[MK3] Popierdółka |
Autor |
Wiadomość |
jay

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 39 Dołączył: 29 Gru 2013 Posty: 76 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 17 Maj 2014, 02:06 [MK3] Popierdółka
|
|
|
1. NICK: jay
2. IMIĘ: Błażej
3. MODEL: Fiesta
4. WERSJA: New Port
5. ROCZNIK: MK3.5, 94r
6. SILNIK: 1.3 GFJ
7. OPIS AUTA:
Popierdółka,popierdółka ponieważ to obecne RKC w porównaniu do byłego st170 które Fordon tu wstawiał to zwyczajna "popierdółka"
Tak,to była fiesta Kondzia która w stockowym wypasie zakupił mój brat,fofi trafiła w moje lepkie do narzędzi łapki,obecnie siedzi tam okrojone RKC oraz trochę smaczków z wyposażenia elektrycznego...
Niestety auto od jakiegoś czasu stoi pod blokiem i tylko poddaje sie kosmetycznym zmianom ze względów inny niż finanse
8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. serce,z 1.3 z napędu dvd na 1.6 16v z wiatraka pokojowego na escortowe 1.8 16v zetec,wiązka z futra i dwóch leniwców
b.ogarnięta kompletna elektryka auta,łącznie z tylnią klapa,szybami przód w prądzie oraz nowymi lustrami sterowanymi elektrycznie oraz bezpośrednim włączaniem wiatraka chłodnicy z wnętrza,zmiana lampki wnętrza z serii na lampkę z essa rs
c.led białe podświetlenie tylniej blachy oraz wsadzenie białych rs'owych zegarów z essa mk7 i podświetlenie wszystkiego,łącznie z przyciskiem otwierania tylniej klapy i lcd cb radia na pomarańczowo
d.zamontowanie w jednej z środkowych kratek nawiewu,nawigacji 3.5" z najnowszym AM oraz softem mp3 podłączonym no nowego radia
e.jednostka sterująca to Jvc ElChameleon kd lx10r z dorobionym wejściem aux (w/w podłączenie pod navi),całą resztą zawiaduje Niebieska Kropka kac 846 przykręcone do mniejszej z dzielonych części tylniej kanapy,przód to obecnie jakieś dwudrożne 13" braxy czy inne guano,tył chwilowo czeka na zabudowę pod suba
f.Montaż cb Intek m100+ i 60cm magnesówka presidenta
g.Tylnie lamp Hella Black,przód heble 240mm,lżejsze zderzaki z przed 92r,5 ciemnych szyb (buda 3d),springi eibach -30,pomarańczowe kierunki z postojówkami
h.Alu Zender rs 15" w polerce
9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a.Zmiana radia na Kenwooda kdc bt40u(czeka),zmiana przodu na odseparowane hertz't 16" oraz mała przeróbka tapicerki drzwi,oczekiwanie na zabudowę boku bagażnika na 25" subie (dobranego pod sprzęt)
b.Mała blacharka auta (buda jest w db stanie jak na swoje lata),montaż poszerzeń i progów z xr2i które już czekają oraz zderzaków z futury (które czas odebrać) i ich pomalowanie w komplecie z autem
c.wypolerowanie kloszy aby wrzucić soczewki bixenon w ori lampę
d.Najważniejsze to zmienić sprzęgło które braszka wykończył,zregenerować tylnie heble,zamontować nowe wachacze z tulejami etc oraz ogarnąć wydech z kwasiaka na wzór xr2i z ponieważ przegniła seria 1.3 to śmiech na sali i szrot w jednym...
f.zmiana z ori lotki na lotkę z frst z dorobionym 3cim stopem
10.Pare fot;
  
  |
|
|
|
 |
kuba87

Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3357 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 17 Maj 2014, 12:43
|
|
|
a wachacze w koncu zrobiliście ? bo sie tym jechać nie dało |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
 |
jay

