoczne . Zdjąć obudowę i oczom ukazują się nam szczotki razem z regulatorem napięcia . Bierzemy krzyżaka odkręcamy dwie śrubki i wyjmujemy go w prawą stronę w poziomie . Montujemy czytając tekst od tyłu
Jutro dalsza cześć zabawy
Pozdrawiamy
Mariusz i Monika |
_________________ Wejdz i zostaw komentarz rady pomysły co robić dalej..... |
|
|
|
|
Grax
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 2.0 16V
Imię: Mariusz
Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2011 Posty: 359 Skąd: Gloskow
|
Wysłany: 22 Lis 2011, 17:25
|
|
|
Wiec tak zmieniłem szczotki no i nawet działa co WAŻNE szukając szczotek z regulatorem podawajcie numery alternatora jak i samych szczotek
dzisiejszy test rano zdany aku sprawny rozrusznik też szczotki tymbardziej
Pozdrawiamy Mariusz i Monika |
_________________ Wejdz i zostaw komentarz rady pomysły co robić dalej..... |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 24 Lis 2011, 10:14
|
|
|
Grax napisał/a: | Czyli rozpoczynamy odkręcenia klemy dodatniej | NIE, grzebanie przy elektryce zaczynamy od odłączenia UJEMNEJ klemy z akumulatora,,, to tak nawiasem i przypomnieniem,,, co do zakupu, to wystarczyło raz zerknąć na alter by zobaczyć jaki jest regulator,,, prosiłem o foto, ale pewnie się obudowy zdjąć nie chciało Najważniejsze że działa |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Grax
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 2.0 16V
Imię: Mariusz
Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2011 Posty: 359 Skąd: Gloskow
|
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.