Przesunięty przez: szynszyl 29 Mar 2014, 08:49 |
[MK3] Wymiana filtru paliwa |
Autor |
Wiadomość |
Gifol [Usunięty]
|
Wysłany: 20 Cze 2007, 19:22 [MK3] Wymiana filtru paliwa
|
|
|
Witam Zacnych Panów - no i Panie:)
mam pytanko:
jestem przed wymianą filtra paliwa w fiescie mk3 91 wtrysk.
I ciekawi mnie czy po założeniu nowego trzeba go jakos specjalnie potraktowac przed zalozeniem? Jakos odpowietrzyc, napełnić najpierw, zalac paliwem?
Czy jest cos na co powinienem zwrocic uwage?
Z góry dzięki za info! |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 9 Sie 2010, 18:15, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Kubaes [Usunięty]
|
Wysłany: 20 Cze 2007, 19:25
|
|
|
Poprostu montujesz nowy, nastepnie z dwa razy przekręcasz stacyjke az sie pompka nie wylaczy i normalnie odpalasz- zalewanie i odpowietrzanie to domena diesli :-/, ale tylko niektorych... |
|
|
|
|
Gifol [Usunięty]
|
Wysłany: 20 Cze 2007, 20:02
|
|
|
Czyli normalnie montuje go, przykrecam przewód od paliwa ten od strony baku i ten od silnika. Pozniej pare razy stacyjka (co by go pompka napelnila) i po temacie? |
|
|
|
|
dday
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 43 Dołączył: 29 Gru 2004 Posty: 390 Skąd: wawa-anin
|
Wysłany: 20 Cze 2007, 20:32
|
|
|
Gifol napisał/a: | Pozniej pare razy stacyjka (co by go pompka napelnila) i po temacie? |
zgadłeś |
_________________
|
|
|
|
|
SpiderMAN
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 687 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21 Cze 2007, 07:39
|
|
|
Gifol, a ile dales za filtr i jaki kupiles? |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 21 Cze 2007, 08:19
|
|
|
Gifol napisał/a: | Czyli normalnie montuje go, przykrecam przewód od paliwa ten od strony baku i ten od silnika. Pozniej pare razy stacyjka (co by go pompka napelnila) i po temacie? |
Na przewodzie jest taki pierścień (?) zaciskowy który musisz podważyć delikatnie płaskim śrubokrętem żeby przewód zszedł. Nie ciągnij na chama bo go urwiesz. Z powrotem wchodzi lekko i sam sie blokuje.
Nic nie musisz zalewać, to nie diesel.
I nie pomyl kierunków przy zakładaniu nowego filtra |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
SpiderMAN
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 687 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21 Cze 2007, 10:01
|
|
|
Dobra zle pytanie... Znalazlem oryginal Motorcrafta za 38zl, wiec chyba dzisiaj pojade zakupic. |
|
|
|
|
Gifol [Usunięty]
|
Wysłany: 21 Cze 2007, 15:41 dzieki
|
|
|
Dzieki Pany za podpowiedzi!
zaraz ide monotowac:) |
|
|
|
|
SpiderMAN
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 687 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22 Cze 2007, 17:14 Re: dzieki
|
|
|
Gifol napisał/a: | Dzieki Pany za podpowiedzi!
zaraz ide monotowac:) | Ja juz tez zalozylem...
Coz... autko na pewno dostaje teraz normalnie paliwko... Bo reakcja na wcisniecie gazu jest o wiele szybsza, a do tego nie ma dziury po depnieciu na gaz. Stary filtr byl na pewno zapchany paprochami juz konkretnie.
Ze starym filtrem, po dodaniu gazu potrafilo przymulic na sekunde i dopiero szlo jakos do przodu.
Kolejna rzecz zrobiona.
Lista rzeczy do zrobienia sie kurczy, ale i tak jest dluga jeszcze... |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.