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 39 Dołączył: 29 Gru 2013 Posty: 76 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 17 Maj 2014, 14:09
|
|
|
Wachacze będę dopiero robić ja,tak samo jak tylnie heble
Brachol tak przez pół roku jeździł i przy okazji sprzęgło wykończył i 2 zendery |
|
|
|
 |
kuba87

Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3357 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 17 Maj 2014, 17:56
|
|
|
przeca zaraz po swapie na rkc przy pierwszej przejazdzce mówiłem zeby zrobił |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
 |
Mafios
Junior Admin

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 42 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2813 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 17 Maj 2014, 18:07
|
|
|
to nie byłe Fordonowe co było w 2011 na zlocie ? |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
 |
jay

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 39 Dołączył: 29 Gru 2013 Posty: 76 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 17 Maj 2014, 19:10
|
|
|
Toć pisze że to byłe Fordonowe
Kuba,braszce można dużo mówić
btw jak możesz to napisz mi na pw co tam wsadzaliście bo ten sajgon pod maską mnie przeraża szczególnie połączenia wodne |
|
|
|
 |
kuba87

Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3357 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 17 Maj 2014, 19:36
|
|
|
już Ci piszę:
motor RKC z esa mk7, wiazka z futury, z kompem RDA 105km, wąże wodne robił Arek, sprzęgło było z 1.3, skrzynia nie wiem jaka, rozrząd zakładałem nowy razem z pompą. A co Arek zrobił od tego czasu to nie wiem
Fakt faktem fajnie to jechało, pod warunkiem ze jechałes po płaskim asfalcie i nie walczyłes z kierownicą |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
 |
jay

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 39 Dołączył: 29 Gru 2013 Posty: 76 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 17 Maj 2014, 19:46
|
|
|
kuba87 napisał/a: | A co Arek zrobił od tego czasu to nie wiem |
Rozpindolił 2 alu,doebał sprzęgło tak że ledwo mi auto podstawił i ogólnie lubił samoistnie zmieniać pas przy dociskaniu gazu
Silnik z essa z Mogilna,nie wiem tylko czemu kompa od niego nie wzioł to mnie zastanawia
Skrzynia ib5 jest od essowego 1.6 16v, sprzęgło sam sztukowałem z tego co było pod łapami jak w/w 1.6 16v wsadzaliśmy,wiązka z futra i nowa pompa wody była od Konrada...
Moja świadomość o tym aucie zakończyła się na kulejącym 1.6 a węże to istny majstersztyk ale przynajmniej nie miałem problemu ze spuszczeniem wody z układu przy -10 |
|
|
|
 |
kuba87

Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3357 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 17 Maj 2014, 19:58
|
|
|
immo i te sprawy:P
za motor z kompem wiazka i kluczem gosc chciał z 7 stów...
wiazka silnikowa jest od konrada ale przez jakis czas była moja, i nawet w moim aucie jezdziła, trochę poprawiałem, druciarstwo, zmontowałem Arkowi i działa
a swapowalismy bo to 1.6 wzieło i zdechło ja dostał do oleju kilka litrów beny...
skutek jakis dziwnych wiazek silnikowych.... z którymi nie szło dojsc do ładu |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
 |
jay

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 39 Dołączył: 29 Gru 2013 Posty: 76 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 17 Maj 2014, 20:42
|
|
|
aaaa immo rzecz zbędna i droga
wiązka ogólnie latała we fiescie 1.8 Vendela a te dziwne wiązki które się przyczyniły do zgonu 1.6 to miały problem z określeniem czy jeden wtrysk ma lać wachę na stałe czy może jak ecu zapragnie i tym oto sposobem się 1.6 zalało w trupa
Ogólnie będę cały silnik i tak wyciągać w niedługim czasie co się sprzęgło wymieni i porobię po swojemu oraz dojdę do składu i ładu z tym bałaganem.ECU od 130 Kondzio mi poszukał,muszę jeszcze tylko wydech ogarnąć,tylnie heble zrobić bo klocki jadą po bębnach niemiłosiernie oraz te nieszczęsne wachacze wymienić,tudzież same tuleje oraz dać 2 alu do naprawy.
Zastanawiam się odrazu nad wrzuceniem wałków z 2.0,przepływkę mam i dolotowy już jest ponoć,japa napewno w każdym bądz razie...
Od 4mc jak mam fiestę to stoi pod blokiem i tylko ją przepalałem i ogarniałem kompletnie wnętrze,elektrykę na cacy oraz duperele |
|
|
|
 |
kuba87

Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3357 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 17 Maj 2014, 20:51
|
|
|
tam jest kolektor z rkc plastikowy razem z przepustnicą |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
 |
jay

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 39 Dołączył: 29 Gru 2013 Posty: 76 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 17 Maj 2014, 22:02
|
|
|
no i widzisz jak to dobrze jest zweryfikować swoją wiedzę
a tak na marginesie to te zenderki które Konrad zaprezentował w swoim temacie tej fiestki,dostał ode mnie w zamian za cossielooki do mojego essa kombi bo mi nie pasowały wizualne tylko je przepięknie ogarnoł |
|
|
|
 |
kuba87

Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3357 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 17 Maj 2014, 22:15
|
|
|
to ogarniaj panie bo te auto to fajny sleeper
i z tego co pamietam to wtryski chyba z 2.0 były albo rqb |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
 |
jay

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 39 Dołączył: 29 Gru 2013 Posty: 76 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 17 Maj 2014, 22:34
|
|
|
wtryski (2 komplety) były z 2.0 miło iż je wsadziliście
już takim cichaczem nie będzie niedługo ponieważ już leżą kompletne poszerzenia xr2i oraz ogarniam zwiezienie zderzaków z futra od kolegi stąd,niestety w pozyskaniu futer rs przeszkodził mi problem z ich odebraniem :/
mam zamiar jeszcze ogarnąć rudą na tylnim lewym nadkolu i progu oraz pomalować całość w ten sam kolor ale więcej warstw by głębszy odcień zyskać ale to już raczej plany na koniec roku,najpierw to musi zacząć poprawnie jeździć
[ Dodano: Pon Cze 23, 2014 21:43 ]
Po deszczowej sobocie przy pomocy znajomego i kabla plusowego z e36 akumulator wpadł do bagażnika,wpadł sub magnata,radio zmieniło swoje miejsce z cb radiem oraz nazbierało się trochę butelek po żubrze
Jako że kupiłem prawie wszystkie graty prócz wydechu,niedziela skoro nie padało po południu wziełem się za wymianę wachaczy z nabitymi nowymi tulejami,końcówek drążków i sworzni wachacza,stwierdziłem też fakt że trzeba staba na grubszy wymienić a po zamontowaniu ori 13" RS (dekle zostały w domu ) naszła mnie myśl o spuszczeniu tego bardziej na glebę bo koza...
Nowe sprzęgło również czeka na montaż tak jak tylnie całe heble z tarczami kotwicznymi,a co
(nie czepiać się alu,ktoś je pomalował razem z oponami )
 
[ Dodano: Sob Lip 12, 2014 23:10 ]
To się babunia wkońcu doczekała kompa pokładowego z avt
Trochę się podcieło,trochę podkleiło i oto jest;
 
