Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Wymiana tylnych amortyzatorów.
Autor Wiadomość
genas24 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 41
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 19
Skąd: piła
Wysłany: 3 Wrz 2011, 14:34   [MK3] Wymiana tylnych amortyzatorów.

witam mam pytanko ma ktoś sposób jak odkręcic śrubę w tylnym amorty.... /? dzis chciałem wymienić i 3 osoby prubowały odkręcic i nic wd40 nie pomugł :( maćie jakieś sposoby it p ??? kluczem nasadowym i przez rure nie idzie jak wejsc
Ostatnio zmieniony przez trzeci 12 Wrz 2011, 08:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bigel 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Wojtek
Wiek: 39
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 161
Skąd: Tczew
Wysłany: 3 Wrz 2011, 15:00   

jeśli masz palnik to spróbuj podgrzać.napewno puści.a WD to na ślimaki dobre jest,ale nie do mechaniki :P
_________________
Bo na śmierć to trzeba sobie zasłużyć...więc nie będe sie starał.
 
 
 
TomeX500 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Tomek
Wiek: 36
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 466
Skąd: Opole
Wysłany: 3 Wrz 2011, 15:54   

Którą śrubę? Tą przy belce? Dobra nasadka albo klucz oczkowy + rura i musi pójść. Tzn z pomocą kanału bez problemu :)
_________________
Polerowanie i odnawianie części samochodowych i rowerowych.

XR2i RS1800: 0-96km/h - 7,46s
 
 
 
nitrobolon 

Model: Ford Fiesta Mk6`04
Wersja: Inna
Silnik: 1.25Duratec 75KM
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 28
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 11 Wrz 2011, 21:50   

ja urwalem lby po obu stronach przy wymianie, pozostaje wtedy tylko kątówka wyciac z belki amorka
 
 
 
gniewny 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 33
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 131
Skąd: Zabrze
Wysłany: 12 Wrz 2011, 02:58   

ja wycinalem, tzn moze nie do konca ja....zapiekla sie sruba z tulejka amortyzatora
_________________
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=48570

www.lubiezapierdalac.y0.pl

 
 
Nikuś 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 672
Skąd: Rz
Wysłany: 12 Wrz 2011, 12:23   

Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę że ta śruba trzyma tylko w jednym miejscu, bezpośrednio przy belce. Spróbuj jeszcze raz zalać akurat to konkretne miejsce wd-40 czy innym syfem, idź na piwo, potem próbuj kluczem + rura. Nie pójdzie to zostają 2 możliwości: pneumat i/lub podgrzewanie.

Jak będziesz z powrotem zakręcał to pamiętaj o posmarowaniu tej śruby smarem miedzianym - kolejnym razem Ty albo następny owner będzie miał łatwiej.
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 12 Wrz 2011, 12:29   

dokładnie rzecz biorąc to śrubę trzyma nakrętka przyspawania do belki od strony hamulcówi w momencie jak już odkręcimy nakretke to jest problem z wyjęciem śruby z tulejki amora. Ja na tym etapie użyłem dźwigni do wypchniecia tejże śruby( klucz płaski kilka rozmiarów mniejszy od rozmiaru sruby, aby zablokował się za łbem, przedłużka na klucz, pod klucz np trzonek młotka i jazda kilak razy powypychać, wbić z powrotem i znowu i po 10 minutach wyjdzie). Potem nasmarować smarem CU i nie będzie więcej problemów z nią
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 12 Wrz 2011, 12:37   

Dobre ustawienie auta na podnośniku i odpowiednia kolejność demontażu to podstawa, co by na śrubie nie było żadnych niepotrzebnych sił,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Nikuś 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 672
Skąd: Rz
Wysłany: 12 Wrz 2011, 12:41   

luk-90 napisał/a:
jak już odkręcimy nakretke to jest problem z wyjęciem śruby z tulejki amora

Najmniejszy problem, jedną reką podnieść belkę, drugą chwycić śrubę i jednocześnie wyciągać ją i odkręcać. Dużej filozofii w tym nie ma :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Brak nowych postów Przyklejony: FlockArt/Fast-Wheel - flokowanie & wymiana opon
Rasta Tuning stylistyczny 54 21 Sty 2019, 16:19
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.