| 
| 
   
      | 
 
            
               |  
 |  
 
 
 
 
	
			| [MK5] Przerywa, szarpie |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | kubaotcz   
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Ambiente
 Silnik: 1.25i/75KM
 Dołączył: 30 Gru 2009
 Posty: 54
 Skąd: Bydgoszcz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Kwi 2010,  15:08   [MK5] Przerywa, szarpie | 
 |  
               | 
 |  
               | Fiesta 1.25 zetec (wersja bez przepływki)szarpie i przerywa, najbardziej czuć to na niskich obrotach do 2tys. Szarpanie występuje tylko na LPG, na benzynie moim zdaniem jest spadek mocy. Na dodatek nierówno pracuje na jałowym biegu na Pb i LPG. Od czasu do czasu jakby stuknie w wydech, zapracuje jeden cykl na 3cyl. Co ciekawe są dni że jest lepiej lub gorzej i nie wiąże tego z żadnym czynnikiem. Przy okazji spalanie 9-10l gazu. Dotychczas wymienione: swiece, kable wn, cewka, wyregulowane zawory, reperaturka listwy LPG(instalacja sekwencyjna OMVL'a). Jakie są wasze propozycje? |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Marcin   
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Imię: Marcin
 Wiek: 40
 Dołączył: 10 Kwi 2006
 Posty: 3110
 Skąd: Krosno Odrz.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Kwi 2010,  15:29 | 
 |  
               | 
 |  
               | uszkodzony MAP (przykręcony do kolektora zaraz za przepustnicą), na diagnostyce kompa powinno wyjść, masz ją dostępną przez licznik, powinno wypluć jakiś kod |  
				| _________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
 Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | pablon   
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: CL
 Silnik: 1.1/53KM
 Imię: Paweł
 Wiek: 40
 Dołączył: 02 Lut 2008
 Posty: 497
 Skąd: Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Kwi 2010,  16:10 | 
 |  
               | 
 |  
               | Moja propozycja to zdemontuj GAZ! |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | kubaotcz   
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Ambiente
 Silnik: 1.25i/75KM
 Dołączył: 30 Gru 2009
 Posty: 54
 Skąd: Bydgoszcz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Kwi 2010,  16:35 | 
 |  
               | 
 |  
               | Diagnostyka na liczniku pokazała tylko błąd 5967. Jest ktoś w stanie rozkodować? Wydaje mi się jednak że to będzie błąd ABS, jeden z czujników padł. A co do propozycji demontażu gazu...komentarzy chyba zbędny:) Niemniej spróbuje podmienić MAP i zobaczymy co będzie. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Marcin   
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Imię: Marcin
 Wiek: 40
 Dołączył: 10 Kwi 2006
 Posty: 3110
 Skąd: Krosno Odrz.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Kwi 2010,  17:48 | 
 |  
               | 
 |  
               | jeszcze jedno... jak masz gaz to jest prawdopodobieństwo uszkodzenia zaworów/głowicy, co do błędu, to jakby dotyczył absu to by się kontrolka od absu cały czas paliła. |  
				| _________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
 Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | MARIUSZ.B   
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Wiek: 46
 Dołączył: 02 Lut 2005
 Posty: 1961
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Kwi 2010,  17:56 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | kubaotcz napisał/a: |  	  | wyregulowane zawory | 
 Ile taka operacja ?? Ciekaw jestem bo tam regulacja płytkowa więc nie taka prosta sprawa.
 |  
				| _________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | kubaotcz   
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Ambiente
 Silnik: 1.25i/75KM
 Dołączył: 30 Gru 2009
 Posty: 54
 Skąd: Bydgoszcz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Kwi 2010,  19:24 | 
 |  
               | 
 |  
               | Kontrolka się pali, nawet wiem który czujnik jest trafiony.. juz dawno komputer mi to pokazał. A co do kosztów regulacji zaworów.. ja to robiłem "po znajomosciach" wiec za cenępłytek do regulacji( sztuka mniej niż 20zł zależnie od grubosci). Wczesniej pytałem, serwis forda w bdg chciał 700, regionalny "garażowy spec od fordów" 200zł plus cena płytek. 
 [ Dodano: Wto Kwi 27, 2010 23:13 ]
 Jeszcze wracając do tematu MAP... moge po prostu odłączyć czujnik, czy musze go podmienić innym? Teoretycznie po jego odłączeniu silnik powinien pracować poprawnie jeżeli podawał wczesniej błędne dane, czy sie myle?
 
 [ Dodano: Sro Kwi 28, 2010 15:37 ]
 I byłby wdzięczny za dokładną instrukcje gdzie MAP się znajduje, bo niestety nie udało misie go znaleźć. Przypominam silnik zetec 1.25 wersja bez przepływki z pokrywąfiltra powietrza na kolektorze dolotowym. Jestem wdzięczny za wszelkie wskazówki-opisy zdjęcia:)
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | VonFeim   
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Trend
 Silnik: 1.25i/75KM
 Imię: Wojciech
 Wiek: 30
 Dołączył: 24 Wrz 2013
 Posty: 65
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Wrz 2013,  11:13 | 
 |  
               | 
 |  
               | Mam podobny problem... ten sam silnik, wszystko się zgadza, ale bez gazu. Autko trzyma ciągle na 1000 obrotów, nie schodzi niżej. Obroty są do wyregulowania, to już wiem. Kiedy wchodzi na 2 bieg i się rozpędzam czasami przerywa... szarpie. Wymieniliśmy świecie, jest lepiej, ale problem całkowicie nie zniknął. Padło stwierdzenie, że może przyczyną jest filtr benzyny, bo tak jakby nie łapał w pewnym momencie benzyny. A mój mechanik stwierdził, że może to być silniczek krokowy. Co wy byście poradzili zrobić? 
 Pozdrawiam.
 |  
				| _________________ 
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  
 
 
 
       
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.         
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści. |  |  |