 
Obecne białe zegary wylatują na rzecz ori z RS1800 i tylko czekam na licznik od 96r bo był wykonany na plexi i wkońcu wlecą wskazówki i cyferblaty podświetlone od spodu na amber
[ Dodano: Nie Lip 27, 2014 20:59 ]
Jako że wkońcu nie padało to poszedłem zająć się tylnimi heblami...no i się zajełem
Ogólnie bębny nie były takie złe,pomijając porozpiżdzane tłoczki to gorzej ze szczękami z których to odpadła(tak,odpadła) okładzina,na dodatek w prawym kole ją przemieliło na drobno
Założyłem także na tył ori 13" rs oraz zostało tylko odpowietrzyć heble,nie czepiać się pomalowanych opon,mam wyebane na nie przednie koła tak dziwnie patrzą ponieważ zawias jest złożony z pominięciem sworzni wachacza których to nie mogę skompletować :/
Pare fotek,łącznie z rozbebeszonym środkiem ;
 
 
[ Dodano: Nie Wrz 14, 2014 15:39 ]
Mały UP babuni;
poskładałem wkońcu wachacze,dzięki wachaczom ze sworzniami od frst oraz zwykłymi od kolegi BuMeL za co mu bardzo dziękuje mimo to i tak musiałem je lekko przerobić pod zwrotnice ale się wpasowało ładnie,wczoraj skończyłem sztukować dolot na ori puszce z essa co pozwoliło się finalnie,pierwszy raz od stycznia przejechać babcią
Mimo niezmienionego,przegrzanego sprzęgła,nieustawionej zbieżności i z zapowietrzonymi heblami; jest dobrze,żyje,chodzi równo,zbiera się pięknie i nawet trzyma zadany tor jazdy
właśnie biorę się za przerobienie zegarów do końca na led amber,w następny weekend zmienię sprzęgło i zostanie mi tylko zrobienie wydechu na 2.25" i końcowym jako dwururką na środku
[ Dodano: Pon Wrz 15, 2014 21:32 ]
zegary na plexi,(dzięki Mafiosowi ) już przerobione,nie jest idealnie ale w realu wygląda to dużo lepiej i mi odpowiada,szczególnie że kompa pokładowego dalo się dobrze wcisnąć
 |
|
|
|
 |
kuba87

Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3357 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 15 Wrz 2014, 21:45
|
|
|
i że ten komp nawet dziala |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
 |
ostry5_13

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Bartek
Wiek: 30 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 108 Skąd: WSK
|
Wysłany: 15 Wrz 2014, 22:35
|
|
|
mnie bardziej interesuje ta mała navi co to za model ?? jak rozwiązałeś opcję zasilania ? zamiast baterii opornik i prąd pod stacyjkę czy jak ?
myślę nad tym samym mykiem do siebie bo jak by się głębiej zastanowić to takie małe ustrojstwo ma spore pole do manewru :p
wystarczy przykupić taką navi z aparatem , odseparować go od navi i przenieść na tył samochodu dzięki czemu mamy zbędny bajer jakim jest kamera cofania
(mowa tu o odblokowanej navi z conajmniej win5) |
Ostatnio zmieniony przez ostry5_13 15 Wrz 2014, 23:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
bobson
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 36 Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 804 Skąd: Złotów
|
|
|
|
 |
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012


Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 52 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 15 Wrz 2014, 23:58
|
|
|
jay napisał/a: | zegary na plexi,(dzięki Mafiosowi ) już przerobione,nie jest idealnie ale w realu wygląda to dużo lepiej i mi odpowiada,szczególnie że kompa pokładowego dalo się dobrze wcisnąć | Ładnie się to wszystko skomponowało kolorystycznie z komputerem, co wywaliłeś żeby go wcisnąć? Bo nie bardzo się orientuję w licznikach MK3... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 |
|
|
|
 |
ostry5_13

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Bartek
Wiek: 30 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 108 Skąd: WSK
|
|
|
|
 |
DemptD
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 35 Dołączył: 11 Lis 2007 Posty: 2231 Skąd: Piekary Śląskie
|
Wysłany: 16 Wrz 2014, 07:51
|
|
|
ostry5_13, nie. Jacuś - kontrolka od SCS, poduszek, ręcznego/płynu hamulcowego i od świec żarowych |
_________________ ...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna® |
|
|
|
 |
|